Середа, 18 жовтня 2017
Влада

Розтривожений "Світанок"

Явтенко (ліворуч) і Коптєва: аргументи сторінЯвтенко (ліворуч) і Коптєва: аргументи сторінНеквапливість тутешньої влади у демонтажеві здоровенної ятки на ринку "Світанок" дехто пояснює тим, що її "кришує" один із бонз обласного рівня…
Про те, що на торгівельній дільниці, що підпорядковується КП Комбінат комунальних послуг (ККП) і яку городяни більше знають як ринок "Світанок", ситуація, далека від ідеальної, ми писали у 30-му номері СІ. І навіть приїзд туди всередині липня — аби розібратися на місці — міського голови Юрія Котенка не дав бажаного результату. Що, власне, і засвідчив протестний мітинг підприємців-риночників, об’єднаних у громадську організацію "Надія", який вони провели минулого тижня на центральній світловодській площі.
І здоровенний ларьок, який в ніч з 1 на 2 липня невідомо хто тишком-нишком втяг на територію ринку (причина липневого візиту туди мера), став лиш однією з причин місцевого підприємницького "майдану"…

Емоційна КоптєваЕмоційна КоптєваНайперше, що озвучила під "білодомівськими" вікнами голова ГО "Надія" Ганна Коптєва, були новітні тарифи та інші ринкові збори для "світанкових" продавців. Вони, за її словами, несправедливі та необґрунтовані і ставлять тамтешніх підприємців на межу виживання. КП ККП, вела далі Коптєва, як того вимагають його договори з підприємцями "Світанку", мав би спочатку ознайомити їх із своїми нововведеннями, щоби у сторін у 10-денний термін була можливість усунути протиріччя у разі їхнього виникнення. Але цього не було зроблено, хоча ці протиріччя аж занадто суттєві. І коли, заявила ораторка, у відповідь на грубощі у виконкомівському управлінні економіки, ГО "Надія" пригрозила, що буде шукати правди у прокуратурі, підприємцям таки надали калькуляцію, згідно якої й було обраховано тарифні зміни.
"Досвідчений бухгалтер, до якого ми звернулися, розтлумачити, що там понаписувано, безапеляційно заявила, що до цього кошторису комбінат вам "приліпив" пляжі, кладовища, вивезення міського сміття та багато чого іншого, що входить до його функціонування, але вас, підприємців, жодним чином не стосується, — обурювалась Коптєва. — Тоді я добилася зустрічі з міським головою… Як же ваші спеціалісти вираховували тарифи, спитала я у нього, коли у нас, навіть, туалет на території і той — платний? Як, як, відповів він, ми порівняли показники ринків Кременчука, Кіровограду, Кривого Рогу"…
Фахівці, відповідальні за економічний сектор у міськвиконкому, наголосила голова "Надії", попросту підставили мера з відповіддю.
"Адже, як можна порівнювати ці промислово розвинуті міста з купівельною спроможністю їхніх жителів, що в рази перевищує нашу, із Світловодськом!? За що ці держслужбовці отримують свою чималеньку зарплатню, яка, до речі, утворюється завдяки нам? — наступала на чиновництво Коптєва. — Ми розуміємо, що тарифи нам не переглядались з 2007 року. Ми, навіть, погоджуємось із тим пунктом договору, де сказано, що КП ККП залишає за собою право змінювати їх з огляду на інфляцію. Але ж, даруйте, інфляція за цей час склала 23%, а тарифи для нас збільшились у 2,4 рази, тобто, на 240%".

…Безумовно, торкнулися й тієї супер-ятки. Виступаючий з цього приводу один підприємець нагадав, що її "вторгнення" позбавило робочих місць кількох продавчинь та змістило на не рейтинговий закапелок кіоск "Курка-гриль", що стояв на тому місці… Власті, сказав він, переконували підприємців, що вони й гадки не мають, звідки він узявся і запевняли, що його буде демонтовано. Довіра цим словам, заявив оратор, дорого обійшлася підприємцям, — згодом, з’ясувалося, що термінал отой стоїть там на абсолютно законних підставах. Більш того, він занесений до схеми-дислокації кожного "світанкового" торгівельного об’єкту, яка датована 25 серпня, тобто, через місяць з гаком, як власті показово "рвали на собі тільняшки", запевняючи, що спірний термінал ось-ось приберуть…

Незворушна ГетманецьНезворушна ГетманецьПеред тим, як слово перейшло до заступниці міського голови з комунальних питань Людмили Гетманець, яка разом із віце-мером Валентиною Явтенко та парою виконкомівців вийшла до мітингарів, голова "Надії" закинула міським очільникам, що невідомо з яких причин підприємці "Світанку" зобов’язані ще й платежі свої здійснювати виключно готівкою.
"Чому нам заборонено безготівкові розрахунки? Куди, до чиїх кишень пливуть наші гроші, які, між іншим, дорівнюють половині міського бюджету?", — дивлячись в очі "білодоміцям", запитала Коптєва.

Останні, лише посміхались, особливо, на репліку щодо половини міського бюджету… Все, що тут говорилось, мовила у відповідь Гетманець, 90 відсотків — неправда та піар.
Хіба можна, сказала вона, ваші 60 тисяч гривень у місяць вважати за половину міського бюджету?
А щодо якихось там обов’язкових платежів саме готівкою, ораторка завила буквально наступне:
"Шановні, у ваших договорах зазначений номер банківського рахунку для здійснення усіх ваших платежів, на який ви безперешкодно можете переказувати свої кошти".

Далі, долаючи невдоволені вигуки "світанківців", головна комунальниця виклала перед ними виконкомівське трактування інших окреслених на мітингу питань. Це цілком природно, заявила вона, що земля під ринком знаходиться у віданні КП ККП, адже земля та — власність всієї громади, і влада не допустить її передачі будь-кому у приватну власність. А за договори між комбінатом і підприємцями, які перший, всупереч бажанню других, укладає на два роки, замість десяти, вона закликала протестувальників особливо не "паритись", адже у них передбачена можливість їхньої пролонгації.
"А ви, коли обіцяли такі довготривалі договори, хіба зарання не знали, що їхнє виконання аж ніяк не можливе по тій простій причині, що ані у підприємців, ані у комбінату немає права власності на землю, без якої для таких тривалих договорів немає юридичних підстав", — перебила чиновницю Коптєва, припустивши, що мета таких обіцянок — внести розкол у підприємницьку солідарність…

Поступово дійшла черга і до того незаконно встановленого терміналу. Але перед цим, спростовуючи закиди підприємців, що нові тарифи було затверджено келійно, виконкомівський клерк Віталій Письменний заявив, що оголошення про грядущі зміни було опубліковано у "Світловодську вечірньому" 5 червня. І протягом місяця, сказав він, жодних зауважень та заперечень від підприємців не надійшло…

Дійсно, взяла опісля слово Гетманець, виконком, також, вважає появу тієї гігантської ятки на "Світанку" незаконною. Тому міський голова, сказала вона, і розпорядився припинити це самоуправство. Але мерський глас було проігноровано. Через що, за словами головної комунальниці, й було звільнено директора "Світанку", наразі вже оформлені документи до суду щодо законності появи терміналу на ринку…

На репліку з натовпу, мовляв, як же можна вам вірити, якщо на схемі розташування торгівельних об’єктів той термінал вже помічений, причому, опісля ваших обіцянок його прибрати, Гетманець, не втрачаючи витримки відповіла: на момент складання схеми термінал таки був уже на території ринку, а схеми, як відомо, складаються по факту. Але, заключила вона, се не означає, що він "прописався" там остаточно — якщо буде відповідне рішення суду, термінал обов’язково демонтують.

Завершила ж Гетманець свій вихід "у народ" ще більш невтішною для підприємців нотою: тариф у гривню 55 копійок за квадратний метр торгівельної площі за день, який віднині треба сплачувати підприємцям, смішний навіть для сільської місцевості. Відтак, жодних підстав для його перегляду "білий дім" не вбачає. Мовляв, звертайтеся до суду, якщо незгодні. Слушна порада, відповіли "світанковці", — ми нею обов’язково скористаємось.

Розтривожений "Світанок"

Розтривожений "Світанок"
Заклики та вимоги

Розтривожений "Світанок"
Загальний план


РЕЗОЛЮЦИЯ МИТИНГА-ПРОТЕСТА ПРЕДПРИНИМАТЕЛЕЙ РАБОТАЮЩИХ НА ТЕРРИТОРИИ МКП ККП ПО УЛ.ЛЕНИНА 108

Мы, предприниматели работающие на территории МКП ККП по ул.Ленина 108 считаем, что принятые мэром города и членами исполкома тарифы на оплату местового сбора экономически не обоснованны и чрезмерно завышены. Расчёты производились без экономического анализа и без согласования с предпринимателями.

Не выполнены обещания по демонтажу незаконно установленного терминала на рабочем месте «Курки-гриль», и более того, терминал был внесён на карту-схему расположения торговых точек на территории МКП ККП по ул.Ленина 108.

Не выполнены обещания по заключению десятилетних договоров между комбинатом коммунальных услуг и предпринимателями.

Считаем, что городская власть сознательно игнорирует интересы предпринимателей, тем самым подвергая угрозе материальное благополучие предпринимателей и их семей, а также потери их рабочих мест и рабочих мест их наёмных рабочих.

МЫ ТРЕБУЕМ
Вынести на рассмотрение сессии городского совета следующие вопросы:
1. Пересмотр тарифов местового сбора.
2. Демонтаж незаконно установленного терминала и возврат предпринимателям ранее занимаемых рабочих мест.
3. Внесение изменения в карту-схему расположения торговых точек на территории МКП ККП по ул.Ленина 108, исключив из неё незаконно установленный терминал и внести смещённые торговые точки на их законные ранее занимаемые места.
4. Заключение долгосрочного договора между комбинатом и предпринимателями работающими на территории МКП ККП по ул.Ленина 108.

Віталій АСАУЛЕНКО
Фото автора




Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:

  • yelka

  • 19 вересня 2011 10:43
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
"Все, що тут говорилось, мовила у відповідь Гетманець, 90 відсотків — неправда та піар." - госпоже заступниці міського голови з комунальних питань Людмилі Гетманець подумать бы чуть-чуть - что это люди,которые далеки от политики,выборов и само-популяризации,наверное им незачем пиариться,в отличие от людей,которые работают в том здании,под которое эти люди пришли.Я не читала предвыборную программу г-на Котенко,но думаю там где-то есть какой-то пункт про поддержку малого бизнеса... - как впрочем и в предвыборной программе партии регионов,которая г-на Котенко на место мера выдвинула...
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Пропоную взагалі знести цей ринок і побудувати на його місці фуршет чи ще якийсь супермаркет
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • admin Користувач offline

  • 19 вересня 2011 13:13
    Група: Шеф-редактор
    Реєстрація: 4.03.2007 | 1680 комментарів | 7171 публікація
Олександр, а людей (работающих на рынке) не жалко?
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • yelka

  • 19 вересня 2011 13:39
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
...а я пропоную розігнати міський депутатський корпус,разом з апаратом міськвиконкому і набрати зовсім новий кадровий склад,що буде піклуватись про проблеми міста і способи виживання його мешканців та їх дітей...Хай апарат міськвиконкому "почухається" - постоїть в черзі за роботою на службі зайнятості,попрацює на громадських роботах...
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 13.10.2010 | 40 комментарів | 0 публікацій
Цитата: admin
а людей (работающих на рынке) не жалко?

Пусть на работу в тот же супермаркет устраиваются,а то все плачут что не зарабатывают ничего,а цены значительно выше кременчугских лупят.
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • karp

  • 20 вересня 2011 18:12
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
velka,респект +100%права.
Цитата: yelka
Я не читала предвыборную программу г-на Котенко

А я читал и очень на этом лохонулся как впрочем и все граждане города и кстати партия регионов тоже.Он мастерски надул всех, а теперь говорит всякому входящему:"Тебе, что больше всех надо?"Это тот, что клялся, что ни один мешканець не пошкодує, що його (мера) вибрали".
Цитата: yelka
а я пропоную розігнати міський депутатський корпус
+10000000.Но просто менталитет.....Опять выберут такого же "за то что он добрый".А чаша уже переполнена.
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 31.07.2010 | 324 комментарів | 0 публікацій
Цитата: yelka
а я пропоную розігнати міський депутатський корпус,разом з апаратом міськвиконкому і набрати зовсім новий кадровий склад

И набрать пришельцев с Марса?
Цитата: yelka
Я не читала предвыборную программу г-на Котенко

... "но полностью с ней не согласна"(с) :) Так?
Цитата: yelka
що буде піклуватись про проблеми міста і способи виживання його мешканців та їх дітей

Да! И будут раздавать всем пряники и шоколадные конфеты(с)
Скажите, а почему сами в депутаты или в мэры не подались? Ну, чтоб "пiклуватись" и все такое. У Вас есть что предложить?
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • yelka

  • 20 вересня 2011 21:36
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Цитата: Засранетц
И набрать пришельцев с Марса?

Нет - ЗАСРАТЦЕВ!!!

Цитата: Засранетц
Скажите, а почему сами в депутаты или в мэры не подались? Ну, чтоб "пiклуватись" и все такое. У Вас есть что предложить?

А вы наверноое,судя по имени - именно там и работаете?Ну тогда - мне точно там делать нечего...)))
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 31.07.2010 | 324 комментарів | 0 публікацій
Цитата: yelka
Ну тогда - мне точно там делать нечего...)))

Не отрицаю ))
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • yelka

  • 20 вересня 2011 21:52
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Цитата: Засранетц
... "но полностью с ней не согласна"(с) :) Так?

В общем - она (программа) уже никому и не интересна, всё итак видно...

Цитата: Засранетц
Не отрицаю ))

Нечего тогда задавать глупые вопросы!!! -
Цитата: Засранетц
Скажите, а почему сами в депутаты или в мэры не подались? Ну, чтоб "пiклуватись" и все такое. У Вас есть что предложить?

  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • Tyler Користувач offline

  • 20 вересня 2011 22:34
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 4.03.2010 | 535 комментарів | 0 публікацій
Цитата: karp
А я читал и очень на этом лохонулся как впрочем и все граждане города и кстати партия регионов тоже.Он мастерски надул всех,

Вы че, прикалуетесь? В больнице и вокруг ходят бродячие собаки, за любую мелочь вымагают "добровільні внески", вокруг разруха ... А вы поверили тому, что в какой-то бумажке написано "супер-пупер хозяйственник" и наведет везде порядок? Так что ж вы тогда жалуетесь?
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • karp

  • 21 вересня 2011 20:21
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Цитата: Tyler
Так что ж вы тогда жалуетесь?

А что было из кого выбирать?Хотя согласен, если бы выбирал другого не так было бы обидно, а то своими руками...Эх!
Цитата: Засранетц
Скажите, а почему сами в депутаты или в мэры не подались?
Хотя вопрос и не лично мне, но думаю он всем, кто придерживается такой же позиции, потому отвечу.Скажите, Застранец, где вы видели, чтобы человека выбрали в депутаты или ещё выше только за то что он хочет сделать что то хорошее для города?Высунешся по балде так получишь что мало не покажется.Списки депутатов составляются партиями и туда "хорошему "человеку зась.Только своих или за бабки.Поэтому нефик дурные вопросы задавать.
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 31.07.2010 | 324 комментарів | 0 публікацій
Цитата: karp
Скажите, Застранец, где вы видели, чтобы человека выбрали в депутаты или ещё выше только за то что он хочет сделать что то хорошее для города?

Я вообще не сторонник так называемой "демократии", если что.

Цитата: karp
Высунешся по балде так получишь что мало не покажется.Списки депутатов составляются партиями и туда "хорошему "человеку зась.

Ясен красен, проще сидеть ровно на жопе, и всячески выражать недовольство властями в интернетах. Так ведь? Кстати, начиная с 91-го, при любой власти все чем-то "недовольны".
Про депутатство. При желании можно туда попасть, и не за бабки. Могу привести примеры. Но это, подчеркну красным, при желании.

Цитата: karp
Поэтому нефик дурные вопросы задавать

Правильнее будет, если не отвечать на вопросы не по адресу. При таких раскладах, шансы сойти за умного будут стремиться к бесконечности.
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • yelka

  • 21 вересня 2011 23:16
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Цитата: Засранетц
Ясен красен, проще сидеть ровно на жопе, и всячески выражать недовольство властями в интернетах. Так ведь?

Вы хотите сказать,Засранетц,что вам сию минуту неровно сидится?Тогда предлагаю поднять точку,которой так некомфортно сидеть,пройтись по городу,полюбоваться дорогами (осень уже...),причём,как проезжей частью,так и тротуарами (они ведь тоже время от времени должны ремонтироваться...),посмотреть,в каких районах города была скошена амброзия,не забудьте зайти в поликлинику,поискать урны по городу,проехаться в городской маршрутке и...назвать хоть одно доброе дело городских властей,которое перекрыло бы своей значимостью ВЕСЬ ЭТОТ БАРДАК,тоесть назвать хоть одну реальную причину,по которой критику нынешней власти можно считать несправедливой!!!Если такая найдётся,я первая признаю,что была неправа и попрошу прощения у тех,кого критиковала!!!

Цитата: Засранетц
Да! И будут раздавать всем пряники и шоколадные конфеты(с)

Конфеты и печенье раздавать не надо,вы работу людям дайте,чтоб дети наши из города не бежали,а на конфеты детям родители потом уж как-то заработают...И надо помагать людям не кабаки с гостиницами открывать,а швейные цеха,как например в Комсомольске...!!!
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 31.07.2010 | 324 комментарів | 0 публікацій
Цитата: yelka
вам сию минуту неровно сидится?

Очень даже ровно! И поэтому, я вместо напрасных возмущений занимаюсь делом, не смотря на.

Цитата: yelka
назвать хоть одну реальную причину,по которой критику нынешней власти можно считать несправедливой

Я как раз и рассматривал вопрос в плоскости, что возмущенцы легко могут сменить в этом предложении слово нынешней, сразу на прошлой и будущей. Так сложилось в головах за последние 20 лет.

Цитата: yelka
вы работу людям дайте

Вы, это кто? Если это ко мне, то я к властям отношения не имею. И что значит "дайте"? Заводы у нас исправно работали в свое время, даже рук не хватало порою. Но в известные времена выбрали "демократический путь развития", разрешили приватизацию и рыночные отношения - жрите счастье полной ложкой. А за окном - это результат, печальный, но закономерный.
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • karp

  • 22 вересня 2011 20:08
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Застранец, ты просто или ТРОЛЬ или тупой или каким то боком к власти.С тобой противно вести полемику и не дай Боже встретить тебя в реале за....шь мозги тупостью.Таких мы видели, включая и тех кого ты так поддерживаешь.
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 31.07.2010 | 324 комментарів | 0 публікацій
karp, c папой своим веди полемику, болезный.
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • Alexey

  • 23 вересня 2011 23:10
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Очень похвальна позиция главы общественного объединения "Надежда", переживает за судьбы предпринимателей... Только есть один вопрос, за что именно так сильно переживает, вышеуказанная гражданка... И не жалко же личного времени и сил для борьбы за справедливость!!!Но в альтруизм подобных представителей нашего социума верится с большим трудом, с чего вдруг такое рвение? Ради общего блага? Едва ли!!!
А переживает она, за полноту собственного кармана...Говорить на митингах долго и красиво-не ттрудно, но что из этого правда? А вот лично мне интересно, какими нормами и законами морали и права руководствовалась госпожа Коптева, собирая с предпринимателей деньги на реконструкцию рынка, не имея на это не полномочий, не оснований? А главное, кто теперь за это несет ответственность, и предоставлен ли полный отчет об израсходованных средствах??? А ведь это были наши с Вами деньги, и я , да и Вы тоже с большим удовольствием потратили бы их на благосотояние собственных семей!!! А так, кто знает, может быть мы на новую шубу Анне Коптевой сбросились? К ответу!!!!
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • angel

  • 24 вересня 2011 07:46
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
ну вы Сергей Б.Ш. и комментатор многопсевдонимовый никак не успокоитесь вы же не предприниматель...скоро ещё уборщики ККПМКП подключатся в обсуждение этой статьи,и главное выждал время чтобы статья опустилась, да и передай "своему женскому трёхголовью" что им к Новому году тоже на "шубу зашлём" раз они переживают за "бедных и несогласных предпринимателей", этож надо какая черта у этих людей с ног на голову все переворачивать в интересах тех кто проплачивает их действия - психологи...(просьба это не комментировать)
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • Alexey for Angel

  • 3 жовтня 2011 00:08
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Я так посмотрю, они уже и присоединились, в Вашем лице... Мне пришлось три раза перечитывать Ваш коментарий, что бы уловить смысловую нагрузку последнего... С пунктуацией проблемы в Вашем повествовании, уж не взыщите! И, кстати, уж не упомянутая мной Госпожа себя так не скромно Ангелом величает???
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится


Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.
  • Val Dots Сьогодні, 20:36
    Милые дамы, брак с иностранцем — это реально! 1
    Val Dots-фото
    Тут подстава какая-то, у "жениха" на фото ногти длинные
  • Ольга Т Сьогодні, 15:40
    Козярчук, Френкель: от і виросли дітки 1
    Ольга Т-фото
    Московітська мова? Такой нет.Любит автор Козярчука.Хоть как-то укусить...Френкель приплачивает?
  • Pravdainukr Вчора, 21:09
    Застосовуються тимчасові тарифи на тепло (ДОПОВНЕНО) 2
    Pravdainukr-фото
    Керівник аналітичної служби підприємства Олена Михайлик, случайно не супруга Владимира Михайлика (бывшего директора Светловодск-сбыт)?

    Кто-то в курсе, как дела у бывшего руководства? :)
  • Засранетц Вчора, 17:37
    Застосовуються тимчасові тарифи на тепло (ДОПОВНЕНО) 2
    Засранетц-фото
    Есть мнение, что надо соглашаться с любым тарифом, пока Побут не пересмотрел его в связи с "поднятием пенсий".
  • Bzik 15 жовтня 2017
    Ремонт вулиці Єгорова – дорога буде, наче злітна смуга 3
    Bzik-фото
    Зрада зрадная, чего уж там...
  • Novatorr 15 жовтня 2017
    Траса для автокросу у Світловодському районі здивувала першого віце-президента FAU 2
    Novatorr-фото
    Интересно, когда трасса не занята, на ней можно приезжать погонять? или будут держать закрытую до следующих соревнований?
  • Алекс Горбунов 13 жовтня 2017
    Ремонт вулиці Єгорова – дорога буде, наче злітна смуга 3
    Алекс Горбунов-фото
    Цитата: amigo
    пока положат плиты, фуры убьют все дороги в городе.

    Вы ничего не понимает в коммерции! fellow Это так задумано. winked Потом Богданку будут плитами покрывать и ещё дополнительно 30-40 миллионов осваивать. wink
  • amigo 13 жовтня 2017
    Ремонт вулиці Єгорова – дорога буде, наче злітна смуга 3
    amigo-фото
    Молодцы, пока положат плиты, фуры убьют все дороги в городе. По Хмельницкого уже начала появляться колея. На местах где Водоканал колупал, асфальт уже начал проваливаться.
    Кстати, дорога будет намного уже чем была fellow
  • Алекс Горбунов 12 жовтня 2017
    Ціна питання – 9 мільйонів? (УТОЧНЕНО) 3
    Алекс Горбунов-фото
    Драли всех пересичных и на болте вертели и до и еще больше после перемогы. Плевать им на все комментарии, идите мимо пролетарии. Вы видели такого волка, который бы принёс зайцу морковку? В этой стране угасающей сам себя спасай замерзающий.
  • Засранетц 12 жовтня 2017
    Ціна питання – 9 мільйонів? (УТОЧНЕНО) 3
    Засранетц-фото
    А что тут комментировать? Когда тарифы разрешили регулировать каждому сельсовету, только люди с альтернативным строением мозга могли подумать, что они станут внезапно падать вниз. Плюс мэр города, который не в состоянии оплатить полторы тыщи гривасей за свою мышиную возню в судах, вряд ли станет на сторону горожан. Выход один, как говорил Мыкола Яныч - "Хватит ныть! Берите лапиты и копайте!" laughing

    P.S. Нет расчетов Побута про обоснование повышения тарифов, нет и предмета обсуждения. Их можно опубликовать? А то без цифр, все скатится в банальщину типа "геть ганьба"! Но если одним из аргументов Побута прозвучало "было повышение минималки", то можно смело настродамить еще одну корректировку в "расчетах" после "подъема" пенсий. У меня все.

Top