Ще раз про пасажирські перевезення
Ситуація з пасажирськими перевезеннями в нашому місті завжди була достатньо непростою. Фірми-перевізники змінюються, постійно конкурують за отримання "хлібних" маршрутів, населення начебто задоволено, але мимоволі стає заручником цих "розборок".
Останнім часом "війна" між перевізниками перейшла в інформаційну площину. Деяка однобокість висвітлення теми не може відкрити істинну картину. Тому для паритетності наведемо інформацію, яку дехто акуратно притримує.
Всі добре пам’ятають ПП "Екіпаж" і страйк, який у 2006 році був організований його керівником Віктором Макаровим. Тоді місто було майже паралізовано цією акцією, яка була грубим порушенням статті 18 Закону України "Про транспорт" та всіх умов існуючих договорів з ПП "Екіпаж". Наслідки, доречі, незабарились. Міськвиконком тоді розірвав ці договори. Безумовно відреагували і контролюючи органи. Навіть не тільки контролюючі, а й правоохоронні. ПП "Екіпаж" тоді отримав низку штрафних санкцій та більш ніж з десяток протоколів про порушення законодавства.
Усувати порушення та сплачувати штрафні санкції, як нам відомо, ніхто так і не став. І в серпні місяці 2006-го ПП "Екіпаж" позбавили ліцензії. Але цим все не скінчилось. Народився ПП "Екіпаж Люкс". Стиль роботи його керівника (того ж В.Макарова) знову довів підприємство до позбавлення ліцензії у 2007 році. Достатньо швидко, чи не так? Безперечно В.Макаров оскаржував ці рішення. Але Головна Державна інспекція на автомобільному транспорті, двічі залишала рішення в силі.
Далі була тиша. Але восени 2013 року Макаров знову з’явився на місцевих автомобільних теренах, як перевізник на маршруті №7 (Бульвар К.Маркса — Власівка). Але юридично вже як ФОП Макаров. І знову ж з деякими порушеннями законодавства, практично без власного транспору. А в якості транспортного засобу для перевезення інвалідів запропонував автобус, переобладнаний з іноземної "Швидкої допомоги", який виконував перевезення інвалідів на візках між лікувальними закладами. Це оцінка фахівців. Тому виконання перевезень пасажирів з обмеженими можливостями в режимі таксомотора, даний засіб транспорту непристосований. Бо посадка та висадка пасажирів в інвалідному візку, кріплення в автобусі займає чимало часу. Додам, що рішення конкурсного комітету щодо призначення ФОП Макаров перевізником на маршруті №7, вже оскаржено з ініціативи прокуратури Кіровоградської області. Залишається питання. Як вдається Віктору Макарову неодноразово вводити в оману конкурсну комісію та міськвиконком?
Зрозуміло, що діяльність кожного СПД проблемна. У світлі ж останніх подій все повинно бути прозорим. Задля визначення "Who is who" ми і надаємо полярні точки зору. Це не потрібно сприймати, як відповідь, чи то "наїзд" на чесного перевізника. Ми мріємо та домагаємось найкращого для себе і з безперечним дотриманням законності.
Всі добре пам’ятають ПП "Екіпаж" і страйк, який у 2006 році був організований його керівником Віктором Макаровим. Тоді місто було майже паралізовано цією акцією, яка була грубим порушенням статті 18 Закону України "Про транспорт" та всіх умов існуючих договорів з ПП "Екіпаж". Наслідки, доречі, незабарились. Міськвиконком тоді розірвав ці договори. Безумовно відреагували і контролюючи органи. Навіть не тільки контролюючі, а й правоохоронні. ПП "Екіпаж" тоді отримав низку штрафних санкцій та більш ніж з десяток протоколів про порушення законодавства.
Усувати порушення та сплачувати штрафні санкції, як нам відомо, ніхто так і не став. І в серпні місяці 2006-го ПП "Екіпаж" позбавили ліцензії. Але цим все не скінчилось. Народився ПП "Екіпаж Люкс". Стиль роботи його керівника (того ж В.Макарова) знову довів підприємство до позбавлення ліцензії у 2007 році. Достатньо швидко, чи не так? Безперечно В.Макаров оскаржував ці рішення. Але Головна Державна інспекція на автомобільному транспорті, двічі залишала рішення в силі.
Далі була тиша. Але восени 2013 року Макаров знову з’явився на місцевих автомобільних теренах, як перевізник на маршруті №7 (Бульвар К.Маркса — Власівка). Але юридично вже як ФОП Макаров. І знову ж з деякими порушеннями законодавства, практично без власного транспору. А в якості транспортного засобу для перевезення інвалідів запропонував автобус, переобладнаний з іноземної "Швидкої допомоги", який виконував перевезення інвалідів на візках між лікувальними закладами. Це оцінка фахівців. Тому виконання перевезень пасажирів з обмеженими можливостями в режимі таксомотора, даний засіб транспорту непристосований. Бо посадка та висадка пасажирів в інвалідному візку, кріплення в автобусі займає чимало часу. Додам, що рішення конкурсного комітету щодо призначення ФОП Макаров перевізником на маршруті №7, вже оскаржено з ініціативи прокуратури Кіровоградської області. Залишається питання. Як вдається Віктору Макарову неодноразово вводити в оману конкурсну комісію та міськвиконком?
Зрозуміло, що діяльність кожного СПД проблемна. У світлі ж останніх подій все повинно бути прозорим. Задля визначення "Who is who" ми і надаємо полярні точки зору. Це не потрібно сприймати, як відповідь, чи то "наїзд" на чесного перевізника. Ми мріємо та домагаємось найкращого для себе і з безперечним дотриманням законності.
Читайте також:
Новообрані члени міськвиконкому вперше приймали рішення
(27 5 березня 2014)
Инвалиды бьют тревогу: спецавтобуса не будет?
(13 березня 2014)
Суд вирішив — Макарова геть!
(6 березня 2014)
Долю перевізника за маршрутом №7 вирішить суд
(5 березня 2014)
Подання прокуратури відхилено міськвиконкомом (28 січня 2014)
"Семёрка" осталась за Макаровым
(12 грудня 2013)
Новий перевізник на маршруті №7 — підприємець Віктор Макаров
(29 вересня 2013)
Новообрані члени міськвиконкому вперше приймали рішення
(27 5 березня 2014)
Инвалиды бьют тревогу: спецавтобуса не будет?
(13 березня 2014)
Суд вирішив — Макарова геть!
(6 березня 2014)
Долю перевізника за маршрутом №7 вирішить суд
(5 березня 2014)
Подання прокуратури відхилено міськвиконкомом (28 січня 2014)
"Семёрка" осталась за Макаровым
(12 грудня 2013)
Новий перевізник на маршруті №7 — підприємець Віктор Макаров
(29 вересня 2013)
Роман Зубов, Рух "Чесно"
Фото: Богдан Дроздов