Вівторок, 16 квітня 2024
Влада Події

СП ТОВ «Світловодськпобут» успішно готується до зими Новина з фото

СП ТОВ «Світловодськпобут» успішно готується до зими
Робота теплопостачального підприємства "Світловодськпобут", на якому у квітні цього року змінилося керівництво, викликає гнів у колишніх, так званих, "власників" СП. На їх замовлення в місті регулярно розповсюджується інформація, направлена на залякування людей "ймовірним замерзанням" наступної зими. Що думають з цього приводу керівники міста і підприємства? З цим запитанням ми звернулися до міського голови Юрія Котенка та генерального директора СП ТОВ "Світловодськпобут" Дмитра Дмитришина.


Ю.Котенко: "Колишні" забули, як знущалися над тисячами мешканців міста, не дозволяючи відключатися від централізованого опалення, вимагаючи непомірну плату за опалення місць загального користування, нараховуючи надумані "борги" власникам автономного опалення, тягаючи за все це людей по судах. Тепер через продажних журналістів доводять, що саме вони були справжніми друзями світловодців — споживачів послуг, а нові керівники — загарбники на зразок ДНР та ЛНР. Не думаю, що треба робити рекламу цим журналістам, називати їх тощо. Вони того не варті, бо пишуть на замовлення ображених людей, часто змінюючи свою позицію на прямо протилежну… Але надати роз’яснення з приводу підготовки до зими і роботи самого підприємства потрібно.

Кор.: Давайте ще раз нагадаємо нашим читачам, як сталися зміни керівника СП ТОВ "Світловодськпобут".

Д.Дмитришин: Я був призначений генеральним директором СП ТОВ "Світловодськпобут" 3 квітня 2015 року на підставі рішення зборів учасників товариства.

Ю.Котенко: Щоб зміна керівника підприємства негативно не вплинула на закінчення опалювального сезону, ми представили ген. директора колективу лише після його завершення (17 квітня) і реєстрації Дмитра Дмитришина (у якості директора) відповідними службами. Слід підкреслити, що колектив поставився до його призначення нормально, за старим керівником вголос не тужив, що є підставою для роздумів колишньому — вміння наживати ворогів у нього колосальне… А спроби представника по довіреності ТОВ "Політрейд" повернути собі підприємство силою, погрозами і образами не спрацюють ніколи, я у цьому впевнений. 50% всього майнового комплексу по праву належать міській громаді. Хоча незаконним шляхом, таємно значна його частина передана колишнім керівництвом у приватну власність. Думаю, що суди стануть на захист інтересів міської ради і все дійсно загарбане повернеться справжньому власнику — громаді.

Кор.: Підготовка до опалювального сезону 2015-2016 р.р. має якісь особливості? Чи є підстави лякати городян холодною зимою лише через те, що одного керівника змінили на іншого?

Д. Дмитришин: З першого дня моєї роботи на посаді генерального директора питання підготовки до нового опалювального сезону було і залишається ключовим. З цим завданням добре справляється головний інженер, який (на відміну від попередника) має великий досвід роботи, Руслан Реут. Під його керівництвом трудиться увесь колектив спеціалістів. Жоден з них не залишив своєї роботи, не звільнився з підприємства. Тож підстав стверджувати, що "всё пропало!" немає ніяких. З "человеческим фактором" все гаразд.

Інша справа, що "колишні", замітаючи сліди, знищили всю бухгалтерію. Тепер доводиться її відновлювати. Крім цього, вони наробили понад 21 мільйон боргів лише за газ, накупили купу коштовного "непотрібу", прихопили його з собою, а нам підкинули новоспечені договори оренди тощо. Наразі цими питаннями займаються правоохоронні органи. Щоб розібратися з усім цим неподобством, потрібен час, якого не шкодує жоден з моїх підлеглих, за що я їм дуже вдячний.

Дійсно, підготовка до зими цього року має свої особливості. Попереднє керівництво, напевне, роками не робило капітального ремонту котелень, тож сьогодні течуть всі дахи. Невеличкий аналіз показав, що гроші витрачалися на ремонт, але ж роботи виконані не були, трохи латали дірки і все. Тож нам треба знайти гроші на ремонт дахів негайно.

Після проведення гідравлічних випробувань, виявлені слабкі місця теплотрас. На вулиці Леніна, навпроти будинку №47 замінили трубу на предізольовану, що зменшить теплові втрати; ремонтуються теплокамери, міняються засувки, проводиться діагностика та обстеження котлів спеціалізованими організаціями, здійснюється ремонт когенераційної установки. Одним словом, підготовка до зими йде за графіком, не зважаючи на штучно створені попередниками фінансові труднощі. Наведу лише один аргумент для прикладу: дороге обладнання для ремонту трансформаторів, очищення мастила, так само, як і катер "Buster", здано в оренду за 200-300 грн. на місяць невідомим підприємцям. Якби була складена справжня ціна орендної плати, вона була б значно вищою і на ці гроші можна було б переобладнати, скажімо, котел на котельні №1, що суттєво зменшило б витрати газу на опалення.

На жаль, сьогодні не вистачає коштів на відновлення асфальтового покриття, розкопували дороги і тротуари роками, а відновлювати тепер нам.

Підсумовуючи сказане, маю підстави стверджувати — колишні керівники фактично довели підприємство до банкрутства, тож працювати складно, але заробітна плата, "лікарняні" працівникам виплачуються, з невеликою затримкою у 7-10 днів.

Ю.Котенко: Одним із звинувачень на адресу міської влади є начебто наше прагнення знищити стабільне комунальне підприємство.

Д. Дмитришин: І як аргумент на користь цього твердження приводиться роз’яснення начальника теплової інспекції — як правильно відключитися від централізованого опалення. Саме я доручив спеціалісту написати таке роз’яснення — що повинна робити людина крок за кроком, куди йти, до кого звертатися. Нашим "критикам" і на думку не спадає, що саме так і треба ставитися до споживачів, які прагнуть відмовитися від послуг — надавати чітке роз’яснення, а не забороняти. Можливо, споживач, який має повне уявлення про обсяг і вартість роботи, вирішить продовжити користуватися централізованим опаленням? У будь-якому випадку до споживача треба ставитися, як до партнера. "Колишні" віддавали перевагу іншому типу взаємовідносин: "Я — начальник, ти — дурак", тож тепер і дивуються.

Ю. Котенко: А я хочу закликати всіх споживачів централізованого опалення не слухати провокаторів. Саме вони обіцяють влаштувати нам другий Алчевськ, але ми їм цього не дозволимо. Щодо лобіювання міським головою інтересів підприємців, які займаються встановленням автономного опалення. Виправдовуватися не буду, Нехай ці звинувачення залишаються на совісті автора, який ховається за численними псевдонімами. Ми цього спеціаліста з відкачування фекалій добре знаємо. Нещодавно приходив з простягнутою рукою: "Дайте хоч 500 гривень, дитина хворіє!" Дали, того ж дня добряче випив, решту витратив і забув. Тож ціна цьому "журналісту" — копійка. Я давно і послідовно виступаю за надання можливостей членам громади обирати, яким чином опалювати житло. Тисячі людей про це знають і дякують мені за підтримку. Я впевнений, що у кожного мешканця Світловодська вибір повинен бути завжди!



Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Партнери:


Top