Конгрес інформаційних сайтів та міських порталів – теоретикам вхід заборонено:)
Подія сталася 20 жовтня 2017 року в Києві у Музеї книги та друкарства на території Києво-Печерської Лаври. Конгрес інформаційних сайтів та міських порталів вже багато років об'єднує медійників з усієї країни. Ми взяли участь у цьому цікавому і корисному заході вперше, тож і вражень від побаченого і почутого багато.
Це був некомерційний захід у якому взяли участь перші особи українських онлайн-медіа, загалом близько 150 гостей. Ми мали змогу оцінити понад 20 практичних презентацій спікерів зі Словаччини, Білорусі, України.
Ще на рівні запрошення нам сподобалося, що нас будуть навчати: Тетяна Рєпкова, MMC, Словаччина, Ігор Новіков, SingularityU Kyiv, Сергей Сахаров, citydog, Білорусь, Олександр Човган, RIA, Україна, Сергій Щербаков, Shcherbakov SMM Agency, Іван Кучеренко, DIEVO, Ольга Сіманович, регіональний редактор GIJN, Михайло Фідченко, mind.kiev.ua, Platfor.ma, Петр и Мазепа, Стопфейк, WebPromoExperts, Інтерньюз Україна та купа інших цікавих та корисних нашому бізнесу колег і те, що теоретикам вхід заборонено:)
Про що був Конгрес? Про загальні ринкові тренди. Про це говорили на загальному потоці Конгреса, тобто слухали всі. Далі можна було за бажанням відвідувати три потоки: контент, монетизація, інтернет-маркетинг. Відповідно і говорили про якісний контент та практичні моменти його створення; про просування нашого медіа; про фінансову незалежність онлайн медіа, практичні методи монетизації, про діючі європейські та українські моделі монетизації.
Відчувалося, що всі спікери, крім безумовного знання теми на практиці, ще й без міри захоплені своєю роботою. Тож слухати їх, а потім ще мати можливість просто поговорити за чашкою кави було дуже корисно.
Дякуємо Асоціації незалежних регіональних видавців України на чолі з Оксаною Бровко за хорошу організацію заходу.
Окрема подяка народному депутату України Олесю Довгому та його прес-службі за підтримку.
Ще на рівні запрошення нам сподобалося, що нас будуть навчати: Тетяна Рєпкова, MMC, Словаччина, Ігор Новіков, SingularityU Kyiv, Сергей Сахаров, citydog, Білорусь, Олександр Човган, RIA, Україна, Сергій Щербаков, Shcherbakov SMM Agency, Іван Кучеренко, DIEVO, Ольга Сіманович, регіональний редактор GIJN, Михайло Фідченко, mind.kiev.ua, Platfor.ma, Петр и Мазепа, Стопфейк, WebPromoExperts, Інтерньюз Україна та купа інших цікавих та корисних нашому бізнесу колег і те, що теоретикам вхід заборонено:)
Про що був Конгрес? Про загальні ринкові тренди. Про це говорили на загальному потоці Конгреса, тобто слухали всі. Далі можна було за бажанням відвідувати три потоки: контент, монетизація, інтернет-маркетинг. Відповідно і говорили про якісний контент та практичні моменти його створення; про просування нашого медіа; про фінансову незалежність онлайн медіа, практичні методи монетизації, про діючі європейські та українські моделі монетизації.
Відчувалося, що всі спікери, крім безумовного знання теми на практиці, ще й без міри захоплені своєю роботою. Тож слухати їх, а потім ще мати можливість просто поговорити за чашкою кави було дуже корисно.
Дякуємо Асоціації незалежних регіональних видавців України на чолі з Оксаною Бровко за хорошу організацію заходу.
Окрема подяка народному депутату України Олесю Довгому та його прес-службі за підтримку.
Тетяна Дроздова, Богдан Дроздов