Макарівські «маршрутки» трощать конкурентів навмисно?
Поки обурена громадськість під орудою полум’яної Людмили Павловської веде боротьбу с "бєспрєдєлом" перевізників, у стані самих перевізників, як стверджують самі перевізники, чітко простежуються ознаки нездорової конкуренції…
Як відомо, по Світловодську й на власівському маршрутах пасажирськими автоперевезеннями займаються чотири підприємства: ВАТ "Світловодське АТП №13507", ТОВ "Світ-Автолегіон", "Велес" і ФОП Макаров. Всі вони з нового року — з підняттям мінімальної зарплати до 3200 гривень і постійним здороженням ПММ та запчастин — незалежно один від одного, дійшли висновку: без невідкладного перегляду існуючих тарифів їм не вижити, і подали свої розрахунки щодо збільшення тарифів ще на початку минулого року.
Та, як зазначила на одному із засідань виконкому Ірина Козак, розрахунки ці пролежали "під сукном" аж до поточного року. Від чого перевізники вмолилися: то давайте, щось робити — бо пасажиро-перевізницька система ось-ось сконає! А тут ще й міські депутати виконком "розігнали", до компетенції якого входять, зокрема, і тарифні питання. А старий (виконком) міський голова Валентин Козярчук два рази поспіль так і не зібрав — через брак кворуму…
А до чого тут ФОП Макаров, який "маршрутки" своїх конкурентів трощить — як повідомляється у заголовку — виникне запитання у допитливого читача. А у нього, наголошують його колеги-конкуренти, вже давно визріла "ідея-фікс": "вибити" їх з маршрутів — щоб їх зайняти. Хоча, підкреслюють керівники АТП №13507, "Світ-Автолеґіону" та "Велесу", таке прагнення навіть "шило-на-мило" важко назвати — аж надто багато пасажирських скарг на маршрут №24, який обслуговує вищеназваний ФОП. Наприклад, на одній з макарівських "маршруток", взагалі, колеса повідпадали на маршруті. Між іншим, ради справедливості, доповнює головний "світ-легіонер" Володимир Сєргєєв, подібне сталося і з однією його "маршруток". Але тоді це такий гвалт спричинило у місті — соціальні мережі так і рясніли тим, що, мовляв, він пасажирів на той світ відправляє… Зате у випадку з макарівським транспортом — тиша.
Тож, переконані керівники-перевізники, якщо у ФОП Макаров не виходить втілити свою ідею, діючи у правовому полі — його "маршрутки" почали таранити "маршрутки" конкурентів.
"Так, 20 лютого цього року близько 8-ої години ранку водій автобуса "ТУР" д.н. ВА7689АА, який належить Макарову В.А. на автобусній зупинці "Спецстрой" не витримав безпечної дистанції і допустив зіткнення з задньою частиною автобуса "Мерседес-Варіо" д.н. ВА5989ВС, який належить ПАТ "Світловодське АТП-13507", в результаті чого автобусу "Мерседес" було завдано технічних пошкоджень і він змушений був з’їхати з маршруту. Це вже не перший випадок ДТП за участю автобусів та з вини водіїв, які працюють у Макарова В.А.
На фото, наданими АТП №13507 — факт "наїзду" автобусу ФОП Макаров на автобус АТП
22 січня 2014 року на "Спецстрої" на автобусній зупинці "Середня школа №4" автобус "Мерседес-Варіо" д.н. ВА4328АО, водій цього автобуса який працює у Макарова В.А не витримав безпечної дистанції і допустив зіткнення з автобусом "ЧАЗ" д.н. ВА1902АА, який належить ПАТ " Світловодське АТП-13507", в результаті чого автобусу було завдано механічних пошкоджень на суму 2100 грн. Водія автобуса "Мерседес" було визнано винним в скоєнні ДТП, але до цього часу Макаров В.А. не найшов таких "великих" коштів для відшкодування АТП завданих збитків. Вказані дорожньо-транспортні пригоди були здійснені по причині недотримання дистанції між транспортними водіями автобусів, які працюють у Макарова В.А. і ці порушення Правил дорожнього руху (ПДР) могли призвести до більш тяжких наслідків, якби в цей час на дорозі (за автобусами АТП) знаходилися пішоходи. Адже згідно ПДР пішоходи повинні переходити дорогу позаду транспортних засобів. Добре, що хоч ці випадки трапляються без постраждалих пасажирів", — резюмує начальник відділу охорони праці та безпеки руху АТП Олег Коваленко.
…Скоріш за все, у згаданих тут "не злим тихим словом" осіб віднайдуться свої контраргументи, які, звісно, залюбки ми оприлюднимо. Бо ж таки у демократичному суспільстві прагнемо жити…
Та, як зазначила на одному із засідань виконкому Ірина Козак, розрахунки ці пролежали "під сукном" аж до поточного року. Від чого перевізники вмолилися: то давайте, щось робити — бо пасажиро-перевізницька система ось-ось сконає! А тут ще й міські депутати виконком "розігнали", до компетенції якого входять, зокрема, і тарифні питання. А старий (виконком) міський голова Валентин Козярчук два рази поспіль так і не зібрав — через брак кворуму…
А до чого тут ФОП Макаров, який "маршрутки" своїх конкурентів трощить — як повідомляється у заголовку — виникне запитання у допитливого читача. А у нього, наголошують його колеги-конкуренти, вже давно визріла "ідея-фікс": "вибити" їх з маршрутів — щоб їх зайняти. Хоча, підкреслюють керівники АТП №13507, "Світ-Автолеґіону" та "Велесу", таке прагнення навіть "шило-на-мило" важко назвати — аж надто багато пасажирських скарг на маршрут №24, який обслуговує вищеназваний ФОП. Наприклад, на одній з макарівських "маршруток", взагалі, колеса повідпадали на маршруті. Між іншим, ради справедливості, доповнює головний "світ-легіонер" Володимир Сєргєєв, подібне сталося і з однією його "маршруток". Але тоді це такий гвалт спричинило у місті — соціальні мережі так і рясніли тим, що, мовляв, він пасажирів на той світ відправляє… Зате у випадку з макарівським транспортом — тиша.
"Враження таке, що сам Макаров такі коментарі сидить і пише, або людей своїх наймає їх писати", — говорить пан Володимир.
Тож, переконані керівники-перевізники, якщо у ФОП Макаров не виходить втілити свою ідею, діючи у правовому полі — його "маршрутки" почали таранити "маршрутки" конкурентів.
"Так, 20 лютого цього року близько 8-ої години ранку водій автобуса "ТУР" д.н. ВА7689АА, який належить Макарову В.А. на автобусній зупинці "Спецстрой" не витримав безпечної дистанції і допустив зіткнення з задньою частиною автобуса "Мерседес-Варіо" д.н. ВА5989ВС, який належить ПАТ "Світловодське АТП-13507", в результаті чого автобусу "Мерседес" було завдано технічних пошкоджень і він змушений був з’їхати з маршруту. Це вже не перший випадок ДТП за участю автобусів та з вини водіїв, які працюють у Макарова В.А.
На фото, наданими АТП №13507 — факт "наїзду" автобусу ФОП Макаров на автобус АТП
22 січня 2014 року на "Спецстрої" на автобусній зупинці "Середня школа №4" автобус "Мерседес-Варіо" д.н. ВА4328АО, водій цього автобуса який працює у Макарова В.А не витримав безпечної дистанції і допустив зіткнення з автобусом "ЧАЗ" д.н. ВА1902АА, який належить ПАТ " Світловодське АТП-13507", в результаті чого автобусу було завдано механічних пошкоджень на суму 2100 грн. Водія автобуса "Мерседес" було визнано винним в скоєнні ДТП, але до цього часу Макаров В.А. не найшов таких "великих" коштів для відшкодування АТП завданих збитків. Вказані дорожньо-транспортні пригоди були здійснені по причині недотримання дистанції між транспортними водіями автобусів, які працюють у Макарова В.А. і ці порушення Правил дорожнього руху (ПДР) могли призвести до більш тяжких наслідків, якби в цей час на дорозі (за автобусами АТП) знаходилися пішоходи. Адже згідно ПДР пішоходи повинні переходити дорогу позаду транспортних засобів. Добре, що хоч ці випадки трапляються без постраждалих пасажирів", — резюмує начальник відділу охорони праці та безпеки руху АТП Олег Коваленко.
…Скоріш за все, у згаданих тут "не злим тихим словом" осіб віднайдуться свої контраргументи, які, звісно, залюбки ми оприлюднимо. Бо ж таки у демократичному суспільстві прагнемо жити…
Віталій Асауленко
Фото: АТП №13507