Понеділок, 20 січня 2020
Нам пишуть

Крик душі про "сервіс" наших ЖЕКів Новина з фото

Крик душі про "сервіс" наших ЖЕКів

Так склалося, що я мешкаю на території "володінь" ТОВ "Ярк-комфорт". Жити в таких умовах не хочеться. Звичайно ж є і гірші, але я, вибачте, плачу гроші і хочу бачити, куди вони йдуть...


Зверталась до ТОВ "Ярк-комфорт" з претензіями, але вони ставлять у приклад Київ і Європу, мов, там вищі тарифи, а ви як платите, так ми і працюємо... Накинулись всі, як собаки-дворняги, на чолі з директором Яковлевим П.М. Ми, на їх думку, нічого не розуміємо в управлінні житлових будинків, тому не варто нам, мешканцям, лізти у їхні справи...

Вибите скло на дверях. Лампочки вкручуються тільки один раз на рік, у відповідь чуємо: міняйте за свої кошти, бо вони у своїх будинках саме так і роблять. За будинком територія не коситься і не прибирається, бо вони ніяк не можуть вирішити чия вона: чи їх, чи ЖЕКу №5. Доріжка біля будинку, де яма на ямі, це теж не їхня робота, з цим питанням до мера міста! Що тоді їхнє!?

Звернулася в понеділок з проханням подивитись підвал, бо він підтікає, сьогодні зайшла спитати — ще не дивились, бо "ви ж тільки 2 дня назад заявили". Кожен підвищує голос! Коли питаєш, куди йдуть кошти — на забезпечення водою, газом, світлом. У них дуже низькі тарифи... Організовуйтесь і відмовляйтесь, якщо не влаштовує...

У нашому будинку 100 квартир, я плачу 68-69 грн на місяць. Якщо підрахувати скільки це за рік, виходить кругленька сума... Люди звикли до того, що легше заплатити, ніж відстоювати свої права. ЧОМУ ТАК? Ніхто ж не просить золоті гори, але ж можна хоча б виконувати свої обов’язки, я ж виконую свої кожного місяця... Всі бачать, що відбувається, але всі, чомусь, закривають на це очі... ЧОМУ?

Мені набридло! Як мені діяти в цьому випадку, що і кому писати? Підскажіть!

Свої скарги підтверджую фотографіями.

Дякую!

Крик душі про "сервіс" наших ЖЕКів

Крик душі про "сервіс" наших ЖЕКів

Крик душі про "сервіс" наших ЖЕКів



Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:

    Група: Користувачі
    Реєстрація: 9.07.2014 | 2 комментарів | 0 публікацій
Не знаю,що вплинуло!?Чи безкінечні дзвінки жильців,чи заяви, чи ця стаття...Але сьогодні прийшли дивитись підвал, можливо зроблять. В будь-якому випадку-дякую за розуміння і підтримку!
  • Нравится
  • 0
  • admin Користувач offline

  • 10 липня 2014 13:08
    Група: Шеф-редактор
    Реєстрація: 4.03.2007 | 1692 комментарів | 8302 публікацій
Анжела, думаю, что все-таки публикация. Основное отличие нашего издания от других городских в том, что нас читают не только в Светловодске. Если в случае с местными СМИ может получиться так, что "пошумели и забыли", то в нашем все резонансные темы на контроле у вышестоящего начальства из области и столицы. Много примеров таких было.
  • Нравится
  • 0
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 3.07.2012 | 335 комментарів | 0 публікацій
Анжела Пасечняк - как бы мне Ваш контактный телефон! Возможно я смогу быть полезен...
  • Нравится
  • 0
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 9.07.2014 | 2 комментарів | 0 публікацій
mrAlex911,679780238
  • Нравится
  • 0


Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Top