Четвер, 19 жовтня 2017
Светловодск Актуально Авто

"Старий, не сідай в маршрутку"

"Старий, не сідай в маршрутку"Транспортні проблеми доволі часто є предметом обговорення серед мешканців нашого міста, на нарадах, засіданнях, зустрічах з громадськістю тощо. Наприкінці минулого року до редакції надійшов лист Григорія Губського, де він виклав своє бачення роботи перевізників та висловив ряд претензій.
Володимир Яременко, головний спеціаліст з питань промислової політики, транспорту та зв’язку, відповідаючи дописувачу, прокоментував кожне зауваження, кожну пропозицію, згадану у листі. Питання пільг прокоментував Володимир Михайленко, начальник управління праці та соціального засхисту населення. Отож, читати лист Григорія Назаровича і відповідь Володимира Вікторовича та Володимира Олексійовича краще паралельно. Для зручності ми їх так і розташували: претензія – коментар.
"Старий, не сідай в маршрутку, в мене уже один ветеран сидить", – таке прохання сталевим голосом я недавно почув від водія маршрутного таксі. Старий в маршрутку не сів. Важко було дідові сперечатись, звертатись до совісті здорового «бичка»...

Найогидніше в таких випадках те, що водії маршруток своє ставлення до ветеранів і не приховують, відверто заявляючи, що чекають не дочекаються, коли ветерани закінчаться. Тяжке життя породило курйози: пільговиків водії приватних маршруток справді недолюблюють. Та хто ж проти більшого прибутку?!


В. Я. Працівникам виконкому важко було б займатися вихованням кожного з 80 водіїв, що працюють у місті. Серед них є певна частина черствих, нечуйних і бездушних, можливо, неосвічених людей. Але є й інші. Звичайно, кадри відіграють велику роль.

Пільгові категорії не «закінчаться» ніколи, бо згідно з чинним законодавством, є перелік, у якому серед пільгових категорій не лише ветерани ВВв, а й ті, хто мають пільги за трудові досягнення перед Батьківщиною, репресовані, чорнобильці і т.д. і т.п., таких у місті – 15,5 тис. осіб. Отож, сподівання, що пільговики «закінчаться», марні.

Погоджуємося, що з водіями треба проводити виховну роботу.

Ситуація з погляду закону, що правом безкоштовного проїзду (у маршрутках) мікроавтобусах усіх форм власності (міських, приміських) і обмежень на перевезення пільгових категорій немає – на папері з пільгами у ветеранів і пенсіонерів усе більш-менш благополучно, та реальність трохи інша – скасування пільг у законах України немає. Але ти – "старий, не сідай в маршрутку" (автобус).

В. М. Згідно зі ст. 37 "Пільгові перевезення пасажирів автомобільним транспортом" Закону України "Про автомобільний транспорт», пільгові перевезення пасажирів, які відповідно до законодавства користуються такими правами, забезпечують автомобільні перевізники, які здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

Види та обсяги пільгових перевезень установлюються замовленням, у якому визначається порядок компенсації автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від цих перевезень.

Згідно зі ст. 29 «Засади діяльності автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на договірних умовах» вищезгаданого Закону, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані надати перевізникам, які здійснюють пільгові перевезення пасажирів, компенсацію відповідно до закону.

У зв’язку з обмеженістю коштів Державного бюджету на компенсаційні виплати за пільгове перевезення, управління праці та соціального захисту населення відшкодовує тільки 30% від суми збитків на перевезення пільгових пасажирів у режимі маршрутного таксі.

Сьогодні приватні підприємці, які взялися за надання транспортних послуг, не дотримуються конкурсних обіцянок. Проблема оновлення рухомого складу залишається гострою, не виконуються зобов’язання щодо облаштування зупинок та створення і утримання диспетчерської служби.

В. Я. Не погоджуюся, що конкурсні обіцянки не виконуються. Умови, що були передбачені в угодах, виконуються на досить великий відсоток. Певно, всі помітили, що у Світловодську з’явилися автобуси більшої місткості, більш габаритні, високі. Протягом 2008 року оновлено 25% рухомого складу. Звичайно, не всі машини щойно зійшли з конвеєру, проте вони кращі і знаходяться у кращому технічному стані. Попри це, певна кількість старих є.

Згідно з законодавством, облаштуванням та утриманням зупинок мають займатися органи місцевого самоврядування. Перевізники ж можуть цим займатися лише добровільно, з власної ініціативи. Цього року зупинки з’явилися на бульварі К. Маркса і їх було б більше, аби наші з вами співгромадяни не докладали певних зусиль на їхнє знищення. Звичайно, це не роблять ветерани чи працівники виконкому, проте це робить наша з вами молодь, наші діти, наші онуки… Зупинки будуть не там, де їх без кінця ставлять, а там де їх не ламають. Як, до речі, і дорожні знаки.

Існують скарги і нарікання пасажирів на умови перевезення. Скільки ще ми, мешканці міста, будемо їздити в таксобусиках та битись головою об стелю. В якій позі нас возять?! Бізнес – це гроші та умови. Пасажири платять гроші, тож і хочуть їздити у відповідних умовах. Це моральна наруга над людьми, приниження людської гідності.

В. Я. Сьогодні штрафи за стоячих пасажирів значно побільшали. Певно, ДАІ буде контролювати це питання.

Чи є цей "комфорт" благополуччям? Наявність виробничої бази АТП-13507 була і є основним перевізником пільгової категорії пасажирів в м.Світловодську.

Мешканці міста покладають надію, що АТП-13507 покращить умови перевезення пасажирів пільгової категорії автобусами вищого класу ПЕЗ-3205 для більш комфортного перевезення.


В. Я. Це правда. І виробнича база потужніша, і парк більший... В Кіровограді є підприємство, яке займається перевезенням тільки пільгових категорій і отримує всю дотацію. Але в Кіровограді за одного пільговика компенсують 270 грн., а у нас – близько 85. Як кажуть, робіть висновки самі.

Міська влада може і повинна навести лад у перевезенні пасажирів з обов’язковим виконанням вимог законодавства, що передбачає дотримання культури обслуговування та безпеки пасажирів (дорожнього руху).

В. Я. Ми працювали й працюємо над поліпшенням умов перевезення пасажирів, і пільговиків зокрема. Дякуємо дописувачу за активну життєву позицію, за небайдужість до загальних проблем. Також дякуємо громадянам, які телефонують нам, пишуть. Ми не завжди можемо проконтролювати, скажімо, зрив графіку, аби своєчасно відреагувати. Будь-яку проблему вирішувати разом набагато легше.

Фото Богдана Дроздова




Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:

    Група: Користувачі
    Реєстрація: 7.04.2008 | 560 комментарів | 0 публікацій
Эммммм ...., а кто автор статьи?
  • Не нравится
  • -1
  • Нравится


Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.
  • Val Dots Вчора, 20:36
    Милые дамы, брак с иностранцем — это реально! 1
    Val Dots-фото
    Тут подстава какая-то, у "жениха" на фото ногти длинные
  • Ольга Т Вчора, 15:40
    Козярчук, Френкель: от і виросли дітки 1
    Ольга Т-фото
    Московітська мова? Такой нет.Любит автор Козярчука.Хоть как-то укусить...Френкель приплачивает?
  • Pravdainukr 17 жовтня 2017
    Застосовуються тимчасові тарифи на тепло (ДОПОВНЕНО) 2
    Pravdainukr-фото
    Керівник аналітичної служби підприємства Олена Михайлик, случайно не супруга Владимира Михайлика (бывшего директора Светловодск-сбыт)?

    Кто-то в курсе, как дела у бывшего руководства? :)
  • Засранетц 17 жовтня 2017
    Застосовуються тимчасові тарифи на тепло (ДОПОВНЕНО) 2
    Засранетц-фото
    Есть мнение, что надо соглашаться с любым тарифом, пока Побут не пересмотрел его в связи с "поднятием пенсий".
  • Bzik 15 жовтня 2017
    Ремонт вулиці Єгорова – дорога буде, наче злітна смуга 3
    Bzik-фото
    Зрада зрадная, чего уж там...
  • Novatorr 15 жовтня 2017
    Траса для автокросу у Світловодському районі здивувала першого віце-президента FAU 2
    Novatorr-фото
    Интересно, когда трасса не занята, на ней можно приезжать погонять? или будут держать закрытую до следующих соревнований?
  • Алекс Горбунов 13 жовтня 2017
    Ремонт вулиці Єгорова – дорога буде, наче злітна смуга 3
    Алекс Горбунов-фото
    Цитата: amigo
    пока положат плиты, фуры убьют все дороги в городе.

    Вы ничего не понимает в коммерции! fellow Это так задумано. winked Потом Богданку будут плитами покрывать и ещё дополнительно 30-40 миллионов осваивать. wink
  • amigo 13 жовтня 2017
    Ремонт вулиці Єгорова – дорога буде, наче злітна смуга 3
    amigo-фото
    Молодцы, пока положат плиты, фуры убьют все дороги в городе. По Хмельницкого уже начала появляться колея. На местах где Водоканал колупал, асфальт уже начал проваливаться.
    Кстати, дорога будет намного уже чем была fellow
  • Алекс Горбунов 12 жовтня 2017
    Ціна питання – 9 мільйонів? (УТОЧНЕНО) 3
    Алекс Горбунов-фото
    Драли всех пересичных и на болте вертели и до и еще больше после перемогы. Плевать им на все комментарии, идите мимо пролетарии. Вы видели такого волка, который бы принёс зайцу морковку? В этой стране угасающей сам себя спасай замерзающий.
  • Засранетц 12 жовтня 2017
    Ціна питання – 9 мільйонів? (УТОЧНЕНО) 3
    Засранетц-фото
    А что тут комментировать? Когда тарифы разрешили регулировать каждому сельсовету, только люди с альтернативным строением мозга могли подумать, что они станут внезапно падать вниз. Плюс мэр города, который не в состоянии оплатить полторы тыщи гривасей за свою мышиную возню в судах, вряд ли станет на сторону горожан. Выход один, как говорил Мыкола Яныч - "Хватит ныть! Берите лапиты и копайте!" laughing

    P.S. Нет расчетов Побута про обоснование повышения тарифов, нет и предмета обсуждения. Их можно опубликовать? А то без цифр, все скатится в банальщину типа "геть ганьба"! Но если одним из аргументов Побута прозвучало "было повышение минималки", то можно смело настродамить еще одну корректировку в "расчетах" после "подъема" пенсий. У меня все.

Top