Понеділок, 11 грудня 2017
Светловодск Актуально

Краще вже кулю в лоба

Краще вже кулю в лобаКоли постає дилема: боротися з безпритульними тваринами чи захищати їх - світловодські градоначальники, а втім, як і в інших українських містах, обирають зазвичай перший варіант. Тим більше, що за даними світловодської РайСЕС, у місті лише за період з 21 по 30 квітня зафіксовано вісім випадків укусів людей бродячими собаками...
А що робити, говорить перший заступник міського голови Юрій Лукінський, коментуючи нещодавнє виконкомівське рішення про активізацію „очищення” Світловодська від бродячих собак та кішок, коли гуманне ставлення до „братів наших менших” потребує чималеньких витрат. Адже, на відловлювання, стерилізацію, будівництво притулків та харчування їхніх пожильців плюс на зарплату обслуговуючому персоналу тощо треба закладати видатки з міського бюджету. А він такий – на людей би його вистачило... А поки влада лише таким чином і може відреагувати на нещодавній указ Секретаріату Президента України щодо впровадження в Україні цивілізованого європейського ставлення до безпритульних тварин.

"Соціальний пес"



Питання гуманного ставлення до чотирьохногих „городян” у країнах Європи та Америки вже давно вирішено через розбудову мережі притулків, які утримуються як за муніципальний рахунок, так і за рахунок добровільних пожертв громадян. Але постмодерністське суспільство цих країн пішло ще далі... Тамтешнім захисникам прав тварин вже „мало” того, що безпритульних тварин не позбавляють життя – вони дійшли висновку: утримання собак та кішок за огорожею притулку, нехай і з регулярним харчуванням та ветеринарним доглядом, позбавляє їх природнього права бути вільними. Тому там сьогодні бродячих собак, не те що не вбивають – їх, навіть, вже до притулків не „запроторюють”, а відловлюють, миють, стерилізують, прищеплюють від різних болячок, надягають яскраво-червоні ошийники і...повертають туди, звідки взяли. До речі, якщо вирити сайту Всеукраїнського товариства захисту тварин, Програму „Соціальний пес”, в основу якої покладено означений європейський та американський досвід, вже впроваджено у Києві і частково у Харкові. І це вже дало свій позитивний результат... Адже, як відомо, природа не терпить порожнечі – місце „вибулих” тварин займають інші. А от коли, після відповідної „обробки”, у яскравих ошийниках на вулиці (біля ринків, магазинів, у дворах тощо), знов з’являються вже знайомі та соціально адаптовані „тузики” та „шарики”, „дикі прибульці” зникають – бо ж то не їхня територія...

На жаль, можна сміливо припустити, що подібна практика ставлення до тварин ще дуже і дуже довго не матиме поширення у нашій - найбільшій європейській країні. І річ, власне, не стільки у бракові фінансування, стільки у спотвореній ментальності нашого народонаселення понад сімдесятирічною ізоляцією від цивілізованого світу з його загальнолюдськими цінностями. У той час, як європейський та американський соціум вибудовував своє суспільство на принципах, у яких права людини, її особиста безпека і свобода були наріжним каменем, у нас все звелося до лаконічного: „Від тюрми і суми не зарікайся”. Тож, як з таким життєвим „кредо” можна відстоювати права свого ближнього? А тим більше – якогось бродячого пса...


Ату його дітіліном!


Бідкаючись на брак бюджетних коштів задля людського поводження з нашим чотирьохногим оточенням, світловодські виконкомівці паралельно підкреслюють: варварського відстрілу, із застосуванням вогнепальної зброї, не буде – на ці цілі використовуватиметься препарат „Дітілін”, застосування якого набуває в Україні все більшого поширення. Мовляв, це більш гуманний спосіб умертвіння, аніж залп з рушниці. Чи так це насправді? Варто спочатку розібратись: що воно таке отой „Дітілін”? Це, розтлумачує Медична енциклопедія, курареподібний препарат. Показниками до його застосування є інтубація трахеї, ендоскопічні процедури, а також нетривалі операції з накладання швів на черевну стінку тощо. Але, застерігає енциклопедія, під час проведення лікування із застосуванням „Дітіліну” необхідно мати напоготові апарат для штучної вентиляції легенів – „перебір” з дозою може призвести до тривалого пригнічення дихання – коротше кажучи, пацієнт попросту задихнеться.

... Повертаючись до заданої теми, можна констатувати: наше місто прирекло безпритульних тварин на тривалу страждальницьку смерть від завищених доз „Дітіліну”, який призводить до паралічу дихальної системи. Це тільки зокола приречені здаватимуться мертвими, а насправді вони ще кілька годин, відчуваючи неймовірний біль, намагатимуться вдихнути у свої спаралізовані легені повітря...

Абсолютно не треба думати, що наші виконкомівці прийняли рішення щодо застосування „Дітіліну” по відношенню до бродячих тварин, знаючи заздалегідь про його „гуманну” дію. Тим більше, вони могли й не знати - застосування у подібних цілях цього препарату заборонено українським законодавством, а відтак, цілком ймовірно, що дане рішення ризикує бути опротестованим прокуратурою. То що ж – знову повертатися до неголених похмурих мужичків з рушницями у руках, ловчою сіттю на плечах та тесаками за халявою?

... „Соціальний пес” – ось та золота середина, яка має влаштувати як прибічників „забою” безпритульних тварин, так і „притулкових” ентузіастів, переконані „тваринячі” правозахисники. І не треба задля цього ніякі бюджетні кошти витрачати... Просто, ринковим торговцям, власникам магазинів та інших об’єктів тощо треба трішки „скинутись” на проведення санітарної обробки, щеплення і стерилізації своїх чотирьохногих сусідів. Ще й на яскраво-червоні ошийники гроші залишаться. Що ж, у такому випадку, для більш непримиренних щодо подібного розв’язання проблеми, варто нагадати один із основних постулатів набагато древнішого від християнства буддизму про реінкарнацію (перевтілення) душі. Нехай кожен з них, перед тим, як недобре поставитись до безпритульної кішки чи собаки, подумає: а чи не душа його померлого близького родича перебуває наразі у цьому пухнастому або кошлатому тілі?

Віталій АСАУЛЕНКО




Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:

    Група: Користувачі
    Реєстрація: 7.04.2008 | 560 комментарів | 0 публікацій
Вы гонете! Какие "притулкы для собак"? У нас их отстрелять толком не могут, а на "притулки" точно бютжетные денюшки зажмут, тем боле что в переди опять выборы, а там ещё чет придумают ..... laughing
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • LD

  • 7 травня 2008 17:20
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Ні, притулки потрібні точно. Це по-перше. А по-друге, я сама розстрілювала би тих, хто робить аналогічне із собаками. Бо хто як не ми, люди, робимо собак вуличними.Побійтеся Бога! Нам ніхто не давав право розпоряжатися чужим життям, навіть, якщо воно належить собаці.
А ще можна просто стерилізувати бродячих собак.
Знаєте, сама взяла додому вуличну собаку. Такого друга серед людей не знайдеш!
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 7.04.2008 | 560 комментарів | 0 публікацій
Цитата: LD
Знаєте, сама взяла додому вуличну собаку.

А Я бы не рискнул...
Цитата: LD
Ні, притулки потрібні точно. Це по-перше. А по-др

ДА они нужны, но дело в том что у нас они появятся не скоро, а проблему с бродячими собаками решать нада сейчас...
Цитата: LD
А ще можна просто стерилізувати бродячих собак.

Согласен, вариант, но опять же дополнительные расходы на фоне идущих выборов... и воще....конкретно в нашем городе власти на это просто не пойдут, скорее всего устроят очередной отстрел на том и закончится, у нас этот вариант уже проверен и обойдется дешевле.....
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • LD

  • 12 травня 2008 13:17
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Взяти вуличну собаку - це не ризик. Так, доведеться витратити чимало грошей на різні аналізи, щеплення і т.д., але, повірте, це копійки порівняно з тим, що собака може дати: купу хороших емоцій, справжню вірність і дружбу. Породисті собаки абсолютно інші. І якби мені дозволяли побутові умови, я би у себе вдома створила притулок для собак.
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • admin Користувач offline

  • 12 травня 2008 20:43
    Група: Шеф-редактор
    Реєстрація: 4.03.2007 | 1685 комментарів | 7247 публікацій
Около месяца назад прогуливались мы с моей девушкой и ее собакой по улице... Продолжать?
На нашу собаку напала бродячая псина. Начала рвать его на куски.
У меня довольно крепкая комплекция, удары ногой не каждый чел выдержит... Эту псину я лупил ногами в течении нескольких минут. Бил не только в корпус, но и по голове. Весь выдохся. Но она продолжала терзать нашу собачку, которая ей ну совершенно ничего не сделала!
На меня или мою девушку эта тварь, слава Богу, не отреагировала. Все свое внимание "подарила" нашей собаке. В итоге нам удалось скрыться.
ИМХО уличных собак БЫТЬ НЕ ДОЛЖНО! Какими методами власть будет этого добиваться - мне всеравно! Уличные собаки - это большая опасность для каждого жителя города. Поспорим?
Вы хотябы на секунду представте, что было бы, если бы моя девушка выгуливала собаку сама. Или другой вариант - молодая мама с ребенком. Вопросы?

Свежий пример...
Подошел к ларьку с прессой возле "детского мира". Народ ходит туда-сюда постоянным потоком. Вдруг в проходе очутились две дворняги... одна вышла из магазина, а другая с улицы. Устроили жуткую драку. Люди не могли выйти или войти! Все стояли и с ужасом наблюдали.
Жаль фотоаппарат на работе оставил.
Сам отделался легким изпугом, т.к. все происходило в метре(!) от меня.
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 7.04.2008 | 560 комментарів | 0 публікацій
Цитата: admin
собак БЫТЬ НЕ ДОЛЖНО! Какими методами власть будет этого добиваться - мне всеравно!

Вот именно! Их нада просто убрать с улиц города! А как мне пох...
Цитата: admin
возле "детского мира"

Это место воще отдельный разговор, Я там каждое утро наблюдаю по 3-4 бездомных собак и довольно таки не мелкой комплекции... Ещё что меня поражает так это то что эти немаленькие собачки часто бегают с завязаной на шее в виде нашейника верёвкой......вроде как и не бездомные? Так какого хр..на они делают в городе без хозяев!!!!!
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • LD

  • 17 травня 2008 13:15
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
пам'я таєте цитату із мультика "Собака бывает кусачей только от жизни собачей". На мене жодного разу в житті не кидалася собака. Можу останні гроші витратити на бродягу. Жодного разу мене собака не кусала, а тим більше не кидалася.
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 7.04.2008 | 560 комментарів | 0 публікацій
Цитата: LD
Жодного разу мене собака не кусала, а тим більше не кидалася.

Шчастливая laughing laughing
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • LD

  • 20 травня 2008 15:48
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
SID,


Ні, просто, ще раз повторюю, дуже люблю собак
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
    Група: Користувачі
    Реєстрація: 7.04.2008 | 560 комментарів | 0 публікацій
Цитата: LD
Ні, просто, ще раз повторюю, дуже люблю собак

wink Собак и Я люблю но ток своих.... request
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится
  • Boxter

  • 30 травня 2008 22:44
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
[/quoteИМХО уличных собак БЫТЬ НЕ ДОЛЖНО! Какими методами власть будет этого добиваться - мне всеравно!]

несколько месяцев назад в Кремене застрелили в рамках "программы очистки" щенка возле остановки ЖД. дело было начало девятого утра. на остановке были дети.. так что с методами всё же поосторожней нужно быть
  • Не нравится
  • 0
  • Нравится


Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Top