Субота, 16 лютого 2019
Авто

Перевізники хочуть більше... рубля

Перевізники хочуть більше... рубля"Даже Гай Юлий Цезарь, который мог делать несколько дел одновременно, - лох на фоне водителя маршрутки" – з народного фольклору.
Минулого тижня у депутатській кімнаті "білого дому" світловодські пасажирські перевізники (а їх у нас шість підприємств), представники економічного сектору у міськвиконкомі і члени Громадської ради шукали компроміс щодо розміру плати за перевезення пасажирів по місту і на Власівку.


Першими виступали керівники автотранспортних підприємств. Суть їхніх промов звелася до наступного: з часу прийняття тарифів у 75 копійок по місту і гривні до Власівки, вартість усіх складових, у них закладених (ПММ, середня зарплата, запасні частини тощо), зросла у середньому на 20% - в такому скрутному становищі немає ніякої змоги поліпшувати саму якість перевезення пасажирів, тобто, оновлювати, як було обіцяно, щорічно автопарк на 25%. Адже, зазначали перевізники, вартість нових автобусів типу "Богдан" або "Рута" коливається від 150 до 220 тисяч гривень – "відбити" такі витрати на наших "фронтових" дорогах жодної можливості немає – новий автобус швидше перетвориться на металобрухт, аніж окупиться. Тому, сказав один з доповідачів-перевізників, вартість нового тарифу має бути аж ніяк не меншою півтора... рубля. "Тю ти, Господи, - зауважила на це член Громадської ради Надія Мальцева, яку, як і інших нормальних українців, вже дістало принизливе назвисько національної валюти, - яка проблема!? Беріть півтора рубля українськими копійками за курсом Нацбанку, адже не в кожного пасажира кишені рублями набиті, а це близько 30 наших копійок, тай обмінюйте на такі жаданні вам рублі. Хто ж проти нового тарифу у 30 копійок?". Кілька секунд малорос кліпав очима, не розуміючи "приколу" українки...

Потім настала черга ораторів від Громадської ради, думку якої озвучив заступник її голови Володимир Павлов. Він, зокрема, сказав, що члени ГР прискіпливо перевірили пасажиропотік у різні часові відрізки, документацію, надану перевізниками тощо. І дійшли висновку, що, навіть, в умовах всебічного здороження, тарифи можна зберегти на їх нинішньому рівні. Для цього перевізникам треба скоротити витрати на різні відрядження і позбутися, так званих, нульових маршрутів (це коли водій, по завершенні роботи, жене порожняком свій автобус у парк коротшим шляхом, оминаючи основний свій маршрут), а це, за словами Павлова, сукупно за рік складає понад сотні тисяч кілометрів...

Свого роду, "золотою серединою" стала промова начальника управління економіки при міськвиконкомі Ольги Шевченко. Вона тактовно погодилася з перевізниками у тому, що на тлі тотального здороження, 75 копійок по місту і гривня до Власівки дійсно тримає транспортників на межі виживання. Тому, сказала вона, спеціалісти управління, врахувавши всі ці об’єктивні фактори, дійшли висновку: затрати на одного міського пасажира складають наразі 93-95 копійок і гривню 23 копійки – до Власівки. Відтак, підсумувала головна економістка міста, її управління знаходить доречним коригування тарифу на пасажирські автоперевезення по місту - до однієї гривні і до гривні 20 копійок – на власівському маршруті.

Ян ДРОБОВИК



Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:

  • admin Користувач offline

  • 25 жовтня 2007 10:38
    Група: Шеф-редактор
    Реєстрація: 4.03.2007 | 1690 комментарів | 7869 публікацій
С тех пор как подняли цены до 75 копеек ровным счетом ничего не изменилось! Я редко езжу в маршрутках, стараюсь избегать этой тряски в этих катафалках! Кто их вобще на дорогу выпускает?! Позор! В них просто опасно для жизни находиться, не то что ехать!
И еще... намотал по нашему родному городу уже больше 13000 км на новой машине. Замечу! Что дороги у нас не фронтовые вовсе! У меня до сих пор все хорошо с машиной и потому, что я внимательный и аккуратный водитель! Ямы есть на дорогах, но всегда можно притормозить, объехать.
Замечу, что за рулем маршруток (в большинстве своем) сидят стремные водилы, которые будут брать деньги за проезд и при этом выворачивать (без поворота!) на "скоростную" полосу (левую). Особенно стремно ехать, когда после дороги по парку, попадаешь к остановке возле 4-ой школы. Именно там чаще всего водители стремятся как можно быстрее от места парковки (правой полосы) "перебежать" на другу полосу (левую, "скоростную"), по которой уже движется колона машин в пределах скорости 60 км/час.
Я уже молчу о резком перестраивании с одной полосы на другую без поворотов!
Вижу маршрутку на дороге - включаю свое внимание на 100%!
Всех водителей маршруток на пересдачу!
Все маршрутки - на металолом!
ИМХО
  • Не нравится
  • -1
  • Нравится
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Не согласен с предыдущим комментарием.
Я тоже люблю свой город, но при этом мне больно видеть то что в нем творится.Не говорю про внутридворовые проезды-их просто нет.Есть направления для езды,на которых кое-где встречаются 5 метров относительно ровной поверхности.
Я тоже езжу по городу и на своей машине, и на маршрутке.Попробуйте оценить качество наших дорог сами-например в свете фар своей машины, когда спускаетесь от Обелиска до Спецстроя(например).Если ты не изучил дорогу, чтобы ездить с закрытыми глазами, ты обязательно вскочишь или в яму,или в дырку от люка.Я не говорю уже про Приморскую, по которой раньше было приятно проехать даже на велосипеде, а сейчас на танке застрянешь.Старые улицы-Суворова,Бойко-во что они превратились?
Самое интересное, что из всех мер воздействия на ситуацию на дорогах наше доблестное ДАИ выбрало самые простые-положило этого долбаного "лежачего полицейского"напротив Комсомольца.Может,кто-нибудь помнит,что этот полицейский уже там лежал и почему его убрали???О том, чтобы потребовать от дорожных служб поставить (восстановить)светофоры, хотя бы на въезде в город,там где сейчас как в столице движение-мозгами шевелить слабо.Я не говорю о том, что у них есть право вообще закрыть движение на аварийноопасных участках дорог, до устранения причин.
  • Не нравится
  • -1
  • Нравится
  • admin Користувач offline

  • 25 жовтня 2007 23:08
    Група: Шеф-редактор
    Реєстрація: 4.03.2007 | 1690 комментарів | 7869 публікацій
Ну значит, я просто приспособился к езде по нашим улицам. Дорога от Обелиска до Спецстроя совсем не плохая в обоих направлениях. По дороге вниз встречаются несколько люков - не проблема вобще! Приморская... просто рай для любителей скорости! :) Каждый вечер еду по ней в обоих направлениях. Тоже самое... несколько люков и ямок.
Про тему светофоров согласен на все 100%! Сейчас через город очень большое движение и многие "гастролеры" не смотрят на знаки (они-таки есть!). Например на переезде возле "угольного" постоянно кто-то нарушает. Либо встречная не пропускает, либо кто-то шурует по второстепенной, думая, что он на главной! Ужас! Вот там бы доблестное ДАИ работу нашло себе :)
Лежачий полицейский - нужная вещь! Их устанавливают во всех цивилизованных странах! Какой бы ты не был ездок, но перед такой преградой всегда притормозишь, а вот увидев знак с ограничением скорости, многие шуруют дальше. Сам помню как на участке от парка до Комсомольца, на скорости 60-80 км/час меня "делали" иномарки. Хотя сам я после ускорения в парке, всегда притормаживаю и придерживаюсь 40.
Лежачий полицейский нужен, однозначно! Особенно на дамбе в тему установили. Большенство автолюбителей, особенно залетных, не придерживались указанной знаками скорости! А теперь все чинно притормаживают и дальше едут.
Продолжим тему? winked
  • Не нравится
  • -1
  • Нравится


Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Top