Субота, 27 квітня 2024

^ Реклама ^
Корисна інформація

Якщо якість комунальних послуг не задовольняє

Якщо якість комунальних послуг не задовольняє
Останнім часом часто порушується тема щодо неналежного рівня надання житлово-комунальних послуг. Як діяти, якщо обслуговуюче підприємство не надає послуг взагалі або надає послуги неналежної якості, роз’яснює адвокатка, юристка громадської приймальні народного депутата України Олеся Довгого Наталія Чирочка.
^ Реклама ^

Останні декілька років ціни на житлово-комунальні послуги стрімко зростають, проте, на жаль, це не призводить до підвищення їх якості. І якщо раніше споживачі інколи закривали очі на перебої з теплопостачанням, на непрацюючий ліфт або відсутність періодичного обслуговування димарів, то тепер це багатьом не по кишені.

Тож невеликий алгоритм дій для споживачів комунальних послуг у разі отримання послуг неналежної якості або неотримання послуг взагалі (відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги").

1. Засобами телефонного зв’язку або дієвіше — у письмовій формі звернутися до виконавця послуг та повідомити про надання житлово-комунальної послуги неналежної якості або ненадання її взагалі.

2. Скласти заяву на виклик представника виконавця послуги для складання акту-претензії, в якому зазначити терміни, види, показники порушень тощо. У заяві обов’язково вказати прізвище, ім’я та по-батькові, точну адресу проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги.

3. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця послуги і повинен містити інформацію про те, в чому полягало ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальної послуги, дату (термін) її ненадання, надання не у повному обсязі або неналежної якості, а також іншу інформацію, що характеризує ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості.

У разі проведення перевірки якості наданих послуг з централізованого водопостачання, централізованого постачання гарячої води або постачання природного газу споживач має право здійснити забір проб. Інформація про забір проб включається до акту-претензії.

У разі неприбуття виконавця комунальної послуги в установлений термін або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується споживачем, а також не менш як двома споживачами відповідної послуги, які проживають (знаходяться) в сусідніх будівлях (у приміщеннях — якщо послуга надається у багатоквартирному будинку), і надсилається виконавцю комунальної послуги рекомендованим листом.

4. Виконавець комунальної послуги протягом п’яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, зазначених в акті-претензії, або видає (надсилає) споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання виконавцем відповіді в установлений строк претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем.

І наостанок, суперечки щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді без сплати судового збору.


Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.
^ Реклама ^
^ Соціальна реклама ^

Партнери:


Top