Так, ми провінція, але це не означає, що ми профнепридатні…


Так, ми провінція, але це не означає, що ми профнепридатні…


25 липня 2017
Так, ми провінція, але це не означає, що ми профнепридатні…
Ось такий інвестор бажав ощасливити світловодців!.. — Вдовіченко Член конкурсного комітету, який визначався з перевізниками на своєму засіданні 4 липня, представник від ветеранської організації Володимир Вдовіченко каже, що свій коментар по тому засіданні хотів дати відразу, як вийшла інформація на нашому сайті на задану тему. Хотів. А от коли ми надрукували репортаж з засідання виконкому 14 липня — не стримався…

Щодо першої публікації (коли він стримався), його "за живе" зачепила оцінка засідання комітету з боку голови Робочого органу (до його компетенції входить перевірка достовірності поданих претендентами-перевізниками документів) Володимира Хорольського, який висловив сумнів щодо неупередженості і фаховості членів даної комісії. А прочитавши вже про засідання виконкому 14 липня, на якому питання перевізників, яких визначили 4 липня, через наполягання все того ж Хорольського, який є, також, і членом виконкому, було відправлено доопрацювання, таки звернувся до редакції. Бо ж урядники дослухалися до аргументів Хорольського стосовно різних порушень з боку світловодських перевізників. Стосовно ж членів комітету, які визнали їх (ТОВ "Світ-Автолегіон" і ПрАТ "Світловодське АТП №13507") переможцями на чотирьох маршрутах, він (Хорольський) взагалі був категоричним, заявивши, що більш профнепридатних людей він ще не бачив.

…Назвати профнепридатними тринадцятьох членів комітету, у складі якого і спеціалісти управління економіки з понад десятирічним досвідом проведення перевізницьких конкурсів, і юристи, які вивчали подані документи на їх відповідність до чинного законодавства, і представники державтоінспекції, і начальник Укртранбезпеки області, це м'яко кажучи — занадто, заявив Вдовіченко. Якому й самому — не спеціалістові — "впали в око" різні нестиковки у документах на участь у конкурсі перевізника з Кременчука (фірма "Адела"). Зокрема, "Адела" надала на конкурс пропозиції з десяти автомашин. Як тут з’ясовується, три з них не мають відповідних документів — згідно довідки "ТСЦ 5342 м. Кременчук", виходить, їх, просто, не існує в природі — такі собі "мертві душі". Далі, "Адела" для перевезень пасажирів запропонувала експрес-режим — такої умови і близько не було для обслуговування маршрутної мережі у Світловодську. Та й документи на конкурсну комісію "Адела" надала і непрошитими, і не пропечатаними — тож у комісії і виник незборимий сумнів у їхній достовірності…

"Ось такий інвестор бажав ощасливити світловодців!".


І от що дивно, продовжив Вдовіченко, оцих видимих і грубих нестиковок, через які "Аделу" було знято з конкурсу, спеціаліст з перевезень Хорольський уперто не помічає. Зате якось явно нарочито вип’ячує не такі вже й "смертельні" недоліки у документах конкурента кременчужан на 23-му маршруті — АТП №13507. А дивно лиш на перший погляд, доповнює він припущенням, яке зробили на засіданні 4 липня члени комітету: і Хорольський, і "Адела" — кременчужани.

"Виходить, пан Хорольський одночасно і Робочий орган, і член міськвиконкому, і мешканець Кременчука. І не треба бути тут юристом-професіоналом, щоб угледіти у всьому цьому конфлікт інтересів... Так, Світловодськ, у порівнянні з промислово-розвинутим Кременчуком — глуха провінція. Але це не означає, що ми повинні наосліп вітати появу на нашому ринку пасажирських перевезень перевізника з сирими і невідповідними документами тільки тому, що він, бачте, з Кременчука. А потім ще й вислуховувати про те, що ми профнепридатні", — підсумував свою одповідь Володимир Вдовіченко.