Перевізницький конкурс: навіть кременчужани мріяли ощасливити наших пасажирів
На заявлених на конкурс маршрутах перемогли, власне, ті самі перевізники, що і до цього обслуговували ці маршрути. Але, попри це, визначення переможців не було позбавлене гостроти і драматизму…
4 липня у кабінеті першого заступника міського голови Олени Балюк (і за її головування) відбулося засідання конкурсної комісії, яка визначалася з тим, хто возитиме пасажирів по місту найближчі 3-5 років. Бо у перевізників, які займалися цим донині — ПрАТ "Світловодське АТП №13507" і ТОВ "Світ-Автолегіон" — сплив термін дії договорів на перевезення…
Представництво у комісії представників різних прошарків населення — АТОвців, ветеранів, інвалідів, виконкомівських спеціалістів, підприємницьких кіл і таке інше (всього 13 членів), а у якості далеко не безмовних слухачів — громадських активістів, депутатів і таке інше — виключається сумнів щодо упередженості прийнятих рішень. Хоча підозри у лобіюванні інтересів того чи іншого перевізника "комісари" закидали один одному усі дві години, що тривало засідання. Так, зокрема, "комісар" Михайло Бур’янський, на аж занадто прискіпливу увагу з боку Володимира Хорольського (він не член комісії з правом голосу — а такий собі "робочий орган", до обов’язків якого входить підготовка відповідних документів з перевіркою їхньої достовірності) запідозрив останнього у лобіюванні інтересів претендента на маршрут №23, перевізника з Кременчука — фірми "Адела". Мовляв, пан Хорольський, хоч він і член світловодського виконкому, живе і працює у Кременчуці — цим пояснюється, що він в упор не помічає різних нестиковок у документах, поданих на конкурс цією "Аделою", зате ледь не з маніакальною прискіпливістю придирається до щонайменших огріхів у документації тутешніх перевізників. Одним із таких огріхів тутешніх перевізників виявилась недостатня кількість у їхніх автопарках автобусів, обладнаних для перевезення інвалідів-візочників.
Та тут в обговорення втрутилась "вільна слухачка", але яка знає не з чуток про житіє цих самих інвалідів-візочників — мати голови ГО "Добрада" Олени Шанґіної Антоніна Шанґіна…
Шанґіна не натішиться сердечністю тутешніх перевізників
Забігаючи наперед: "Адела" до Конкурсу допущена не була…
Хорольський лишився невдоволений через "Аделу"
…Не вдалося добитися підтримки "комісарів" і ще одному "вільному слухачеві", депутатові міськради Вадимові Степанцю — він, аби "прищучити" названих місцевих перевізників, пригадав цьогорічну зимову канитель із затвердження нових тарифів — виконком кілька днів не міг зібратися (?) для цього затвердження. Через це перевезення пасажирів містом припинилося, зате містом почали курсувати "садівські" автобуси ("спеціальні регулярні перевезення") за п’ять гривень… Ніхто ж не зчиняє ґвалт через автобуси, які курсують на "Сади" чи до інших садових товариств (це ті ж самі "спеціальні регулярні перевезення"), за те, що проїзд у них дещо вищий, аніж всередині міста, відповів на ці закиди пана Вадима директор АТП Юрій Богдан. На що Степанець пригрозив депутатським корпусом "розігнати таку комісію".
Степанець обіцяє "кузькіну мать" цій комісії
Врешті за дві години дискусій і обговорень з перманентними спалахами загострень було визнано переможців на заявлених маршрутах: №№ 2А і 11 — ТОВ "Світ-Автолегіон" (терміни дії договорів — три роки); №№ 12, 23 — ПрАТ "Світловодське АТП №13507" (терміни дії договорів — п’ять років).
Керівники АТП і "Світ-Автолегіону" заслуховують рішення "комісарів"
Серед соціальних зобов’язань, переможці мають перевозити за власний кошт по одному пільговику у транспорті до 17 посадочних місць і по два пільговика — у транспорті з 18-ма і більше посадочних місць. Але незважаючи на те, пропозиція члена ГО, яка об’єднує тутешніх учасників АТО, а також члена означеної Комісії Віталія Стеблини — чи зайняли пільговики пільгові місця, чи ні, учасники бойових дій в зоні АТО мають перевозитися безкоштовно і у необмеженій кількості.
Стеблина: УБД в зоні АТО возити містом безкоштовно і у необмеженій кількості!
Також була врахована і пропозиція вже згадуваного Бур’янського (але вже адресована УЖКГ): на кожній кінцевій зупинці обладнати туалети — щоб шофери маршруток не мучились.
Бур’янський про чуйне ставлення до водіїв маршруток: для них на кожній кінцевій зупинці — по туалету!
Представництво у комісії представників різних прошарків населення — АТОвців, ветеранів, інвалідів, виконкомівських спеціалістів, підприємницьких кіл і таке інше (всього 13 членів), а у якості далеко не безмовних слухачів — громадських активістів, депутатів і таке інше — виключається сумнів щодо упередженості прийнятих рішень. Хоча підозри у лобіюванні інтересів того чи іншого перевізника "комісари" закидали один одному усі дві години, що тривало засідання. Так, зокрема, "комісар" Михайло Бур’янський, на аж занадто прискіпливу увагу з боку Володимира Хорольського (він не член комісії з правом голосу — а такий собі "робочий орган", до обов’язків якого входить підготовка відповідних документів з перевіркою їхньої достовірності) запідозрив останнього у лобіюванні інтересів претендента на маршрут №23, перевізника з Кременчука — фірми "Адела". Мовляв, пан Хорольський, хоч він і член світловодського виконкому, живе і працює у Кременчуці — цим пояснюється, що він в упор не помічає різних нестиковок у документах, поданих на конкурс цією "Аделою", зате ледь не з маніакальною прискіпливістю придирається до щонайменших огріхів у документації тутешніх перевізників. Одним із таких огріхів тутешніх перевізників виявилась недостатня кількість у їхніх автопарках автобусів, обладнаних для перевезення інвалідів-візочників.
Та тут в обговорення втрутилась "вільна слухачка", але яка знає не з чуток про житіє цих самих інвалідів-візочників — мати голови ГО "Добрада" Олени Шанґіної Антоніна Шанґіна…
У нас, сказала пані Антоніна, просто-таки дружні стосунки і з АТП, і зі "Світ-Автолегіоном" — вони нам ніколи не відмовляють у організації спецрейсів по місту і за його межі, ба, більше — водії цих автопідприємств залюбки допомагають "добрадівським" волонтерам завантажувати/розвантажувати візочників...
Шанґіна не натішиться сердечністю тутешніх перевізників
Забігаючи наперед: "Адела" до Конкурсу допущена не була…
"Тест на відкритість щодо перевізників з інших міст Світловодськ не пройшов", — заявив на це Хорольський.
Хорольський лишився невдоволений через "Аделу"
…Не вдалося добитися підтримки "комісарів" і ще одному "вільному слухачеві", депутатові міськради Вадимові Степанцю — він, аби "прищучити" названих місцевих перевізників, пригадав цьогорічну зимову канитель із затвердження нових тарифів — виконком кілька днів не міг зібратися (?) для цього затвердження. Через це перевезення пасажирів містом припинилося, зате містом почали курсувати "садівські" автобуси ("спеціальні регулярні перевезення") за п’ять гривень… Ніхто ж не зчиняє ґвалт через автобуси, які курсують на "Сади" чи до інших садових товариств (це ті ж самі "спеціальні регулярні перевезення"), за те, що проїзд у них дещо вищий, аніж всередині міста, відповів на ці закиди пана Вадима директор АТП Юрій Богдан. На що Степанець пригрозив депутатським корпусом "розігнати таку комісію".
Степанець обіцяє "кузькіну мать" цій комісії
Врешті за дві години дискусій і обговорень з перманентними спалахами загострень було визнано переможців на заявлених маршрутах: №№ 2А і 11 — ТОВ "Світ-Автолегіон" (терміни дії договорів — три роки); №№ 12, 23 — ПрАТ "Світловодське АТП №13507" (терміни дії договорів — п’ять років).
Керівники АТП і "Світ-Автолегіону" заслуховують рішення "комісарів"
Серед соціальних зобов’язань, переможці мають перевозити за власний кошт по одному пільговику у транспорті до 17 посадочних місць і по два пільговика — у транспорті з 18-ма і більше посадочних місць. Але незважаючи на те, пропозиція члена ГО, яка об’єднує тутешніх учасників АТО, а також члена означеної Комісії Віталія Стеблини — чи зайняли пільговики пільгові місця, чи ні, учасники бойових дій в зоні АТО мають перевозитися безкоштовно і у необмеженій кількості.
Стеблина: УБД в зоні АТО возити містом безкоштовно і у необмеженій кількості!
Також була врахована і пропозиція вже згадуваного Бур’янського (але вже адресована УЖКГ): на кожній кінцевій зупинці обладнати туалети — щоб шофери маршруток не мучились.
Бур’янський про чуйне ставлення до водіїв маршруток: для них на кожній кінцевій зупинці — по туалету!
Віталій Асауленко
Фото: автора