Так, ми провінція, але це не означає, що ми профнепридатні…
Ось такий інвестор бажав ощасливити світловодців!.. — Вдовіченко
Член конкурсного комітету, який визначався з перевізниками на своєму засіданні 4 липня, представник від ветеранської організації Володимир Вдовіченко каже, що свій коментар по тому засіданні хотів дати відразу, як вийшла інформація на нашому сайті на задану тему. Хотів. А от коли ми надрукували репортаж з засідання виконкому 14 липня — не стримався…
Щодо першої публікації (коли він стримався), його "за живе" зачепила оцінка засідання комітету з боку голови Робочого органу (до його компетенції входить перевірка достовірності поданих претендентами-перевізниками документів) Володимира Хорольського, який висловив сумнів щодо неупередженості і фаховості членів даної комісії. А прочитавши вже про засідання виконкому 14 липня, на якому питання перевізників, яких визначили 4 липня, через наполягання все того ж Хорольського, який є, також, і членом виконкому, було відправлено доопрацювання, таки звернувся до редакції. Бо ж урядники дослухалися до аргументів Хорольського стосовно різних порушень з боку світловодських перевізників. Стосовно ж членів комітету, які визнали їх (ТОВ "Світ-Автолегіон" і ПрАТ "Світловодське АТП №13507") переможцями на чотирьох маршрутах, він (Хорольський) взагалі був категоричним, заявивши, що більш профнепридатних людей він ще не бачив.
…Назвати профнепридатними тринадцятьох членів комітету, у складі якого і спеціалісти управління економіки з понад десятирічним досвідом проведення перевізницьких конкурсів, і юристи, які вивчали подані документи на їх відповідність до чинного законодавства, і представники державтоінспекції, і начальник Укртранбезпеки області, це м'яко кажучи — занадто, заявив Вдовіченко. Якому й самому — не спеціалістові — "впали в око" різні нестиковки у документах на участь у конкурсі перевізника з Кременчука (фірма "Адела"). Зокрема, "Адела" надала на конкурс пропозиції з десяти автомашин. Як тут з’ясовується, три з них не мають відповідних документів — згідно довідки "ТСЦ 5342 м. Кременчук", виходить, їх, просто, не існує в природі — такі собі "мертві душі". Далі, "Адела" для перевезень пасажирів запропонувала експрес-режим — такої умови і близько не було для обслуговування маршрутної мережі у Світловодську. Та й документи на конкурсну комісію "Адела" надала і непрошитими, і не пропечатаними — тож у комісії і виник незборимий сумнів у їхній достовірності…
І от що дивно, продовжив Вдовіченко, оцих видимих і грубих нестиковок, через які "Аделу" було знято з конкурсу, спеціаліст з перевезень Хорольський уперто не помічає. Зате якось явно нарочито вип’ячує не такі вже й "смертельні" недоліки у документах конкурента кременчужан на 23-му маршруті — АТП №13507. А дивно лиш на перший погляд, доповнює він припущенням, яке зробили на засіданні 4 липня члени комітету: і Хорольський, і "Адела" — кременчужани.
Щодо першої публікації (коли він стримався), його "за живе" зачепила оцінка засідання комітету з боку голови Робочого органу (до його компетенції входить перевірка достовірності поданих претендентами-перевізниками документів) Володимира Хорольського, який висловив сумнів щодо неупередженості і фаховості членів даної комісії. А прочитавши вже про засідання виконкому 14 липня, на якому питання перевізників, яких визначили 4 липня, через наполягання все того ж Хорольського, який є, також, і членом виконкому, було відправлено доопрацювання, таки звернувся до редакції. Бо ж урядники дослухалися до аргументів Хорольського стосовно різних порушень з боку світловодських перевізників. Стосовно ж членів комітету, які визнали їх (ТОВ "Світ-Автолегіон" і ПрАТ "Світловодське АТП №13507") переможцями на чотирьох маршрутах, він (Хорольський) взагалі був категоричним, заявивши, що більш профнепридатних людей він ще не бачив.
…Назвати профнепридатними тринадцятьох членів комітету, у складі якого і спеціалісти управління економіки з понад десятирічним досвідом проведення перевізницьких конкурсів, і юристи, які вивчали подані документи на їх відповідність до чинного законодавства, і представники державтоінспекції, і начальник Укртранбезпеки області, це м'яко кажучи — занадто, заявив Вдовіченко. Якому й самому — не спеціалістові — "впали в око" різні нестиковки у документах на участь у конкурсі перевізника з Кременчука (фірма "Адела"). Зокрема, "Адела" надала на конкурс пропозиції з десяти автомашин. Як тут з’ясовується, три з них не мають відповідних документів — згідно довідки "ТСЦ 5342 м. Кременчук", виходить, їх, просто, не існує в природі — такі собі "мертві душі". Далі, "Адела" для перевезень пасажирів запропонувала експрес-режим — такої умови і близько не було для обслуговування маршрутної мережі у Світловодську. Та й документи на конкурсну комісію "Адела" надала і непрошитими, і не пропечатаними — тож у комісії і виник незборимий сумнів у їхній достовірності…
"Ось такий інвестор бажав ощасливити світловодців!".
І от що дивно, продовжив Вдовіченко, оцих видимих і грубих нестиковок, через які "Аделу" було знято з конкурсу, спеціаліст з перевезень Хорольський уперто не помічає. Зате якось явно нарочито вип’ячує не такі вже й "смертельні" недоліки у документах конкурента кременчужан на 23-му маршруті — АТП №13507. А дивно лиш на перший погляд, доповнює він припущенням, яке зробили на засіданні 4 липня члени комітету: і Хорольський, і "Адела" — кременчужани.
"Виходить, пан Хорольський одночасно і Робочий орган, і член міськвиконкому, і мешканець Кременчука. І не треба бути тут юристом-професіоналом, щоб угледіти у всьому цьому конфлікт інтересів... Так, Світловодськ, у порівнянні з промислово-розвинутим Кременчуком — глуха провінція. Але це не означає, що ми повинні наосліп вітати появу на нашому ринку пасажирських перевезень перевізника з сирими і невідповідними документами тільки тому, що він, бачте, з Кременчука. А потім ще й вислуховувати про те, що ми профнепридатні", — підсумував свою одповідь Володимир Вдовіченко.
Віталій Асауленко
Фото: автора