П’ятниця, 22 листопада 2024

^ Реклама ^
Влада

Юрій Котенко: "Основна мета реформи ЖКГ — це прозорість у відносинах між надавачами та споживачами послуг" Новина з фото

Юрій Котенко: "Основна мета реформи ЖКГ — це прозорість у відносинах між надавачами та споживачами послуг"

В місті активно триває обговорення реформування житлово-комунального господарства. Запропонована міською владою реформа передбачає дієву позицію громади та активну участь мешканців багатоповерхівок в отриманні якісних комунальних послуг. Тож, аби світловодці мали змогу детально познайомитися із концепцією запланованої реформи, мером міста було ініційовано зустрічі із мешканцями багатоповерхівок.
^ Реклама ^

Впродовж останніх двох тижнів міський голова Юрій Котенко разом зі своїми заступниками та членами робочої групи з питань реформування ЖКГ провели п’ять таких зустрічей: на подвір’ї будинку №7 вулиці Кірова, де представники влади зустрілися із мешканцями будинків №№ 5, 7 вулиці Кірова та №№ 18, 20 вулиці Конька (деталі в газеті "СВ" №38 за 14 серпня), біля міського Палацу культури, на Бульварному узвозі, а також на подвір’ях будинків №41 вулиці Леніна та №5 вулиці Богуна. Під час цих п’яти зустрічей кілька сотень світловодців мешканців багатоповерхівок взяли участь в обговоренні концепції реформування ЖКГ та висловили свою підтримку запропонованим міською владою нововведенням.

Юрій Котенко: "Основна мета реформи ЖКГ — це прозорість у відносинах між надавачами та споживачами послуг"
Юрій Котенко

Коментуючи результати цих зустрічей, міський голова Юрій Котенко зазначив:

"Обговорення реформування пройшли дуже емоційно. Люди вболівають за те, що їх чекає завтра і які послуги вони зможуть реально отримати замість тих дев’яти неякісних послуг, які їм наразі пропонуються. Як зазначали люди похилого віку, які багато років проживають у багатоповерхівках, вони навіть не пам’ятають, коли працівники ЖЕКів хоча б замінили лампочку в під’їздах їх будинків чи пофарбували стіни, не говорячи вже про благоустрій прибудинкових територій. В той же час ми бачимо, що в сусідній з нами Олександрії, де пройшло реформування ЖКГ, сьогодні все по-іншому: виконавці послуг пропонують 22 якісні комунальні послуги, з-поміж яких мешканці багатоповерхівок можуть обирати ті, які їм потрібні та заключити угоди на їх виконання. У нас у цьому напрямку поки що анархія, тому що жоден абонент не отримав квитанції, в якій би було чітко розписано, за що він платить кошти.

Основна мета запропонованої нами реформи ЖКГ це прозорість у відносинах між надавачами та споживачами послуг. І величезну роль в цьому буде відігравати старший по будинку, або, як його ще називають, "управдом". Жодна житлово-комунальна послуга не буде оплачуватися, якщо вона буде неякісною і якщо не буде підпису старшого по будинку. Акти виконаних робіт з ремонту будинків будуть також обов’язково завірені підписами "управдомів". Тому громада сьогодні також бере на себе контроль і відповідальність за виконання робіт з утримання та ремонту будинків. Це головне. Мешканці багатоповерхівок самі будуть визначати першочергові роботи, маючи на рахунку будинку певну суму грошей. Вони будуть спрямовувати їх на найневідкладніші роботи і контролювати їх виконання. У людей з’явиться довіра до того, що відбувається у них у будинку.

Я думаю, що ми на правильному шляху. Люди підтримують нашу ініціативу. На всіх п’яти зустрічах ми відчули повну підтримку світловодців. Це додає нам сьогодні ще більшої впевненості в тому, що громада разом із нами. Населення нам довіряє, тож, нам необхідно багато працювати, аби довести цю справу до логічного завершення. Я думаю, що через два-три місяці ми будемо звітувати про завершення реформи".
  • Нравится
  • 5

Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.


Партнери:


Top