Юрій Котенко: "Основна мета реформи ЖКГ — це прозорість у відносинах між надавачами та споживачами послуг"


Юрій Котенко: "Основна мета реформи ЖКГ — це прозорість у відносинах між надавачами та споживачами послуг"


21 серпня 2014
Юрій Котенко: "Основна мета реформи ЖКГ — це прозорість у відносинах між надавачами та споживачами послуг"

В місті активно триває обговорення реформування житлово-комунального господарства. Запропонована міською владою реформа передбачає дієву позицію громади та активну участь мешканців багатоповерхівок в отриманні якісних комунальних послуг. Тож, аби світловодці мали змогу детально познайомитися із концепцією запланованої реформи, мером міста було ініційовано зустрічі із мешканцями багатоповерхівок. Впродовж останніх двох тижнів міський голова Юрій Котенко разом зі своїми заступниками та членами робочої групи з питань реформування ЖКГ провели п’ять таких зустрічей: на подвір’ї будинку №7 вулиці Кірова, де представники влади зустрілися із мешканцями будинків №№ 5, 7 вулиці Кірова та №№ 18, 20 вулиці Конька (деталі в газеті "СВ" №38 за 14 серпня), біля міського Палацу культури, на Бульварному узвозі, а також на подвір’ях будинків №41 вулиці Леніна та №5 вулиці Богуна. Під час цих п’яти зустрічей кілька сотень світловодців мешканців багатоповерхівок взяли участь в обговоренні концепції реформування ЖКГ та висловили свою підтримку запропонованим міською владою нововведенням.

Юрій Котенко: "Основна мета реформи ЖКГ — це прозорість у відносинах між надавачами та споживачами послуг"
Юрій Котенко

Коментуючи результати цих зустрічей, міський голова Юрій Котенко зазначив:

"Обговорення реформування пройшли дуже емоційно. Люди вболівають за те, що їх чекає завтра і які послуги вони зможуть реально отримати замість тих дев’яти неякісних послуг, які їм наразі пропонуються. Як зазначали люди похилого віку, які багато років проживають у багатоповерхівках, вони навіть не пам’ятають, коли працівники ЖЕКів хоча б замінили лампочку в під’їздах їх будинків чи пофарбували стіни, не говорячи вже про благоустрій прибудинкових територій. В той же час ми бачимо, що в сусідній з нами Олександрії, де пройшло реформування ЖКГ, сьогодні все по-іншому: виконавці послуг пропонують 22 якісні комунальні послуги, з-поміж яких мешканці багатоповерхівок можуть обирати ті, які їм потрібні та заключити угоди на їх виконання. У нас у цьому напрямку поки що анархія, тому що жоден абонент не отримав квитанції, в якій би було чітко розписано, за що він платить кошти.

Основна мета запропонованої нами реформи ЖКГ це прозорість у відносинах між надавачами та споживачами послуг. І величезну роль в цьому буде відігравати старший по будинку, або, як його ще називають, "управдом". Жодна житлово-комунальна послуга не буде оплачуватися, якщо вона буде неякісною і якщо не буде підпису старшого по будинку. Акти виконаних робіт з ремонту будинків будуть також обов’язково завірені підписами "управдомів". Тому громада сьогодні також бере на себе контроль і відповідальність за виконання робіт з утримання та ремонту будинків. Це головне. Мешканці багатоповерхівок самі будуть визначати першочергові роботи, маючи на рахунку будинку певну суму грошей. Вони будуть спрямовувати їх на найневідкладніші роботи і контролювати їх виконання. У людей з’явиться довіра до того, що відбувається у них у будинку.

Я думаю, що ми на правильному шляху. Люди підтримують нашу ініціативу. На всіх п’яти зустрічах ми відчули повну підтримку світловодців. Це додає нам сьогодні ще більшої впевненості в тому, що громада разом із нами. Населення нам довіряє, тож, нам необхідно багато працювати, аби довести цю справу до логічного завершення. Я думаю, що через два-три місяці ми будемо звітувати про завершення реформи".