Ваша робота заслуговує тільки незадовільної оцінки
Відкритий лист міському голові Валентину Козярчуку Володимира Дмитровича Демченка, інваліда війни 1-ї групи, учасника бойових дій Другої світової війни та війни в Кореї 1950-1953 рр.
Звернутися до Вас у такий спосіб мене спонукало ваше байдуже ставлення до листів, скарг та звернень громадян, що надходять на ваше ім’я.
Наприкінці 2016 року я, Демченко Володимир Дмитрович, від імені жителів будинку 22 по вул. Приморській надіслав Вам лист (від 22.12.2016р.), потім — скаргу (від 30.12.2016р.) і третє звернення (від 20.01.2017 р.). На жодне із цих звернень Ви, так, особисто Ви, не дали відповіді. Так, були відписки посадових осіб, але те, що ми хотіли почути саме від Вас, нам так і не вдалося. Ви ухилилися від відповіді.
Суть справи. 15 грудня 2015 року в газеті "Світловодськ вечірній" була опублікована інформація про підвищення тарифів на послуги з утримання будинків і прибудинкових споруд. Уважно ознайомившись з матеріалами, ми, мешканці будинку, були вкрай обурені. Кілька разів ми зверталися до міського голови щодо ремонту нашого будинку, бо навколо нього повністю розвалена відмостка, стіни тріскаються, а коли йде дощ або тане сніг, струмені води стікають під фундамент прямо у підвал. Але нічого так і не було зроблено. А тепер з тих питань щодо послуг, які ми піднімали, має збільшитися оплата. За що повинні платити люди, якщо ніякі роботи не проводяться? Минув рік. Що змінилося? Нічого.
Тепер щодо складових тарифів. Прибирання прибудинкової території; обслуговування і технічний ремонт внутрішньобудинкових систем загального користування; обслуговування вентиляційних каналів; ремонт покрівлі; ремонт під’їздів, дверей; підготовка будинків до осінньо-зимового періоду; санітарна обробка підвальних приміщень — не зроблено.
Розвалився ганок біля середнього під’їзду. З цього приводу писали заяву керівнику "Житлосервіс 2012" з проханням відремонтувати — не зроблено.
А люди ж сплачують за комунальні послуги за новими тарифами, які збільшилися майже на 100%.
Тому я звертаюся до Вас через газету з проханням відповісти всім жителям міста. Чому Ви, як посадовець, так ставитеся до своїх посадових обов’язків? За що люди мають платити зі своїх кишень? Ви як міський голова втратили свій авторитет.
Я 12 років був членом виконавчого комітету. Побачив і навчився багато чого у голів міськвиконкому Д. Широкоряда, В. Усенка, Бойка, І. Петрова. Їх працю високо оцінювали за результатами роботи. Ваша робота заслуговує тільки незадовільної оцінки.
З приводу відкритого листа прошу Вас створити комісію з перевірки згаданих вище фактів. І запитайте у підлеглих, чому вони так погано працюють, а отримують за свою "роботу" пристойну заробітну плату.
Володимир Дмитрович Демченко,
інвалід війни 1-ї групи,
учасник бойових дій Другої світової війни і війни в Кореї 1950-1953 рр.
Наприкінці 2016 року я, Демченко Володимир Дмитрович, від імені жителів будинку 22 по вул. Приморській надіслав Вам лист (від 22.12.2016р.), потім — скаргу (від 30.12.2016р.) і третє звернення (від 20.01.2017 р.). На жодне із цих звернень Ви, так, особисто Ви, не дали відповіді. Так, були відписки посадових осіб, але те, що ми хотіли почути саме від Вас, нам так і не вдалося. Ви ухилилися від відповіді.
Суть справи. 15 грудня 2015 року в газеті "Світловодськ вечірній" була опублікована інформація про підвищення тарифів на послуги з утримання будинків і прибудинкових споруд. Уважно ознайомившись з матеріалами, ми, мешканці будинку, були вкрай обурені. Кілька разів ми зверталися до міського голови щодо ремонту нашого будинку, бо навколо нього повністю розвалена відмостка, стіни тріскаються, а коли йде дощ або тане сніг, струмені води стікають під фундамент прямо у підвал. Але нічого так і не було зроблено. А тепер з тих питань щодо послуг, які ми піднімали, має збільшитися оплата. За що повинні платити люди, якщо ніякі роботи не проводяться? Минув рік. Що змінилося? Нічого.
Тепер щодо складових тарифів. Прибирання прибудинкової території; обслуговування і технічний ремонт внутрішньобудинкових систем загального користування; обслуговування вентиляційних каналів; ремонт покрівлі; ремонт під’їздів, дверей; підготовка будинків до осінньо-зимового періоду; санітарна обробка підвальних приміщень — не зроблено.
Розвалився ганок біля середнього під’їзду. З цього приводу писали заяву керівнику "Житлосервіс 2012" з проханням відремонтувати — не зроблено.
А люди ж сплачують за комунальні послуги за новими тарифами, які збільшилися майже на 100%.
Тому я звертаюся до Вас через газету з проханням відповісти всім жителям міста. Чому Ви, як посадовець, так ставитеся до своїх посадових обов’язків? За що люди мають платити зі своїх кишень? Ви як міський голова втратили свій авторитет.
Я 12 років був членом виконавчого комітету. Побачив і навчився багато чого у голів міськвиконкому Д. Широкоряда, В. Усенка, Бойка, І. Петрова. Їх працю високо оцінювали за результатами роботи. Ваша робота заслуговує тільки незадовільної оцінки.
З приводу відкритого листа прошу Вас створити комісію з перевірки згаданих вище фактів. І запитайте у підлеглих, чому вони так погано працюють, а отримують за свою "роботу" пристойну заробітну плату.
Володимир Дмитрович Демченко,
інвалід війни 1-ї групи,
учасник бойових дій Другої світової війни і війни в Кореї 1950-1953 рр.
Фото: Ігор Котляров