Ремонт дороги по вулиці Єгорова у Світловодську розпочався
Потужний екскаватор знімає верхній шар асфальту і завантажує його на автомобіль МАЗ — таку картину ми застали сьогодні, 22 вересня о 10-ій ранку на відрізку вулиці Єгорова біля закритої автозаправної станції.
Про подальші плани щодо виконання капітального ремонту дороги ми спитали у директора ТОВ "Укрмодуль" Ігоря Івановича Марона, генерального підрядника проекту. Ігор Марон розповів, що підприємство виконує підготовчі роботі. Щоб не втрачати сонячні дні, стартували сьогодні, хоча за планом — початок робіт у понеділок, 25 вересня. Наразі знімають асфальт і вивозять його до котловану на вулиці Павлова.
Кошторисна вартість проекту 29 млн грн, у цьому році планується освоїти 18,5 млн. Де саме? Уся дорога поділена на три ділянки: перша — від Набережної до колгоспного ринку, друга — від колгоспного ринку до залізничного переїзду, третя — від переїзду до Крилівського лісництва. За планом цієї осені будуть виконані роботи на третій ділянці (близько 2120 м), та частину першої — від Набережної до перехрестя з вулицею Героїв України (близько 300 м асфальтного покриття). Решта — у березні 2018 року.
Чому саме з третьої ділянки розпочали роботи? Саме тут асфальтне покриття дороги зруйновано повністю великовантажним транспортом. Під час капремонту будуть укладені аеродромні плити, що виробляє ТДВ "Об’єднання Дніпроенергобудпром". Вони витримають будь-яке навантаження і прослужать 50 років, впевнений Ігор Марон.
Чи впорається генеральний підрядник з таким великим обсягом робіт у короткий термін? На це запитання Ігор Марон відповів:
Кошторисна вартість проекту 29 млн грн, у цьому році планується освоїти 18,5 млн. Де саме? Уся дорога поділена на три ділянки: перша — від Набережної до колгоспного ринку, друга — від колгоспного ринку до залізничного переїзду, третя — від переїзду до Крилівського лісництва. За планом цієї осені будуть виконані роботи на третій ділянці (близько 2120 м), та частину першої — від Набережної до перехрестя з вулицею Героїв України (близько 300 м асфальтного покриття). Решта — у березні 2018 року.
Чому саме з третьої ділянки розпочали роботи? Саме тут асфальтне покриття дороги зруйновано повністю великовантажним транспортом. Під час капремонту будуть укладені аеродромні плити, що виробляє ТДВ "Об’єднання Дніпроенергобудпром". Вони витримають будь-яке навантаження і прослужать 50 років, впевнений Ігор Марон.
Чи впорається генеральний підрядник з таким великим обсягом робіт у короткий термін? На це запитання Ігор Марон відповів:
"Впораємося, а якщо буде потреба, запросимо субпідрядника".
Тетяна Дроздова
Фото: Богдан Дроздов