Четвер, 14 грудня 2017
Економіка

Сергій Яременко: "Ми розпочали опалювальний сезон одними з перших не лише в області, а й в Україні"

Сергій Яременко: "Ми розпочали опалювальний сезон одними з перших не лише в області, а й в Україні"Про це заявив журналістам генеральний директор СП ТОВ "Світловодськпобут" на прес-конференції.
Цього року опалювальний сезон розпочався у Світловодську 9 жовтня, що майже на тиждень раніше від традиційної дати — 15 жовтня. Причина — різке похолодання. Як теплопостачальна організація підготувалася до опалювального сезону 2010-2011 р.р. , чому у деяких будинках батареї ще холодні, який стан проплат за спожиту послугу? Отримати відповіді на ці та інші питання журналісти мали змогу 12 жовтня. Саме цього дня керівництво СП ТОВ "Світловодськпобут" запросило місцеві мас-медіа на прес-конференцію.
Сергій Яременко: "Ми розпочали опалювальний сезон одними з перших не лише в області, а й в Україні"Пройшла вона не традиційно. Спочатку Олександр СИЧ, головний інженер підприємства, ознайомив нас з технічною стороною питання. Ми не лише почули про цілковиту готовність до роботи, а й мали змогу оглянути котли, які подають тепло зараз і ті, що приєднаються до роботи з настанням серйозних холодів, когенераційні установки, пульт управління котельними, куди стікається і відслідковується вся інформація про роботу теплопостачального обладнання.

Отож, сьогодні котельні працюють у звичному режимі вироблення тепла. На теплотрасі був ряд поривів, але за передбачені три дні для їх ліквідації, майже всі проблеми усунуто. Сьогодні ще частина будинків по вул. Кірова, Єгорова, Конька, Бойка не мають тепла, проте до 12 жовтня вони його отримають.

Для нормальної подачі тепла спеціалісти у повному обсязі виконали капітальний ремонт теплових мереж, замінили звичайні труби на ізольовані у Ревівському мікрорайоні, замінили головний колектор по вул. Калініна — Будівельників, виконали ще ряд дрібних ремонтних робіт.

Сергій Яременко: "Ми розпочали опалювальний сезон одними з перших не лише в області, а й в Україні"Заступник гендиректора Роман ПЕТРОВ закцентував свою увагу на вчасних платежах і закликав усіх, хто має право на отримання субсидії, оформляти її. "Хто з будь-яких причин не може її оформити, нагадуємо, що у місті працює комісія, яка розглядає виняткові випадки. Раніше у нас по кілька сотень осіб у такий спосіб щороку отримували дозвіл на субсидію. Тим, хто має заборгованість за спожите тепло, хочеться сказати: не чекайте, поки ми будемо нагадувати вам про борг. Приходьте до нас (адреса: вул. Леніна, 94), телефонуйте нам (телефони відділу збуту: 33413, 26402), ми розглядаємо проблему кожного споживача індивідуально і всім людям готові йти назустріч," – сказав на завершення Роман В’ячеславович.

Сергія ЯРЕМЕНКО, генеральний директор СП ТОВ "Світловодськпобут", відповів на решту питань журналістів.

Сергій Яременко: "Ми розпочали опалювальний сезон одними з перших не лише в області, а й в Україні""Ми розпочали опалювальний сезон одними з перших не лише в області, а й в Україні"
— Цього року опалювальний сезон розпочався у нашому місті 9 жовтня. По-перше, було відповідне розпорядження Першого Віце-прем'єр міністра Андрія Клюєва, по-друге, ми свої зобов'язання щодо оплати за газ виконали — і це заслуга нашого колективу. Цього року ми розпочали опалювальний сезон одними з перших не лише в області, а й Україні.

У нас ще є деякі проблеми з запуском кількох будинків: це пов'язане з тим, що запуск будинку йде не рівномірно. У нас мережі стояли під тиском ще з 1 жовтня. На жаль, через нерівномірний запуск об'єктів соціальної сфери, житлового фонду стається гідроудар, у нас з року в рік повторюється одна й та ж ситуація. Сьогодні, максимум завтра всі проблеми буде усунуто.

Хочу звернути увагу на ті об'єкти, де ми ліквідовували аварії: протягом наступного тижня територія навколо місця робіт буде все повністю приведена до порядку, відновлено бордюри, землю підгорнуть, де треба – засиплять щебенем. Тобто, ми після себе залишимо ідеальний порядок. У майбутньому ми будемо слідкувати, аби лад у місцях, де ми виконували свої роботи, наводився відразу ж.

Плата за тепло буде нараховуватися з того дня, коли людина почала отримувати це тепло
— По всіх будинках нарахування буде проводитися лише з того моменту, коли людина почала отримувати тепло. Я хотів би звернути увагу світловодців на те, що ми постійно працюємо над підвищенням якості наших послуг. Тож, якщо у мешканців міста є питання, пов'язані з некоректною поведінкою наших працівників, чи не реагування на ті чи інші зауваження, прохання телефонувати мені на прямий телефон – 28972 і я буду вживати жорстких заходів щодо таких співробітників.

Забезпечення теплом об'єктів соціальної сфери
— Станом на сьогодні вони всі підключені: лікарня, садочки, школи, за винятком ЗОШ №1, де стався гідроудар, який сьогодні (тобто, у вівторок, 13 жовтня — Ред.) ми ліквідуємо повністю, садочок №14 (по вул. Конька). На жаль, ще є певні проблеми на об'єктах культури, соціальної сфери, освіти, медицини. Ми неодноразово ставили питання про передачу фондів цих об'єктів, які нам чомусь (мабуть, це швидше політика) не передали. На жаль, я заявляю про це з усією відповідальністю, міська влада підготовкою до зими не займалася!

Звісно, ми повинні все робити по закону: коли нам будуть перераховані гроші, коли нам напишуть відповідного листа… але все це наші люди, а тим більше, діти, — вони не повинні страждати. Отож, найближчими днями тепло з'явиться всюди.

Якщо у квартирі холодно, хто винен і до кого звертатися з претензією?
— У першу чергу, звісно ж, до ЖЕКів, якщо вони не зможуть налагодити теплопостачання, то ЖЕКи звернуться до нас. Але тут така сама проблеми як і з об'єктами, про які я згадував вище… Тепло має постачатися від котла до батареї, а не до вводу в будинок. Тоді у нас і проблем не буде. Людина повинна знати: є організація, якій вона платить гроші за тепло, а всі оці посередники абсолютно не потрібні.

Гаряче водопостачання
– Нам дуже складно воювати, як то кажуть, з вітряками. Коли немає чіткої програми розвитку міста, розвитку інфраструктури, куди ми повинні рухатися, дуже складно. Будь-яке починання наражається на колосальний супротив, до того ж, будь-яке починання вимагає часу, ресурсів.

Сподіваюся, найближчим часом ми будемо мати план розвитку інфраструктури міста, а гаряче водопостачання буде включено до переліку додаткових послуг. Наша послуга буде набагато дешевшою, ніж, скажімо, підігрів води електробойлером, до того ж ще й безпечнішою. Це буде додаткова послуга і для водоканалу, і для теплопомережі, а збільшення обсягів виробництва веде до здешевлення собівартості. Ми цим питанням займаємося.

Платіжна дисципліна
— За статистикою середньостатистичний українець має заборгованість за комунальні послуги за чотири місяці. Про яку платіжну дисципліну можна говорити? Саме через відсутність платіжної дисципліни ми не можемо вчасно виконати ремонтні роботи. Традиційно найбільш дисциплінованими є пенсіонери. Сьогодні борг складає 4.5 млн. грн., у порівнянні з минулим роком цифра практично не змінилася.

Цьому, звісно, є ряд об'єктивних причин. Наше місто є депресивним. Основні підприємства, які були нашою гордістю, і на яких до роботи залучалися більшість світловодів, стоять. Це відбивається на їхньому рівні життя. Дуже хочеться, щоб у нашому житті сталися зміни, і ми віримо, що у нас вистачить сил та енергії змінити ситуацію. Для цього необхідно зібрати команду однодумців, працювати всім разом, не покладаючи рук, знати, куди рухатися і тоді ситуація точно зміниться на краще.


Тетяна ЗИМА,
Богдан ДРОЗДОВ (фото).




Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:



Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Top