П’ятниця, 19 квітня 2024
Події Фоторепортаж

Голос громади у медіа

Голос громади у медіаТаку назву мав "круглий стіл", який провів 28 серпня цього року у кінозалі "Прадо" Муніципальний центр стратегічного планування і маркетингових досліджень в рамках проекту "Місцеві медіа: нові можливості з аналізу місцевої політики”, що підтримується Міжнародним фондом "Відродження".
До участі у заході були запрошені керівники місцевих громадських організацій та засобів масової інформації. Півтора десятка громадських діячів змогли поспілкуватися лише з двома представниками медіа: заступником редактора газети „Вісті Світловодщини” – Вікторією Архиповою та головним редактором Інтернет-видання "Светловодск". Присутні у залі редактор газети "Світловодськ-інформ" Віталій Асауленко та оператор телерадіокомпаніі "Веселка" (не назвався) участі в обговоренні теми круглого столу не брали, хоча саме з цими засобами масової інформаціі буде реалізовуватися сам проект.


Заявлений програмою ведучий "круглого столу" голова правління Муніципального центру Юрій Лукинський на захід не з’явився, посилаючись на перенавантаження за основним місцем роботи на посаді першого заступника міського голови.

З доповіддю виступив керівник проекту Вадим Степанець. Розповів про голос громади у місцевих медіа, точніше про відсутність його (голосу), та про передбачені проектом заходи, щоби він (голос) прорізався. Запропоновано кожній організації до 10 вересня надати Центру прізвища п’ятьох експертів у справах економіки та фінансів, культури та освіти, медицини, молоді та спорту, комунального господарства. Далі буде створено групу, здатну досліджувати справи у нашому місті за названими напрямками, не гірше за відомий Центр Разумкова.

Відповівши на запитання присутніх громадських діячів, Вадим Степанець закликав обговорити питання співробітництва ЗМІ та громадських організацій міста, проблеми відносин та причини цих проблем, спроби налагодження співпраці, можливе партнерство між четвертою та п’ятою гілками влади. Дійшли висновку, що проблем відносин не існує , бо немає відносин, як таких. Усі ЗМІ залежні і бідні. За кожну інформацію про діяльність громадських організацій вимагають гроші, або питають дозволу у засновника, а той, як правило, проти.

Який же вихід з ситуації, що склалася? Хтось запропонував створити абсолютно незалежну газету, з допомогою якої голос громади буде почутий. Слушна думка, якщо до неї додати тисяч сто гривень. На рік.

Голос громади у медіа

Голос громади у медіа

Голос громади у медіа

Голос громади у медіа

Голос громади у медіа

Голос громади у медіа

Голос громади у медіа

Тетяна Дроздова,
головний редактор Інтернет-видання "Светловодск",
Богдан Дроздов (фото).

Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Партнери:


Top