На Великдень — до церкви і на «Гробки» — на кладовище? Та, без проблем!


На Великдень — до церкви і на «Гробки» — на кладовище? Та, без проблем!


14 квітня 2017
На Великдень — до церкви і на «Гробки» — на кладовище? Та, без проблем!
А от 24-й маршрут продовжує лихоманити. Виконкомівська комісія, яка курує у Світловодську пасажирські перевезення, зібралась 14 квітня у кабінеті голови цієї комісії, першого заступника міського голови Олени Балюк аби обговорити грядущі Пасхальні свята і Поминальні дні у проекції на ці самі перевезення…

Отже кожний віруючий християнин може розраховувати на те, що протягом ночі з суботи на неділю він може дістатися до будь-якої тутешньої православної церкви — це пообіцяли забезпечити керівники ВАТ "Світловодське АТП №13507" і ТОВ "Світ-Автолеґіон" Юрій Богдан і Володимир Сєрґєєв відповідно. Більш того, як запевнив присутній на засіданні начальник КП "Комбінат комунальних послуг" Олександр Плахотний, Великодньої ночі місто буде забезпечене вуличним освітленням, звісно, там, де і зараз вмикаються ліхтарні лампочки. А за тиждень — на Поминальні дні — 9-й маршрут, функціонування якого забезпечує ТОВ "Велес Ікс" (директор Віктор Кучера), буде доповнено додатковою кількістю маршруток, що забезпечить інтенсивність їхнього руху аж до… Втім, графік руху в ці дні завсідники обіцяли оприлюднити у ЗМІ.

А от з маршрутом №24, який обслуговує ФОП Макаров засідання вступило у свою бурхливу фазу… Перевізник Віктор Макаров на подібному засіданні 27 березня нагадав, що ось-ось спливає 30 днів з часу (від 13 березня), як він звернувся із заявою до "білого дому" про розривання договору на перевезення пасажирів на названому маршруті, що надає, за його словами, йому повне право припинити перевезення. Причина, як було сказано у заяві: перевізникові вже несила трощити свій транспорт на вкрай "убитих" тутешніх дорогах — з восьми його одиниць, "потрощилося" чотири…

Тоді, 27 березня, обіцянкою заступника міського голови з питань ЖКГ Дмитра Дмитришина наступного ж дня засипати страшнючі ями в одному з табурищанських провулків, якими їздять "макарівські" маршрутки, бодай, будівельним сміттям, пана Віктора вдалося умовити "протриматися" до 7 квітня. А ось вже 14 квітня, але обіцянка головного комунальника так досі і не виконана, заявив Макаров, даючи зрозуміти, що вже з наступного дня він має всі підстави розірвати договір в односторонньому порядку…

Важко сказати, чи вплинули на пана Віктора аргументи начальника управління економіки Марії Дмитренко про те, що у нього є ціла низка грубих порушень цього самого договору, які давали всі підстави на одностороннє його розірвання — але вже з боку виконкому, чи, може вплинула готовність АТП №13507 та "Світ-Автолеґіону" підстрахувати рух на цьому маршруті, у разі чого… Але рішучість "ФОП Макаров" помітно спала.

А на останок (і як найближча перспектива) віце-мер згадала про напівзабутий маршрут №14, який проходив впритул до Пенсійного Фонду, поліклініки на Павлова,16, спорткомплексу… Сей маршрут вона назвала соціальним, даючи зрозуміти перевізникам, що і для них, і для містян його було би цілком доречно відродити на найближчому конкурсі. І Богдан з Сєрґєєвим, погоджуючись, захитали головами.