Віктор Макаров: «Водії «Світ-Автолегіону» запросили мене на зустріч, а не навпаки»
12 лютого в газеті "Світловодськ вечірній" (№7) було опубліковано статтю "Не потрапляйте на гачок інтриганів!", в якій голова ГО "Громадська рада м.Світловодська" Володимир Павлов звинуватив депутата міської ради Віктора Макарова у "протизаконних діях щодо добропорядної конкуренції". 2 березня до редакції нашої газети завітали представники громадської організації "Світловодський народний люстраційний фронт" Ігор Кирилов, Володимир Мотуз і Віктор Макаров, аби викласти свою точку зору щодо описаних у вищезазначеній статті подій.
Перше, що зазначив Віктор Макаров – водіїв він особисто не збирав, навпаки, це його, як представника та співзасновника ГО "Світловодськ – наш спільний дім" (а не як депутата міської ради) запросили до кафе "Вулик":
На завершення нашої розмови Віктор Макаров запевнив нас, що не залишить тих водіїв, які звернулися до нього по допомогу і буде намагатися повернути міський маршрут №14. Причому, за його словами, він готовий здійснювати пасажирські перевезення за нині існуючим тарифом та забезпеченням 1-2 пільгових місць.
"Мені зателефонували та повідомили про те, що у кафе "Вулик" збирається колектив "Світ-Автолегіону" та запросили прийти на ці збори. Разом зі мною прийшли і представники Ігор Кирилов та Володимир Мотуз. Чесно кажучи, я був проти зборів у кафе, але мені пояснили, що водії працюють до 19-20 години, а зібратися о цій порі більше ніде. На той час, коли ми прийшли, а це була 20:30, водії вже провели обговорення певних питань та підготували листи на ім’я голови ГО "Світловодський народний люстраційний фронт" І.Кирилова та ГО "Світловодськ – наш спільний дім" І.Малиновського. У цих листах йдеться про неможливість сплати водіями ТОВ "Світ-Автолегіон" нової щоденної вартості подорожнього листа та щомісячного податку ЄСВ.
Водії поскаржилися мені, що не можуть більше виконувати поставлені керівництвом підприємства умови та поцікавилися, на яких умовах працюють мої водії. Я озвучив присутнім суму подорожнього листа та відповів, що сам сплачую податок – це закон. Наприкінці нашого спілкування водії запитали мене, чи погоджуся я укласти з ними угоду, якщо після їх звернення до міського голови буде розірвано угоду з ТОВ "Світ-Автолегіон"? Я надав згоду, але за умови повернення пільгових перевезень – одного пільгового місця на транспортний засіб місткістю до 17 посадочних місць та двох місць в автобусах більшої місткості. Водії погодилися і сказали мені, що готові йти розмовляти з міським головою. А ще – не виходити на маршрути. Але я їм порадив не робити останнього. Про страйк взагалі не йшлося. Я висловив лише готовність співпрацювати, і всі присутні це чули. Чому Володимир Павлов пише про те, що я начебто пообіцяв, що водії будуть заробляти більше, тому що не будуть платити податки? Мені це смішно, тому що на зустрічі йшлося про те, що податки повинен сплачувати я. Тому і водії будуть більше заробляти. Мені дуже прикро і стаття мене зачепила, тому що ніхто не розібрався про що я говорив і що писали водії".
Водії поскаржилися мені, що не можуть більше виконувати поставлені керівництвом підприємства умови та поцікавилися, на яких умовах працюють мої водії. Я озвучив присутнім суму подорожнього листа та відповів, що сам сплачую податок – це закон. Наприкінці нашого спілкування водії запитали мене, чи погоджуся я укласти з ними угоду, якщо після їх звернення до міського голови буде розірвано угоду з ТОВ "Світ-Автолегіон"? Я надав згоду, але за умови повернення пільгових перевезень – одного пільгового місця на транспортний засіб місткістю до 17 посадочних місць та двох місць в автобусах більшої місткості. Водії погодилися і сказали мені, що готові йти розмовляти з міським головою. А ще – не виходити на маршрути. Але я їм порадив не робити останнього. Про страйк взагалі не йшлося. Я висловив лише готовність співпрацювати, і всі присутні це чули. Чому Володимир Павлов пише про те, що я начебто пообіцяв, що водії будуть заробляти більше, тому що не будуть платити податки? Мені це смішно, тому що на зустрічі йшлося про те, що податки повинен сплачувати я. Тому і водії будуть більше заробляти. Мені дуже прикро і стаття мене зачепила, тому що ніхто не розібрався про що я говорив і що писали водії".
На завершення нашої розмови Віктор Макаров запевнив нас, що не залишить тих водіїв, які звернулися до нього по допомогу і буде намагатися повернути міський маршрут №14. Причому, за його словами, він готовий здійснювати пасажирські перевезення за нині існуючим тарифом та забезпеченням 1-2 пільгових місць.