У знакомого поселка, на безымянной высоте
Чергове, саме чергове, як не сумно про це казати, криваве ДТП на власівському переїзді лиш додало кілька "очок" до активу прибічників містичної складової трагедій на цьому місці. Адже ледь не щороку саме тут стається поїздний наїзд на автотранспорт.
Найбільш трагічний випадок стався літом 2007 року — незважаючи на світлову сигналізацію (шлагбаумом переїзд не обладнано) та автотранспортної черги, що чекала на проїзд локомотиву, на колію в’їхало "Пежо"… Водій та його дружина загинули на місці, а їхня 3-річна донька опинилась у реанімації. Восени того ж року поїзд вкоротив життя водієві "Жигулів".
^ Реклама ^Найбільш трагічний випадок стався літом 2007 року — незважаючи на світлову сигналізацію (шлагбаумом переїзд не обладнано) та автотранспортної черги, що чекала на проїзд локомотиву, на колію в’їхало "Пежо"… Водій та його дружина загинули на місці, а їхня 3-річна донька опинилась у реанімації. Восени того ж року поїзд вкоротив життя водієві "Жигулів".
Та, що прості "смертні" — позаминулого року там здійснив лихий пірует позашляховик нардепа-комуніста Алєксєєва. Щоправда, мчав він уздовж греблі у напрямку Світловодська і переїзд переїжджати не збирався. Одначе, крутіння джипа сталося саме на момент його проїзду в лічених метрах від переїзду.
І ось 9 березня вже цього року… Задня частина маршрутки "Кременчук-Світловодськ" з десятьма пасажирами, керована, як з’ясувалось, шофером з 15-річним стажем, була буквально знівечена приміським дизелем "Світловодськ-Недогарки". Двоє пасажирів (чоловік та жінка) загинули на місці. Ще одна жінка померла надвечір того ж дня у реанімації. Попереднє розслідування провину за цю трагедію поклало на водія маршрутки — він не зупинився на попереджувальний дорожній знак "Стоп". Хоча не помітити серед білого дня та при ясній погоді локомотив, що наближається, ще треба було постаратися… Їх наче туди щось тягло, стверджують очевидці цієї і інших ДТП на власівському переїзді, явно натякаючи на нелюдський їхній фактор.
Зазвичай існування подібних згубних місць забобонні люди пояснюють наявністю або давніх захоронень, або якихось трагічних подій на цьому місці. У спробі дослідити причини підвищеної аварійності на власівському переїзді з незвичного, містичного боку (будь-яка версія має право на існування), ми звернулися до директора Світловодського краєзнавчого музею Віктора Сергєєва аби довідатись, що було на тому місці до залізниці з її переїздом. В тій місцині, повідомив він, протікав Дніпро в обрамленні колгоспних полів. А ось під час війни між СССР і Німеччиною там (або майже там) Красна армія, готуючись до форсування Дніпра, облаштувала так звану хибну переправу. Тобто, відволікаючи увагу гітлерівців від справжнього місця форсування, там було сконцентровано тисячі красноармійців, яким належало імітувати наступ з переправленням через ріку і прийняти таким чином вогонь ворога на себе. І… загинути. Приказ було виконано.
…І хтозна, може це убієнні солдати у такий спосіб дають нам нині сущим зрозуміти, що треба їх пом’янути, відспівати. І хрест або капличку в їх пам’ять спорудити.
Літо 2007 року: "Пежо" після зіткнення з поїздом
Осінь 2007 року: аналогічний випадок із "Жигулями"
2011 рік: джип нардепа Алєксєєва в лічених метрах від переїзду
Дивіться також: Мапа ДТП м.Світловодська
Віталій Асауленко
Фото з архіву
І ось 9 березня вже цього року… Задня частина маршрутки "Кременчук-Світловодськ" з десятьма пасажирами, керована, як з’ясувалось, шофером з 15-річним стажем, була буквально знівечена приміським дизелем "Світловодськ-Недогарки". Двоє пасажирів (чоловік та жінка) загинули на місці. Ще одна жінка померла надвечір того ж дня у реанімації. Попереднє розслідування провину за цю трагедію поклало на водія маршрутки — він не зупинився на попереджувальний дорожній знак "Стоп". Хоча не помітити серед білого дня та при ясній погоді локомотив, що наближається, ще треба було постаратися… Їх наче туди щось тягло, стверджують очевидці цієї і інших ДТП на власівському переїзді, явно натякаючи на нелюдський їхній фактор.
Зазвичай існування подібних згубних місць забобонні люди пояснюють наявністю або давніх захоронень, або якихось трагічних подій на цьому місці. У спробі дослідити причини підвищеної аварійності на власівському переїзді з незвичного, містичного боку (будь-яка версія має право на існування), ми звернулися до директора Світловодського краєзнавчого музею Віктора Сергєєва аби довідатись, що було на тому місці до залізниці з її переїздом. В тій місцині, повідомив він, протікав Дніпро в обрамленні колгоспних полів. А ось під час війни між СССР і Німеччиною там (або майже там) Красна армія, готуючись до форсування Дніпра, облаштувала так звану хибну переправу. Тобто, відволікаючи увагу гітлерівців від справжнього місця форсування, там було сконцентровано тисячі красноармійців, яким належало імітувати наступ з переправленням через ріку і прийняти таким чином вогонь ворога на себе. І… загинути. Приказ було виконано.
…І хтозна, може це убієнні солдати у такий спосіб дають нам нині сущим зрозуміти, що треба їх пом’янути, відспівати. І хрест або капличку в їх пам’ять спорудити.
Літо 2007 року: "Пежо" після зіткнення з поїздом
Осінь 2007 року: аналогічний випадок із "Жигулями"
2011 рік: джип нардепа Алєксєєва в лічених метрах від переїзду
Дивіться також: Мапа ДТП м.Світловодська
Віталій Асауленко
Фото з архіву