Єпископ Боголєп зустрівся з прихожанами церкви Введення Пресвятої Богородиці
Відвідавши 26 листопада церкву Введення Пресвятої Богородиці, розташовану у цокольному приміщені будинку №13 на вулиці Єгорова, керуючий Олександрійською єпархією Української Православної Церкви єпископ Боголеп зустріч з прихожанами провів у дещо незвичному для церковників ключі – він з ними просто спілкувався…
Зустріч на порозі церкви була врочистою – з пишним короваєм від церковної громади і з напрестольним хрестом від настоятеля церкви, протоієрея Володимира Цоуфала, яким єпископ його ж і благословив. Після чого поважному гостеві настоятель влаштовував невеличку екскурсію приміщенням, де, незабаром після ремонту, відбуватимуться Богослужіння. А далі, не очікувано для багатьох, отець Володимир запросив паству не до приміщення, де проходять Богослужіння проходять зараз, а до такого собі лекторію з "посадковими" місцями.
Як повідомив єпископ Боголєп на початку, цим самим він розпочинає цикл бесід з громадою у формі діалогу. Адже, за його словами, у суспільства є запит на роз’яснення Святої Церкви тих чи інших процесів, які відбуваються як церковному, так і у світському житті. І дійсно, як, наприклад, православному вірянинові ставитись до рішення центральної влади офіційно (з вихідним днем) відзначати, окрім православного Різдва 7 січня, ще й Різдво католицько-протестантське 25 грудня?
Це – омана, відповів на се Боголєп… Як переконують власті, офіційне святкування двох дат народжень Спасителя сконсолідує суспільство. Не сконсолідує, переконаний владика, загравання переважно православної України з католицькою та протестантською Європою, врешті призведе до того, що і мусульмани з юдеями теж забажають офіційно (з вихідними) відзначати свої великі релігійні свята. І взагалі впровадження святкування Різдва 25 грудня несе у собі потаємний розрахунок відповідних впливових кіл на поступове витіснення споконвічного на наших теренах православного Різдва. Рівно, як і ідея спільного молебню за участю усіх християнських Церков і не лише християнських. Між іншим, спроба проведення такого молебню, як повідомив один із присутніх на зустрічі священнослужителів, була і у Світловодську.
Як повідомив єпископ Боголєп на початку, цим самим він розпочинає цикл бесід з громадою у формі діалогу. Адже, за його словами, у суспільства є запит на роз’яснення Святої Церкви тих чи інших процесів, які відбуваються як церковному, так і у світському житті. І дійсно, як, наприклад, православному вірянинові ставитись до рішення центральної влади офіційно (з вихідним днем) відзначати, окрім православного Різдва 7 січня, ще й Різдво католицько-протестантське 25 грудня?
Це – омана, відповів на се Боголєп… Як переконують власті, офіційне святкування двох дат народжень Спасителя сконсолідує суспільство. Не сконсолідує, переконаний владика, загравання переважно православної України з католицькою та протестантською Європою, врешті призведе до того, що і мусульмани з юдеями теж забажають офіційно (з вихідними) відзначати свої великі релігійні свята. І взагалі впровадження святкування Різдва 25 грудня несе у собі потаємний розрахунок відповідних впливових кіл на поступове витіснення споконвічного на наших теренах православного Різдва. Рівно, як і ідея спільного молебню за участю усіх християнських Церков і не лише християнських. Між іншим, спроба проведення такого молебню, як повідомив один із присутніх на зустрічі священнослужителів, була і у Світловодську.
"Ідея спільної молитви – неправильна ідея. Бо існує чіткий церковний канон, який забороняє православним молитися інославними", – наголосив поважний гість.
Віталій Асауленко
Фото: автора