А чи буде звіт міського голови?
Завершується 2016 рік. Яким він був та які підсумки для нашого міста? Однією з "найяскравіших" його характеристик став так званий звіт міського голови В. Козярчука, що відбувся у напівпорожній залі міського Палацу культури 12 листопада, який, по-суті, висвітив реальний рівень його діяльності керівництва міським господарством.
Перш за все, необхідно відзначити, що у виступі В. Козярчука на цій зустрічі практично не було інформації про конкретні справи з вирішення міських проблем. Звіту, як такого, не було!
Рік тому, в листопаді 2015 року, в ЗМІ було розміщено відкритий лист за підписом 7 керівників громадських організацій новообраному міському голові, який містив перелік питань, на вирішення яких необхідно було би звернути першочергову увагу. Ці питання охоплювали чимало сегментів повсякденного життя міста. Але жоден з них не знайшов відображення у виступі міського голови.
Зате ми впізнали, як заповзятливо міський голова бореться за благо народу, за народні кошти. Не випадково, йому було задано запитання про збільшення чисельності адмінуправлінського апарату міськвиконкому та скільки втрачається коштів на утримання додатково-прийнятих працівників. Чому тут порушено законодавство України про порядок прийому на посади у міськвиконкомі фахівців згідно конкурсу — з відповідною вищою освітою, стажем роботи та прийняттям присяги держслужбовця. Але ж В. Козярчук приймає на роботу людей без конкурсу, без відповідності вимогам по освіті, стажу роботи, та прийняттям присяги держслужбовця. Відтак щомісячна сумарна заробітна плата цих людей із всілякими нарахуваннями складає близько 200 тисяч гривень, а за рік - біля 2,5 мільйонів гривень! Звідки узяти таку суму коштів, коли у скудному міському бюджеті немає грошей навіть на харчування діточок у дитячих садочках, школах, на роботу медичних закладів та на інші — вкрай необхідні статті? Тим паче, що ніякої віддачі для громади від роботи цих людей немає.
Прикладом цьому служить діяльність заступника з ЖКГ Нестеренко. Ось уже рік бореться з депутатами В.Козярчук по збереженню її в своїй команді. Багато вже сказано про її кричущу некомпетентність. Нарешті, на сесії міськради 9 грудня 2016 року депутати подолали вето міського голови на рішення попередньої сесії про її звільнення з посади. Але, В.Козярчук заявив, що подасть до суду на це рішення депутатів. Мабуть, так дорога Нестеренко для нього, що інтереси городян не важливі.
В.Козярчуку вигідно приймати таких людей за двосторонніми договорами. Адже тоді вони повністю залежні від нього. І ніхто не посміє оскаржувати прийняті ним неправедні та непродумані рішення.
Чи не проглядається тут корупційна складова? Хто дозволив так тринькати грошима міського убогого бюджету? Питання компетентності прийнятих на роботу В.Козярчуком так званих "фахівців" далеко не пусте, оскільки відображає їх нездатність вирішувати поставлені завдання. На цей час підсумки роботи міськвиконкому на чолі із В.Козярчуком вельми плачевні.
А заклики дати йому можливість працювати і не критикувати його діяльність — не конструктивні! В.Козярчук за своїм бажанням взяв на себе цю місію та за рік роботи повинен був би вже показати її результати. Переконати 94% виборців, що не голосували за нього, у своїй спроможності керувати міським господарством.
Виступ В.Козярчука на зустрічі із мешканцями міста містив в основному наміри та розповіді про себе хорошого. Звичайний ПІАР. Занадто самовпевнено прозвучали його наміри приймати на роботу в управлінські структури та виконком молодих людей, яких він буде навчати. Робота в керівних структурах міста, це не шкільний клас. Сюди повинні приходити люди, які вже мають досвід роботи на керівних посадах, мають вищу освіту, організаторські здібності тощо. Вони мають глибоко розуміти суть проблем, знати форми і методи їх вирішення. Самовпевненість В.Козярчукка ні на чому не ґрунтується тому, що він сам не має жодного досвіду керівництва міським господарством. Йому треба було б починати свою роботу з формування команди висококласних та високоосвічених професіоналів, фахівців своєї справи, вивчати форми та методи роботи міського голови у більш освічених керівників, а не займатися весь рік судовими тяжбами. Виступ міського голови містив багато погроз кримінальної відповідальності та бездоказовими заявами про корупцію.
Інформування громадськості про швидкі судові розгляди та своєї активної роботи на протязі року у різних державних та судових інстанціях з цих питань є ПІАР-акція, яка не має нічого спільного з функціями міського голови, не робить ніякого впливу на вирішення проблемних питань міста. Тим більше, що ці дії виглядають як бажання звести давні особисті рахунки з окремими керівниками структурних підрозділів та задоволення жадоби помсти з боку якоїсь крикливої купки людей. Вся його "судова тяжба" безрезультатна.
І чому В.Козярчук присвоїв собі право витрачати наші, з місцевого бюджету, гроші на судові витрати? А адже це чималі суми. Чи не час депутатам запитати з нього за таке розбазарювання коштів міського бюджету?
Безпрецедентна узурпація влади у місті, яку здійснює В.Козярчук, викликає обурення у всіх, хто відчув це на собі. Це не зайвий раз показує некомпетентність В.Козярчука у керівництві містом. Замість налагоджування партнерських відносин з керівниками структурних підрозділів, підприємств та організацій міста, здійснюється тиск та погрози. В.Козярчук поставив себе понад усіма і з усіма вступив в конфлікт — підприємцями, керівниками підприємств, структурних підрозділів, суддями, співробітниками міськвиконкому, які змушені звільнятися з роботи, багато депутатів відчувають тиск та погрози, особливо з боку деякого "радника" міського голови Калича М. Ця людина, використовуючи старі міліцейські методи здійснює "розыскные следственные действия" на рівні "по понятиям" з людьми, не маючи на це ніяких повноважень, перебуваючи при цьому на посаді фахівця Світловодської служби МНС, чим обурений навіть секретар міської ради Ю. Сап’янов у своєму відкритому листі до міського голови.
Цікаво, чому ж депутати міської ради не спитають з міського голови за ці неподобства? Пам’ятається, декілька років тому вже був такий прецедент, коли міського голову, також підприємця, за менші неподобства депутатами було звільнено з посади. Чи наші депутати мають якісь інші інтереси, чи мабуть не здатні вирішувати питання з наведення порядку у місті? Чи на своєму місці вони, чи розуміють всю міру особистої відповідальності за стан справ у міському господарстві? Хотілося б, щоб у звіті міського голови, якщо такий колись відбудеться, прозвучала інформація з наступних проблем:
Резюмуючи сказане, можна повторити запитання В.Козярчуку під час його міркувань в ході зустрічі: "А звіт коли буде?"
Підприємець М.Пісковий
Журналіст В. Асауленко
Голова спілки офицерів звільнених у запас або у відставку М.Вдовиченко
Голова ОГО "Громадська рада м.Світловодськ" В. Павлов
В. Мулява
Рік тому, в листопаді 2015 року, в ЗМІ було розміщено відкритий лист за підписом 7 керівників громадських організацій новообраному міському голові, який містив перелік питань, на вирішення яких необхідно було би звернути першочергову увагу. Ці питання охоплювали чимало сегментів повсякденного життя міста. Але жоден з них не знайшов відображення у виступі міського голови.
Зате ми впізнали, як заповзятливо міський голова бореться за благо народу, за народні кошти. Не випадково, йому було задано запитання про збільшення чисельності адмінуправлінського апарату міськвиконкому та скільки втрачається коштів на утримання додатково-прийнятих працівників. Чому тут порушено законодавство України про порядок прийому на посади у міськвиконкомі фахівців згідно конкурсу — з відповідною вищою освітою, стажем роботи та прийняттям присяги держслужбовця. Але ж В. Козярчук приймає на роботу людей без конкурсу, без відповідності вимогам по освіті, стажу роботи, та прийняттям присяги держслужбовця. Відтак щомісячна сумарна заробітна плата цих людей із всілякими нарахуваннями складає близько 200 тисяч гривень, а за рік - біля 2,5 мільйонів гривень! Звідки узяти таку суму коштів, коли у скудному міському бюджеті немає грошей навіть на харчування діточок у дитячих садочках, школах, на роботу медичних закладів та на інші — вкрай необхідні статті? Тим паче, що ніякої віддачі для громади від роботи цих людей немає.
Прикладом цьому служить діяльність заступника з ЖКГ Нестеренко. Ось уже рік бореться з депутатами В.Козярчук по збереженню її в своїй команді. Багато вже сказано про її кричущу некомпетентність. Нарешті, на сесії міськради 9 грудня 2016 року депутати подолали вето міського голови на рішення попередньої сесії про її звільнення з посади. Але, В.Козярчук заявив, що подасть до суду на це рішення депутатів. Мабуть, так дорога Нестеренко для нього, що інтереси городян не важливі.
В.Козярчуку вигідно приймати таких людей за двосторонніми договорами. Адже тоді вони повністю залежні від нього. І ніхто не посміє оскаржувати прийняті ним неправедні та непродумані рішення.
Чи не проглядається тут корупційна складова? Хто дозволив так тринькати грошима міського убогого бюджету? Питання компетентності прийнятих на роботу В.Козярчуком так званих "фахівців" далеко не пусте, оскільки відображає їх нездатність вирішувати поставлені завдання. На цей час підсумки роботи міськвиконкому на чолі із В.Козярчуком вельми плачевні.
А заклики дати йому можливість працювати і не критикувати його діяльність — не конструктивні! В.Козярчук за своїм бажанням взяв на себе цю місію та за рік роботи повинен був би вже показати її результати. Переконати 94% виборців, що не голосували за нього, у своїй спроможності керувати міським господарством.
Виступ В.Козярчука на зустрічі із мешканцями міста містив в основному наміри та розповіді про себе хорошого. Звичайний ПІАР. Занадто самовпевнено прозвучали його наміри приймати на роботу в управлінські структури та виконком молодих людей, яких він буде навчати. Робота в керівних структурах міста, це не шкільний клас. Сюди повинні приходити люди, які вже мають досвід роботи на керівних посадах, мають вищу освіту, організаторські здібності тощо. Вони мають глибоко розуміти суть проблем, знати форми і методи їх вирішення. Самовпевненість В.Козярчукка ні на чому не ґрунтується тому, що він сам не має жодного досвіду керівництва міським господарством. Йому треба було б починати свою роботу з формування команди висококласних та високоосвічених професіоналів, фахівців своєї справи, вивчати форми та методи роботи міського голови у більш освічених керівників, а не займатися весь рік судовими тяжбами. Виступ міського голови містив багато погроз кримінальної відповідальності та бездоказовими заявами про корупцію.
Інформування громадськості про швидкі судові розгляди та своєї активної роботи на протязі року у різних державних та судових інстанціях з цих питань є ПІАР-акція, яка не має нічого спільного з функціями міського голови, не робить ніякого впливу на вирішення проблемних питань міста. Тим більше, що ці дії виглядають як бажання звести давні особисті рахунки з окремими керівниками структурних підрозділів та задоволення жадоби помсти з боку якоїсь крикливої купки людей. Вся його "судова тяжба" безрезультатна.
І чому В.Козярчук присвоїв собі право витрачати наші, з місцевого бюджету, гроші на судові витрати? А адже це чималі суми. Чи не час депутатам запитати з нього за таке розбазарювання коштів міського бюджету?
Безпрецедентна узурпація влади у місті, яку здійснює В.Козярчук, викликає обурення у всіх, хто відчув це на собі. Це не зайвий раз показує некомпетентність В.Козярчука у керівництві містом. Замість налагоджування партнерських відносин з керівниками структурних підрозділів, підприємств та організацій міста, здійснюється тиск та погрози. В.Козярчук поставив себе понад усіма і з усіма вступив в конфлікт — підприємцями, керівниками підприємств, структурних підрозділів, суддями, співробітниками міськвиконкому, які змушені звільнятися з роботи, багато депутатів відчувають тиск та погрози, особливо з боку деякого "радника" міського голови Калича М. Ця людина, використовуючи старі міліцейські методи здійснює "розыскные следственные действия" на рівні "по понятиям" з людьми, не маючи на це ніяких повноважень, перебуваючи при цьому на посаді фахівця Світловодської служби МНС, чим обурений навіть секретар міської ради Ю. Сап’янов у своєму відкритому листі до міського голови.
Цікаво, чому ж депутати міської ради не спитають з міського голови за ці неподобства? Пам’ятається, декілька років тому вже був такий прецедент, коли міського голову, також підприємця, за менші неподобства депутатами було звільнено з посади. Чи наші депутати мають якісь інші інтереси, чи мабуть не здатні вирішувати питання з наведення порядку у місті? Чи на своєму місці вони, чи розуміють всю міру особистої відповідальності за стан справ у міському господарстві? Хотілося б, щоб у звіті міського голови, якщо такий колись відбудеться, прозвучала інформація з наступних проблем:
- Заходи щодо реформування житлово-комунального господарства, зниження тарифів та підвищення якості з обслуговування житлового фонду, робота з косметичного, середнього і капітального ремонту житлових будинків, внутрішньобудинкових мереж водопостачання та каналізації;
- Ремонту мостових і тротуарів міських вулиць і внутрішньо-дворових доріжок, їх освітленість;
- Перегляду тарифів на водопостачання (одні з найвищих в Україні). Чому не розглядається питання про диференціації тарифу по містах - споживачам по лінії водоводу Дніпро-Кіровоград?
- В якому стані знаходиться розгляд питання щодо розкрадання колектора і можливість відшкодування багатомільйонного збитку, нанесеного місту;
- Теж саме стосується і бронзового пам'ятника В.І.Леніну;
- Як здійснюється контроль за споживчими цінами в торгівельній мережі, особливо за їх обґрунтуванням. Які заходи вживаються з організації торгівлі продовольчими товарами та товарами першої необхідності для пенсіонерів та людей з низькими доходами;
- Яких заходів вжито щодо вдосконалення медичного обслуговування населення, особливо пенсіонерів, людей з низькими доходами, зниження плати за медичне обслуговування;
- Як організований в місті санітарний контроль в умовах реформування системи санітарного контролю в Україні;
- Як вирішені питання по міському звалищі і оформлення документів по кладовищу;
- Чому керівництво міста відмовляється передати ЦВПВ у відання обласної організації, що дозволило б забезпечувати безперебійні фінансування і розширення роботи з молоддю?;
- Яка ефективність економічної частини управлінського апарату, які результати залучення інвестицій і які об'єкти інвестуються; і багато іншого з практичної діяльності міського голови і його співробітників.
- При цьому пропонується виключити зі змісту виступу міського голови теми, що не входять в коло його діяльності: загрози судовими переслідуваннями, безпідставні звинувачення в корупції при відсутності конкретних фактів, підтверджених судовими інстанціями (плітки) і ін. Виключити зі своєї діяльності таке явище, як узурпація влади.
Резюмуючи сказане, можна повторити запитання В.Козярчуку під час його міркувань в ході зустрічі: "А звіт коли буде?"
Підприємець М.Пісковий
Журналіст В. Асауленко
Голова спілки офицерів звільнених у запас або у відставку М.Вдовиченко
Голова ОГО "Громадська рада м.Світловодськ" В. Павлов
В. Мулява
Владимир Павлов
Фото: Богдан Дроздов (архів)