Понеділок, 18 лютого 2019
Влада

Олександр Шаталов: "…Кожен крок новообраної міської влади є продуманим, виваженим і відповідальним"

Олександр Шаталов та Юрій Котенко.Олександр Шаталов та Юрій Котенко.11 січня наше місто із робочим візитом відвідав перший заступник голови обласної ради Олександр Шаталов.
Графік ознайомлення Олександра Сергійовича зі Світловодськом був настільки щільним, що лише о восьмій вечора того дня представникам міських мас-медіа вдалося поспілкуватися із поважним гостем.


Олександр Шаталов коротко охарактеризував мету та результати свого візиту:
– Мету мого візиту до Світловодська можна розділити на дві частини. Перша пов'язана з тим, що я є першим заступником голови Кіровоградської обласної ради і опікуюся в тому числі і питаннями комунальної власності області. Наразі ми займаємося вирішенням проблемних питань, пов'язаних із нашим об'єктом – водогоном "Дніпро-Кіровоград", основна база якого знаходиться у Світловодську. Детально вивчивши цей об'єкт, ми дійшли висновку, що одним із кращих шляхів виходу із кризової ситуації, пов'язаної із водопостачанням у нашому регіоні (а для Світловодська – це взагалі одна із головних проблем), буде об'єднання чотирьох водопровідно-каналізаційних підприємств (Світловодська, Олександрії, Знам'янки та Кіровограда) та "Дніпро-Кіровоград" у одне спільне підприємство. Провівши ретельну перевірку, ми побачили купу різноманітних непрозорих схем ведення господарської діяльності, величезні борги та інші моменти, які можуть одного дня призвести до того, що 500 тисяч мешканців області можуть залишитися без води. Звичайно, це найгірший прогноз, але він може стати реальним. Тому, на мій погляд, створення одного підприємства замість п'яти – варіант виходу із кризової ситуації. Проте, хочу наголосити, остаточно ще нічого не вирішено.

Крім того я відвідав і деякі інші підприємства та об'єкти на території міста. Зокрема, пансіонат "Славутич". На початку року представники спа-асоціації визнали його достатньо перспективним для створення спа-об'єкту (спа – оздоровчий комплекс процедур з використанням прісної, мінеральної чи морської води – Ред.). Але, ситуація сьогодні досить сумна, адже попри бажання керівництва щось змінити на краще, відсутні ресурси для їхнього втілення. Тому ми будемо зустрічатися із керівництвом "Кіровоград Турист", із можливими інвесторами і я думаю, що у цього об'єкта є продуктивне майбутнє.

Друга частина мого візиту була присвячена внутріпартійним справам.

Я ще й заступник голови обласної організації Партії регіонів, і сьогодні проводив робочу зустріч із представниками міської фракції Партії регіонів. Я нагадав колегам: так як ми отримали велику підтримку виборців під час останніх виборів, сьогодні саме ми несемо відповідальність за розвиток своєї країни, області, міста. Розмова була не легкою, але, головне, конструктивною. Ми визначилися із головним завданнями та напрямками роботи як в місті, так і в регіоні в цілому. Сьогодні, нажаль, нам доведеться прийняти ряд досить непопулярних рішень, але всі повинні розуміти, що без оптимізації витрат, корегування штатів комунальних та бюджетних об'єктів, перегляду існуючих принципів господарювання та управління ми не зможемо обійтися. І скажу відверто, вже сьогодні ми маємо позитивні результати.

В ході зустрічі з Олександром Шаталовим розмова торкнулася програми "Центральний регіон 2015".

– Я дещо не задоволений тим, як відображено Світловодськ у програмі Центральний регіон-2015", – зізнався гість. – Відверто кажучи, можна було попрацювати більш плідно. Але, на скільки я розумію, робота в цьому напрямку триває. Ми ж сьогодні починаємо другий етап – будемо перевіряти кожен регіон на предмет наявності ресурсів для виконання зобов'язань, взятих на себе і прописаних в програмі розвитку Кіровоградщини на ці п'ять років.

Світловодський міський голова Юрій Котенко в свою чергу подякував гостю за те, що не зважаючи на щільний робочий графік заступник голови Кіровоградської обласної ради знайшов час приділити увагу проблемам Світловодська, вивчити ситуацію на місці, оглянути деякі об'єкти міста.

– Щодо водоканалу, – зазначив Юрій Миколайович, – то ситуація, можна сказати, дійсно зайшла в глухий кут. Заручниками ситуації стають в першу чергу працівники підприємства, адже виникають борги із заробітної плати, а також мешканці міста, які живуть під постійною загрозою опинитися без води. Хоч там сьогодні працюють два простих директори і один генеральний, жодної пропозиції щодо покращення роботи підприємства до мене не надійшло. Отже, доведеться вирішувати ситуацію більш кардинальними засобами. Але ми її вирішимо.

Щодо зустрічі в рамках засідання фракції, хочу сказати що вона була конструктивною і корисною. Адже ми обговорили значну кількість питань, які так чи інакше, але неодмінно будуть вирішуватися на користь міста. І ми всі повторюємо: "Дай Боже нам не зійти з путі істинного і не забути всього того, що ми обіцяли своїм виборцям"!

Саме зусиллями кожного з нас, за допомогою конструктиву і взаєморозуміння (а іноді справедливій і обґрунтованій критиці) наша партія повинна довести, що ми вміємо не лише обіцяти, а й виконувати свої обіцянки.

Щодо програми "Центральний регіон 2015" хочу зазначити таке. Дійсно, в цьому напрямку робота й досі триває. Ми вносимо корективи і доповнення. Проте, якщо ми зможемо виконати хоча б на 60% ті пункти, які вже зазначено в Програмі, це буде добрий позитивний результат для нашого міста та міської громади. Але ми все рівно налаштовуємося на всі 100%.

Наприкінці зустрічі слово знову взяв Олександр Шаталов:

– Від імені обласної ради я хочу висловити підтримку вашому міському голові Котенку Юрію Миколайовичу. Ми ретельно вивчаємо ситуацію в усій області, і я готовий констатувати той факт, що сьогодні у Світловодську кожен крок новообраної міської влади є продуманим, виваженим і відповідальним. Ці починання однозначно йдуть на користь міста і обов'язково принесуть позитивні результати.

"СВ".



Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:



Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.

Top