Середа, 24 квітня 2024

^ Реклама ^
Кіровоградщина

"Гаряча лінія" Сергія Ларіна: влада повинна бути ближчою до людей

"Гаряча лінія" Сергія Ларіна: влада повинна бути ближчою до людей"Вітаємо, ви зателефонували на "гарячу лінію губернатора Сергія Ларіна!"
Такими словами зустрічають кожного громадянина, який звернувся за телефоном 0 800 500 238, співробітники нового соціального проекту облдержадміністрації. Загалом для Сергія Ларіна, який очолює не лише облдержадміністрацію, а й Кіровоградську обласну організацію Партії регіонів, неважливих проблем немає. Сергій Миколайович переконаний, що одним з головних завдань влади є боротьба з непрофесійністю і байдужістю до людей.
^ Реклама ^

– Нам потрібно вивчити громадську думку щодо оцінки діяльності нової влади, а також виявити найактуальніші очікування жителів області від влади, – окреслив завдання очільник області. – Адже нині повним ходом іде робота над створенням головного стратегічного документу – програми "Центральний регіон-2015", в якій прописані основні напрямки розвитку Кіровоградщини на найближчі п'ять років. Саме за цей час ми маємо намір перетворити область на розвинений в усіх відношеннях (а не лише за географічним розташуванням) регіон України. Кіровоградщина обов'язково увійде до п'ятірки кращих українських областей!

Тож дванадцятого липня в області почала діяти "гаряча телефонна лінія" голови Кіровоградської обласної державної адміністрації саме із збору пропозицій громадян, а також з питань неправомірних дій або бездіяльності органів місцевої влади, державних установ та організацій у вирішенні проблем жителів області.

Співробітники "гарячої лінії" – двоє штатних і двоє волонтерів – працюють у невеликій кімнаті у відділі з питань прийому громадян. Про особливості роботи "лінії" розповідає її керівник, радник голови облдержадміністрації з питань звернень громадян Ліра Ільченко.

– На жаль, жителі області не мають абсолютно ніякої довіри до органів влади, – каже вона. – Не те щоб люди не зверталися до органів місцевої влади з різними питаннями – просто на свої звернення вони часто отримують елементарні відписки. Таке відчуття, що весь величезний апарат чиновників, який утримується на гроші платників податків, працює на виробництво різного роду паперів.

Спочатку планувалося, що телефонну лінію буде присвячено, окрім пропозицій до програми розвитку області, питанням діяльності чи бездіяльності органів місцевої влади. Однак уже в перший день роботи стало зрозуміло, що цим справа не обмежиться.

– Доводиться і консультувати людей, пояснювати, куди вони мають направити письмового запита, листа тощо, – пояснює вона. – Наприклад, відсотків вісімдесят дзвінків стосувалися роботи Кіровоградського міського голови Володимира Пузакова та міськвиконкому. І, хоча рішення цих проблем – не в компетенції обласної влади (адміністрація не має повноважень для прямого впливу на органи місцевого самоврядування – Авт.), людей наодинці з цими негараздами ми не залишимо. Адже є механізми опосередкованого впливу, контролюючі структури, робота з представниками депутатських корпусів у радах різних рівнів, тощо. Але головне, що повинні розуміти всі ті люди, що кожного дня стикаються з бездіяльністю або свавіллям саме місцевої влади — те, що виправити ситуацію можуть саме вони. 31 жовтня сказавши "до побачення" міськім головам, партійним осередкам та депутатам, яки не виправдали їхньої довіри, та обравши до органів самоврядування людей, що справді зможуть ефективно працювати – на громаду, виборців, а не на себе.

Алгоритм роботи лінії такий. Всі питання вносяться у базу даних. Наприкінці робочого дня Ліра Ільченко передає всю зібрану інформацію Сергію Ларіну. Окремі питання – найгостріші – контролює особисто губернатор, решта перебуває на контролі працівників "гарячої лінії".

– За сьогодні вдалося вирішити важливе питання одразу, – не без гордості розповідає Ліра Ільченко. – Телефонували вчителі з Кіровоградського району, вони не назвалися. Скаржилися на затримку у виплаті заробітної плати. Незважаючи на те, що дзвінок був анонімним, ми зателефонували до райвідділу освіти. І от буквально годину тому райвідділ освіти передзвонив нам: гроші на заробітну плату перераховані.

Ліра Ільченко може навести чимало прикладів, коли за допомогою "гарячої лінії" губернатора вдалося конкретно допомогти багатьом людям. Зокрема, вона розповіла історію Володимира Дмитровича Демченка зі Світловодська, який від імені мешканців міста поскаржився на несвоєчасну доставку газети "Світловодськ вечірній".

– Звісно, ця проблема не варта того, аби в її вирішення втручався губернатор, – каже Ліра Володимирівна. – І все ж таки люди мають право на якісні послуги, на інформацію про життя свого міста чи села. Незабаром після дзвінка на "гарячу лінію" до Сергія Ларіна надійшла подяка від світловодців, які віднині своєчасно отримують улюблену газету. Бувають випадки і значно серйозніші. Наприклад, Кадлецова Наталія Олександрівна з Кіровограда поскаржилась на відмову медпрацівників медсанчастини №19 в забезпеченні безкоштовним морфіном її онкохворого батька. Її прохання також вдалося врегулювати.

Мешканець села Новопавлівки Новоукраїнського району Володимир Бобрун зателефонував і повідомив, що після стихійного лиха замулені всі дороги, машини проїхати не можуть. Звертались до сільського голови Володимира Сержанта, але той через брак коштів нічого вдіяти не зміг. "Гаряча лінія" допомогла і цим людям. Звісно, губернатор не може замінити місцеве самоврядування, але він завжди готовий допомогти тим, хто опинився у скруті.

Прикладів десятки, сотні – і про відсутність світла у селах, і про порушення спокою громадян у нічний час відвідувачами кафе, і про бездіяльність правоохоронців… Дуже зворушливо було отримати подяку голові облдержадміністрації від мешканців села Черняхівка Кіровоградського району за вирішення питання по відновленню автобусного маршруту №220. Кожен телефонний дзвінок – окрема історія життя людини, і ми не можемо, просто не маємо права залишатися осторонь.

Загалом же за три тижні роботи "гарячої лінії" було зафіксовано 542 звернень (з них 227 скарг та 12 пропозицій). Переважна більшість із них стосується сфери житлово-комунальних послуг, соціального захисту та пенсійного забезпечення, аграрної політики та земельних відносин, транспорту та інших життєво важливих галузей.

Але створення "гарячої лінії" губернатора має на меті не лише оперативне реагування на неправомірну діяльність чи бездіяльність чиновників на місцях. Наголошуємо: лінія відкрита до прийому пропозицій у рамках комплексної програми розвитку Кіровоградщини "Центральний регіон – 2015". Пропонувати можна будь-що – головне, щоб це могло принести користь Кіровоградщині в цілому чи окремими її районам (містам, селищам і селам) зокрема.

Шановні земляки! Нагадуємо вам, що на номер "гарячої лінії" голови Кіровоградської ОДА Сергія Ларіна 0 800 500 238 ви можете телефонувати щодня, крім суботи й неділі.

Дзвінки зі стаціонарних телефонів – безкоштовні, з мобільних – згідно з тарифами оператора. Телефонні дзвінки приймаються у робочі дні з 9.00 до 18.00.

Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.
^ Реклама ^
^ Соціальна реклама ^

Партнери:


Top