Залізні «П» врятують внутрішні світловодські дороги від фур? (УТОЧНЕНО)


Залізні «П» врятують внутрішні світловодські дороги від фур? (УТОЧНЕНО)


10 вересня 2016
Залізні «П» врятують внутрішні світловодські дороги від фур? (УТОЧНЕНО)
Дожилися! Поліція і громадськість добиваються від влади вже не асфальтування міських магістралей, а хоча б здерти залишки старого асфальту, скалки якого мають властивості поліцейського "їжака". 8 вересня в актовій залі міськрайонного поліційного відділку відбулася зустріч начальника міськрайвідділу поліції Андрія Гулого, старшого інспектора та інспектора поліції, відповідальних за безпеку дорожнього руху (ДАІ сьогодні перебуває на стадії реформування), двома Юріями — Ковальовим і Ліненком відповідно, з громадськістю. Варто, також, зауважити, що зустріч ця була зініційована самими правоохоронцями… "Дорожні" поліцейські по обидва боки від Гулого (та й сам Гулий) закцентували увагу на тому, що лейтмотивом зустрічі є дорожньо-безпекові питання.

І дійсно, проблематика вкрай незадовільного асфальтного покриття тутешніх, головно, об’їзних доріг Світловодська стала аховою — великовантажні фури, аби не роздовбати свої "ходові" на 2-й та 3-ї Об’їзних дорогах та на Єґорова, пнуться перетнути Світловодськ, ігноруючи заборонні знаки, і центральною вулицею, і Б. Хмельницького, і Приморською. Але крихкий асфальт на них, не розрахований на такий транспорт, швидко псується. Та водії-далекобійники обирають у таких випадках ігнорувати обмежувальні знаки — краще незначний штраф сплатити, аніж набагато більше витрачатися на ремонт і відновлення свого транспорту, що проїхався нашими об’їзними… Ковальов, зокрема, продемонстрував задокументовані дані того, що на Єґорова "здохла" (і стоїть зараз) великовантажна фура, водій якої, мав необережність дотримуватись дорожніх правил і поїхав саме цією вулицею. В результаті - знівечив "ходову" своєї фури, що застрягла на наших "неприступних" теренах на невизначений термін. Через що начальство фірми, якій належить той транспорт, сповнене "капіталістичної" рішучості судитися з місцевою владою через збитки, завдані фірмі катастрофічним станом тутешніх дорожніх "артерій"

Залізні «П» врятують внутрішні світловодські дороги від фур? (УТОЧНЕНО)

Дуже прикро — а громадськість погодилась — що міська влада, знехтувавши офіційним запрошенням, цю зустріч проігнорувала. Бо ж поліція прагнула запропонувати почати врешті якимсь чином взаємодіяти у вирішенні окресленого питання. Ну, наприклад, як зазначив Гулий, правоохоронці хотіли визначитись з обмеженням руху великовантажного транспорту через місто. А саме — встановити у вигляді металевої літери "П" висотні обмежувачі, які би не дозволяли зависоким (важким) фурам в’їжджати на Героїв України, Хмельницького тощо. А ще (як ознака нинішніх скрутних часів) на вулицях там, де дозволяється такий рух — не ремонтувати їх, а всього-на-всього — їх вирівняти. Адже залишки старого покриття там перетворились на шипи, що дірявлять шини, а ями, які чергуються з тими залишками, такі глибокі, що навіть вантажівки "деруть" свої паливні баки.

"Ми тут вже не ведемо мову про ремонт цих доріг — ми хотіли звернутися до міської влади з пропозицією організувати розчищення від старого асфальту (вирівнювання) таких ділянок за допомогою грейдерів. Адже у Світловодську є кілька підприємств, які, також, використовують великовантажний транспорт… На наше переконання, влада могла би звернутись до керівників цих підприємств з проханням залучити на ці цілі їхню дорожню техніку", — зауважив Гулий.


…Присутня на зустрічі громадськість зголосилась зарадити поліції спільно із нею дороги міста патрулювати. А представники представницької влади, міськдепи Вадим Степанець, Андрій Москаленко та секретар міськради Юрій Сапянов запевнили її (поліцію), що докладуть своїх зусиль для того, щоб до "дорожньої" справи долучились і виконавча влада: як щодо вирішення питання стосовно обмежувальної для фур залізної "П", так і стосовно "грейдерного" питання.