Юрій Котенко звітує про діяльність влади у 2012 році

Звіт міського голови Юрія Котенка про підсумки економічного і соціального розвитку міста Світловодська у 2012 році.
^ Реклама ^
У сфері споживчого ринку
У торговельній мережі міста діє 560 магазинів (включаючи відділи, кіоски, павільйони), з них: 196 — продовольчих товарів, 364 — непродовольчих, 15 — автозаправних станцій. Працює 2 стаціонарних ринка. На території міста розміщені та працюють 53 заклади ресторанного господарства.
Працюють: 61 побутове підприємство, 21 підприємство з обслуговування населення (інтернет, кінотеатр, автостоянки, СТО, сауни), 35 аптечних закладів.
Обсяг обороту роздрібної торгівлі, включаючи ресторанне господарство, у січні-вересні 2012 року по місту становить 113,8 млн.грн., що на 6,9% більше показника за відповідний період 2011 року в порівняних цінах.
За січень-листопад 2012 року по місту підприємствами-виробниками реалізовано послуг на 63,7 млн.грн., в тому числі реалізовано послуг населенню на 21,7 млн.грн., або 34,2% від загального їх обсягу.
Темп приросту обсягу реалізованих послуг — 111%.
В середньому на одного жителя міста припадає 398,48 грн. платних послуг.
Одним із чинників, які вплинули на результати роботи торгівлі, а також на утримання стабільної цінової ситуації на споживчому ринку області, стала реалізація проекту "Купуй Кіровоградське", до участі у якому залучено 26 продовольчих магазинів.
В місті активно розвивається мережа фірмової торгівлі підприємств-товаровиробників міста: ПП ”ВК і К”, ПП ”Віктор і К”, ПП ПКФ ”Каскад”, ФОП Коханюк О.К. торгова марка ”Світловодська паляниця”, ФОП Солодова Л.В. торгова марка — ”Хлібодар”.
В 2012 році введено в дію торговий центр “Союз”, спеціалізований магазин “Українські ковбаси”, супермаркет “АТБ” та фірмовий магазин з продажу ковбасних виробів ТМ “Ятрань”.
Для забезпечення стабільної цінової ситуації на споживчому ринку проводиться щоденний моніторинг рівня цін на основні продовольчі товари, які склалися на продовольчому ринку міста.
1. Діяльність Світловодської міської ради та виконавчого комітету
2. Промислове виробництво
3. У сфері фінансів
4. Розвиток транспорту
5. У сфері споживчого ринку
6. Розвиток малого підприємництва
7. На ринку праці
8. У сфері зовнішньоекономічної діяльності
9. У сфері освіти
10. У сфері охорони здоров’я
11. У сфері культури
12. У сфері молодіжної політики та спорту
13. У сфері соціального сектору
14. У сфері житлово-комунального господарства
У торговельній мережі міста діє 560 магазинів (включаючи відділи, кіоски, павільйони), з них: 196 — продовольчих товарів, 364 — непродовольчих, 15 — автозаправних станцій. Працює 2 стаціонарних ринка. На території міста розміщені та працюють 53 заклади ресторанного господарства.
Працюють: 61 побутове підприємство, 21 підприємство з обслуговування населення (інтернет, кінотеатр, автостоянки, СТО, сауни), 35 аптечних закладів.
Обсяг обороту роздрібної торгівлі, включаючи ресторанне господарство, у січні-вересні 2012 року по місту становить 113,8 млн.грн., що на 6,9% більше показника за відповідний період 2011 року в порівняних цінах.
За січень-листопад 2012 року по місту підприємствами-виробниками реалізовано послуг на 63,7 млн.грн., в тому числі реалізовано послуг населенню на 21,7 млн.грн., або 34,2% від загального їх обсягу.
Темп приросту обсягу реалізованих послуг — 111%.
В середньому на одного жителя міста припадає 398,48 грн. платних послуг.
Одним із чинників, які вплинули на результати роботи торгівлі, а також на утримання стабільної цінової ситуації на споживчому ринку області, стала реалізація проекту "Купуй Кіровоградське", до участі у якому залучено 26 продовольчих магазинів.
В місті активно розвивається мережа фірмової торгівлі підприємств-товаровиробників міста: ПП ”ВК і К”, ПП ”Віктор і К”, ПП ПКФ ”Каскад”, ФОП Коханюк О.К. торгова марка ”Світловодська паляниця”, ФОП Солодова Л.В. торгова марка — ”Хлібодар”.
В 2012 році введено в дію торговий центр “Союз”, спеціалізований магазин “Українські ковбаси”, супермаркет “АТБ” та фірмовий магазин з продажу ковбасних виробів ТМ “Ятрань”.
Для забезпечення стабільної цінової ситуації на споживчому ринку проводиться щоденний моніторинг рівня цін на основні продовольчі товари, які склалися на продовольчому ринку міста.
1. Діяльність Світловодської міської ради та виконавчого комітету
2. Промислове виробництво
3. У сфері фінансів
4. Розвиток транспорту
5. У сфері споживчого ринку
6. Розвиток малого підприємництва
7. На ринку праці
8. У сфері зовнішньоекономічної діяльності
9. У сфері освіти
10. У сфері охорони здоров’я
11. У сфері культури
12. У сфері молодіжної політики та спорту
13. У сфері соціального сектору
14. У сфері житлово-комунального господарства