Телефон «гарячої лінії» Управління соцзахисту працює. Звертайтеся!

У рамках проекту "Таємний покупець" за дорученням голови облдержадміністрації Сергія Кузьменка фахівцями обласного контактного центру проведено опитування спеціалістів "гарячих ліній" управлінь соціального захисту населення області з питань призначення житлових субсидій.
^ Реклама ^
Про результати опитування на щотижневій апаратній нараді поінформував директор обласного контактного центру Андрій Лаврусь. За словами посадовця під час проведення перевірки фахівці обласного контактного центру не змогли зателефонувати на "гарячу лінію" управління соціального захисту населення Світловодської міської ради, оскільки там ніхто не піднімав слухавки протягом 4-х годин. У відповідь на ситуацію, яка склалася, повідомляю про наступне.
30 вересня 2016 року приблизно о 16:00 відбулося технічне пошкодження дротів телефонного апарату за телефоном "гарячої лінії" управління соціального захисту населення Світловодської міської ради 2-48-39, в зв’язку з чим протягом певного часу мешканці м. Світловодська та спеціалісти обласного контактного центру не могли зателефонувати на "гарячу лінію" управління соціального захисту населення Світловодської міської ради.
З метою проведення технічного ремонту телефонного апарату "гарячої лінії" 3 жовтня 2016 року о 08:00 зроблено усну заявку до бюро ремонту телефонів Світловодського електрозв’язку Кіровоградської філії ПАТ Укртелеком.
Про технічну несправність телефону "гарячої лінії" управління соціального захисту населення Світловодської міської ради 3 жовтня 2016 року оперативно повідомило департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної державної адміністрації з метою подальшого інформування Кіровоградського обласного контактного центру.
На сьогоднішній день технічне пошкодження телефону "гарячої лінії" управління соціального захисту населення Світловодської міської ради усунено, дзвінки приймаються у звичайному режимі.
Додатково повідомляю, мешканці міста Світловодська можуть звертатись за отриманням телефонних консультацій з будь-яких видів державних допомог за телефоном "гарячої лінії" управління соціального захисту населення Світловодської міської ради: 2-48-39.
Ірина Дронова, в.о.
заступника начальника управління
30 вересня 2016 року приблизно о 16:00 відбулося технічне пошкодження дротів телефонного апарату за телефоном "гарячої лінії" управління соціального захисту населення Світловодської міської ради 2-48-39, в зв’язку з чим протягом певного часу мешканці м. Світловодська та спеціалісти обласного контактного центру не могли зателефонувати на "гарячу лінію" управління соціального захисту населення Світловодської міської ради.
З метою проведення технічного ремонту телефонного апарату "гарячої лінії" 3 жовтня 2016 року о 08:00 зроблено усну заявку до бюро ремонту телефонів Світловодського електрозв’язку Кіровоградської філії ПАТ Укртелеком.
Про технічну несправність телефону "гарячої лінії" управління соціального захисту населення Світловодської міської ради 3 жовтня 2016 року оперативно повідомило департамент соціального захисту населення Кіровоградської обласної державної адміністрації з метою подальшого інформування Кіровоградського обласного контактного центру.
На сьогоднішній день технічне пошкодження телефону "гарячої лінії" управління соціального захисту населення Світловодської міської ради усунено, дзвінки приймаються у звичайному режимі.
Додатково повідомляю, мешканці міста Світловодська можуть звертатись за отриманням телефонних консультацій з будь-яких видів державних допомог за телефоном "гарячої лінії" управління соціального захисту населення Світловодської міської ради: 2-48-39.
Ірина Дронова, в.о.
заступника начальника управління