Фахівців «гарячих ліній» управлінь соцзахисту Кіровоградщини таємно перевірили з питань призначення субсидій
За дорученням голови облдержадміністрації Сергія Кузьменка фахівці обласного контактного центру провели опитування спеціалістів "гарячих ліній" управлінь соціального захисту населення області з питань призначення житлових субсидій (у рамках проекту "Таємний покупець"). Про результати опитування на щотижневій апаратній нараді поінформував директор обласного контактного центру Андрій Лаврусь.
За словами посадовця, перевірка здійснювалася за наступною легендою:
У фахівців "гарячих ліній" запитували: чи має право сім'я на субсидію і куди звертатися? Які документи треба подати? У які терміни буде призначено субсидію або відмовлено? Також задавалося провокаційне питання: чи можна пришвидшити процедуру призначення, оскільки є план поїхати на заробітки, і що для цього потрібно?
Як повідомив Андрій Лаврусь, результати таємного опитування засвідчили, що у більшості управлінь соцзахисту працівники надають фахові консультації з дотриманням етикету спілкування на "гарячій лінії", щоправда не зовсім охоче відповідали в управліннях соцзахисту Петрівської та Олександрівської райдержадміністрацій. Недоліком є і те, що більшість на запитання про термін призначення субсидії відповідали не чітко — лише у Бобринецькому та Долинському районах зазначили, що відповідь буде надано протягом 10 днів після отримання інформації від фіскальної служби.
Директор контактного центру наголосив, що всі фахівці "гарячих ліній" коректно відреагували на провокаційне запитання про пришвидшення отримання субсидії, зазначивши, що діятимуть згідно законодавства.
Під час перевірки взагалі не змогли додзвонитися на "гарячі лінії" управлінь соцзахисту Маловисківської райдержадміністрації та Світловодського міськвиконкому, оскільки там ніхто не піднімав слухавки протягом 4 годин. А в управліннях Добровеличківської райдержадміністрації та Олександрійського міськвиконкому телефонна лінія була постійно зайнята.
Принагідно Андрій Лаврусь повідомив, що за 8 місяців цього року на "гарячу лінію" голови облдержадміністрації надійшло 3468 звернень, які стосувалися соціального захисту та пенсійного забезпечення, 2509 з них вирішено позитивно (72%).
Офіційний сайт Кіровоградської ОДА
"Телефонує людина, у якої сім'я з чотирьох осіб, у тому числі двоє неповнолітніх дітей. Працює лише чоловік. За субсидією звертаються вперше. Дохід сім'ї — 4 тисячі гривень, будинок площею 50 квадратних метрів".
У фахівців "гарячих ліній" запитували: чи має право сім'я на субсидію і куди звертатися? Які документи треба подати? У які терміни буде призначено субсидію або відмовлено? Також задавалося провокаційне питання: чи можна пришвидшити процедуру призначення, оскільки є план поїхати на заробітки, і що для цього потрібно?
Як повідомив Андрій Лаврусь, результати таємного опитування засвідчили, що у більшості управлінь соцзахисту працівники надають фахові консультації з дотриманням етикету спілкування на "гарячій лінії", щоправда не зовсім охоче відповідали в управліннях соцзахисту Петрівської та Олександрівської райдержадміністрацій. Недоліком є і те, що більшість на запитання про термін призначення субсидії відповідали не чітко — лише у Бобринецькому та Долинському районах зазначили, що відповідь буде надано протягом 10 днів після отримання інформації від фіскальної служби.
Директор контактного центру наголосив, що всі фахівці "гарячих ліній" коректно відреагували на провокаційне запитання про пришвидшення отримання субсидії, зазначивши, що діятимуть згідно законодавства.
Під час перевірки взагалі не змогли додзвонитися на "гарячі лінії" управлінь соцзахисту Маловисківської райдержадміністрації та Світловодського міськвиконкому, оскільки там ніхто не піднімав слухавки протягом 4 годин. А в управліннях Добровеличківської райдержадміністрації та Олександрійського міськвиконкому телефонна лінія була постійно зайнята.
Принагідно Андрій Лаврусь повідомив, що за 8 місяців цього року на "гарячу лінію" голови облдержадміністрації надійшло 3468 звернень, які стосувалися соціального захисту та пенсійного забезпечення, 2509 з них вирішено позитивно (72%).
Офіційний сайт Кіровоградської ОДА