Перевізники знову проти пенсіонерів, але договір — дорожче грошей
В останній робочий день серпня з самого ранку міський голова Юрій Котенко у присутності представників громадськості провів нараду з приводу звернення перевізників щодо зменшення на половину кількості пільгових місць у маршрутках. Їх аргументи — подорожчання паливно-мастильних матеріалів та падіння курсу гривні.
^ Реклама ^Коментує подію відомий громадський активіст Іван Гуртовий, який був присутній на нараді:
— Все-таки добре, що міський голова почав прислухатися до громадськості. Впевнений, якби це питання розглядалося кулуарно, то все було б вирішено на користь перевізників, дотиснули б Юрія Миколайовича. А так все залишається без змін. Ми розуміємо, що пальне дорожчає, гривня падає і т.д. і т.п. Але ж чи збільшилась пенсія тих ветеранів, яких називають "пільговиками"?
Тому я відстоюю позицію нашої минулорічної Громадської ради, голова якої — Надія Мальцева поставила свій підпис у тристоронньому меморандумі "міська влада — перевізники — громадськість". Ми тоді домовилися, що в маршрутках резервується від 2-х до 4-х пільгових місць. І позиція громадськості залишається незмінною. А з урахуванням того, що ми правова держава, є Закони України про пільги для ветеранів війни, праці, чорнобильців, почесних донорів і т.п., вважаю що торг тут недоречний і безперспективний. Принаймні, до того часу, поки водії не почнуть "обілечувати" пасажирів. А поки такого контролю немає — то наш меморандум повинен діяти. Договір — дорожче грошей.
Тому я відстоюю позицію нашої минулорічної Громадської ради, голова якої — Надія Мальцева поставила свій підпис у тристоронньому меморандумі "міська влада — перевізники — громадськість". Ми тоді домовилися, що в маршрутках резервується від 2-х до 4-х пільгових місць. І позиція громадськості залишається незмінною. А з урахуванням того, що ми правова держава, є Закони України про пільги для ветеранів війни, праці, чорнобильців, почесних донорів і т.п., вважаю що торг тут недоречний і безперспективний. Принаймні, до того часу, поки водії не почнуть "обілечувати" пасажирів. А поки такого контролю немає — то наш меморандум повинен діяти. Договір — дорожче грошей.
Сергій Тишко