Тарифи на газ і тепло підвищуються. Як будемо виживати?
5 квітня 2014 року Кабінет Міністрів України затвердив Постанову "Про посилення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги", яка набуває чинності з 1 липня 2014 року. Цією ж постановою затверджено Порядок призначення і надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги.
Роз’яснень з цього приводу ми попросили у Олени Балюк, начальника управління праці та соціального захисту населення.
— Сьогодні ми працюємо над створенням робочої комісії з питань координації діяльності з надання компенсації, в яку увійдуть керівники підприємств-надавачів послуг, адже для нас важливо, аби люди не бігали по цих установах, збираючи довідки. Ми маємо максимально спростити процедуру подання документів на оформлення компенсації.
Зауважу: компенсація буде надаватися не коштами, а перераховуватиметься на підприємства, які надають тепло та газ. Компенсація (як і субсидія) буде також ділитися на опалювальний та неопалювальний період, і найбільшого напливу ми очікуємо у жовтні, в період так званого "зимового періоду". Людина матиме право на отримання компенсації з моменту звернення, але не раніше, ніж з 1 липня. Найбільший розмір компенсації — 500 грн.
При наданні компенсації (на відміну від оформлення субсидії) не матиме значення таке формулювання, як "прописаний, але не проживає". Братиметься дохід в розмірі одного прожиткового мінімуму на одну працездатну особу. Є у людини зарплата чи ні — буде ставитися цей дохід і включатиметься при розрахунку розміру компенсації.
У нашому місті проживає 21 тисяча родин, за наданням субсидій звертається в неопалювальний період — три тисячі родин, в опалювальний — більше п’яти, в області — це найбільший показник у процентному відношенні! Ми припускаємо, що за компенсацією звернуться від 8 до 10 тисяч світловодських родин.
В одному з найближчих номерів ми обов’язково надамо роз’яснення всіх ймовірних нюансів щодо отримання компенсації, а також графік роботи спеціалістів, номери телефонів "гарячих ліній", перелік необхідних документів, приклади розрахунків тощо. Отож, слідкуйте за публікаціями.
— Сьогодні ми працюємо над створенням робочої комісії з питань координації діяльності з надання компенсації, в яку увійдуть керівники підприємств-надавачів послуг, адже для нас важливо, аби люди не бігали по цих установах, збираючи довідки. Ми маємо максимально спростити процедуру подання документів на оформлення компенсації.
Зауважу: компенсація буде надаватися не коштами, а перераховуватиметься на підприємства, які надають тепло та газ. Компенсація (як і субсидія) буде також ділитися на опалювальний та неопалювальний період, і найбільшого напливу ми очікуємо у жовтні, в період так званого "зимового періоду". Людина матиме право на отримання компенсації з моменту звернення, але не раніше, ніж з 1 липня. Найбільший розмір компенсації — 500 грн.
При наданні компенсації (на відміну від оформлення субсидії) не матиме значення таке формулювання, як "прописаний, але не проживає". Братиметься дохід в розмірі одного прожиткового мінімуму на одну працездатну особу. Є у людини зарплата чи ні — буде ставитися цей дохід і включатиметься при розрахунку розміру компенсації.
У нашому місті проживає 21 тисяча родин, за наданням субсидій звертається в неопалювальний період — три тисячі родин, в опалювальний — більше п’яти, в області — це найбільший показник у процентному відношенні! Ми припускаємо, що за компенсацією звернуться від 8 до 10 тисяч світловодських родин.
В одному з найближчих номерів ми обов’язково надамо роз’яснення всіх ймовірних нюансів щодо отримання компенсації, а також графік роботи спеціалістів, номери телефонів "гарячих ліній", перелік необхідних документів, приклади розрахунків тощо. Отож, слідкуйте за публікаціями.