Працівниками аварійно-диспетчерської служби УЕГГ протягом 2013 року усунуто 1600 можливих аварій
Міські газові мережі та обладнання — це об’єкти підвищеної небезпеки для оточуючого середовища. Тому в складі кожного міського газового господарства створюється аварійно-диспетчерська служба, яка цілодобово без вихідних і святкових днів стоїть на сторожі безаварійного та безперебійного забезпечення газопостачання населенню.
Доки природний газ перебуває в системі газозабезпечення і його призначення контролюється людиною чи приладами автоматики безпеки, він є одним з найкращих видів палива. Але у випадку неконтрольованого виходу газу з системи газопостачання, він перетворюється на одну з найнебезпечніших загроз, яка може в будь-який час спричинити трагічні наслідки, в тому числі призвести до загибелі людей та знищення матеріальних цінностей.
Аварійно-диспетчерська служба своєю назвою підкреслює ту ситуацію, в якій постійно протікає її виробничий процес. Локалізація та ліквідація аварійних ситуацій, отримання і виконання аварійних викликів — основні обов’язки аварійно-диспетчерської служби.
У підпорядкуванні Ігоря Величко 12 працівників
Аварійно-диспетчерська служба Світловодського УЕГГ ліквідовує аварійні ситуації та витоки газу на міських газопроводах, спорудах на них, в житлових будинках, установах, комунально-побутових підприємствах, підтримує в газових мережах заданий режим тиску, цілодобово приймає заявки від абонентів на усунення витоків газу.
До складу кожної чергової зміни входять: диспетчер, слюсар 4-5 розрядів, водій — слюсар. З метою організації чіткої та безперебійної роботи служби, а також підтримання її виробничого потенціалу на гідному рівні, кожен рік проводиться виробничо-технічне навчання працівників служби, після якого здаються іспити в обсязі виконуваних робіт згідно вимог Правил безпеки систем газопостачання України.
Слюсар Олександр Сичов та водій Юрій Півень завжди готові виїжджати за викликом
З працівниками кожної зміни аварійно-диспетчерської служби щомісяця проводяться тренувальні заняття згідно з графіком локалізації і ліквідації аварійних ситуацій в газовому господарстві, також один раз на шість місяців — тренувальні заняття спільно з оперативними службами міста: ДПРЧ-17 У МНС у Кіровоградській області, міліції, швидкої медичної допомоги, СП ТОВ "Світловодськпобут", Світловодським РЕМ, Світловодським ВКГ ОКВП "Дніпро-Кіровоград".
Аварійно-диспетчерська служба також виконує профілактично-технічне обслуговування газового обладнання, приймає заявки від населення на ремонт газового обладнання. Протягом 2013 року отримано понад 1600 аварійних викликів. Основна їх кількість пов’язана з неправильним користуванням газовими приладами в побуті. Самовільне встановлення та заміна газових приладів, або залучання до такої роботи сторонніх осіб, призводить до витоків газу та появи аварійної ситуації. Концентрація лише 5-15% газу в повітрі може призвести до вибуху. Всі роботи пов’язані з заміною газового обладнання повинна виконувати спеціалізована організація. Аварійно-диспетчерська служба УЕГГ ліквідує аварійні ситуації без виконання ремонтних робіт.
Диспетчер Ірина Меркулова 12 годин на зв’язку зі споживачами газу
Зв’язок з Аварійно-диспетчерською службою Світловодського УЕГГ, підтримується цілодобово за черговими телефонами:
104 (з мобільного безкоштовно)
(05236) 2-53-04 — "Гаряча лінія Світловодського УЕГГ ВАТ Кіровоградгаз"
Всі телефонні переговори з абонентами записуються спеціальним обладнанням, з визначенням номеру абонента.
Ігор Величко,
в.о. начальника аварійно-диспетчерської служби
Аварійно-диспетчерська служба своєю назвою підкреслює ту ситуацію, в якій постійно протікає її виробничий процес. Локалізація та ліквідація аварійних ситуацій, отримання і виконання аварійних викликів — основні обов’язки аварійно-диспетчерської служби.
У підпорядкуванні Ігоря Величко 12 працівників
Аварійно-диспетчерська служба Світловодського УЕГГ ліквідовує аварійні ситуації та витоки газу на міських газопроводах, спорудах на них, в житлових будинках, установах, комунально-побутових підприємствах, підтримує в газових мережах заданий режим тиску, цілодобово приймає заявки від абонентів на усунення витоків газу.
До складу кожної чергової зміни входять: диспетчер, слюсар 4-5 розрядів, водій — слюсар. З метою організації чіткої та безперебійної роботи служби, а також підтримання її виробничого потенціалу на гідному рівні, кожен рік проводиться виробничо-технічне навчання працівників служби, після якого здаються іспити в обсязі виконуваних робіт згідно вимог Правил безпеки систем газопостачання України.
Слюсар Олександр Сичов та водій Юрій Півень завжди готові виїжджати за викликом
З працівниками кожної зміни аварійно-диспетчерської служби щомісяця проводяться тренувальні заняття згідно з графіком локалізації і ліквідації аварійних ситуацій в газовому господарстві, також один раз на шість місяців — тренувальні заняття спільно з оперативними службами міста: ДПРЧ-17 У МНС у Кіровоградській області, міліції, швидкої медичної допомоги, СП ТОВ "Світловодськпобут", Світловодським РЕМ, Світловодським ВКГ ОКВП "Дніпро-Кіровоград".
Аварійно-диспетчерська служба також виконує профілактично-технічне обслуговування газового обладнання, приймає заявки від населення на ремонт газового обладнання. Протягом 2013 року отримано понад 1600 аварійних викликів. Основна їх кількість пов’язана з неправильним користуванням газовими приладами в побуті. Самовільне встановлення та заміна газових приладів, або залучання до такої роботи сторонніх осіб, призводить до витоків газу та появи аварійної ситуації. Концентрація лише 5-15% газу в повітрі може призвести до вибуху. Всі роботи пов’язані з заміною газового обладнання повинна виконувати спеціалізована організація. Аварійно-диспетчерська служба УЕГГ ліквідує аварійні ситуації без виконання ремонтних робіт.
Диспетчер Ірина Меркулова 12 годин на зв’язку зі споживачами газу
Зв’язок з Аварійно-диспетчерською службою Світловодського УЕГГ, підтримується цілодобово за черговими телефонами:
104 (з мобільного безкоштовно)
(05236) 2-53-04 — "Гаряча лінія Світловодського УЕГГ ВАТ Кіровоградгаз"
Всі телефонні переговори з абонентами записуються спеціальним обладнанням, з визначенням номеру абонента.
Ігор Величко,
в.о. начальника аварійно-диспетчерської служби
Фото: Богдан Дроздов