Понеділок, 08 вересня 2025



^ Реклама ^
Корисна інформація

Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати Новина з фото

Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати

А ви знаєте, що переступивши поріг супермаркету, ви з першої хвилини опиняєтеся під контролем хитрющих маркетологів? Свої ходи, щодо впливу на розум покупця, вони розробляють і вдень, і вночі. Але що це означає?

^ Реклама ^

Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати

1. Як бик на червону ряднину, покупець кидається на товари з червоним кольором упакування, бо він (колір) асоціюється зі знижками.

Нерідко, навіть, фасад супермаркету майорить рекламою з червоними цінниками знижками. Але не поспішайте купувати вказані товари. Знижка може бути незначною, або взагалі залишатися незмінною.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


2. Занадто великий візок спонукає покупця до його заповнення


Торговий візок винахід 1938 року. Цікаво, що розмір звичайного візка збільшився удвічі за останні 40 років. До такого візка покупець кладе таку кількість покупок, що значно перевищує потреби середньостатистичної сім’і. На рівні підсвідомості нам дуже хочеться його заповнити. Іноді, навіть, виникає почуття сорому, коли ваш товар бовтається десь на дні візка, а у сусіда по черзі до каси покупки випадають так їх багато.

Тож, щоб не залишити в касі удесятеро більше, ніж можете собі дозволити, беріть корзинку!



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


3. Вони викладають корисні продукти фрукти і овочі на вході в магазин

Наукою доведено: дайте людині купити якомога більше корисних товарів, як вона відразу пускається берега, скуповуючи некорисні пиво, чіпси, тощо.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


4. За молочними продуктами покупця примушують іти в дальній кінець супермаркету


Як ви думаєте, чому? Перша причина проста там у глибині магазину холодильники. Друга маркетинговий хід. Доки ви рухаєтеся за популярним продуктом молоком, ви проходите повз велику купу інших продуктів… і кладете їх до свого візка.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати

5. Вони створюють ілюзію найсвіжіших фруктів і овочів

У більшості магазинів фрукти і овочі, які, можливо, пролежали місяць на складі, миють, чистять, окропляють водою або спеціальною рідиною. Наукові торгові дослідження доводять, що мозок людини реагує на вологе і блискуче, так само як на свіже.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати

6. Вони провокують покупця квітами


Щойно ви зайшли до супермаркету, як вам надають можливість насолодитися ароматами квітів і яскравих фруктів. У вас одразу виділяється гормон задоволення допамин. Ви з радістю налаштовуєтеся на шоппинг. Звідси до покупок півкроку.

Отже, нюхайте квіти, витягайте з кишені заздалегідь складений список і не відступайте від нього ні на крок!



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


7. Вони примушують покупця втамовувати голод


Чудовий запах хлібо-булочних виробів, щойно з духовки, у багатьох супермаркетах відчувається просто біля входу. Ви ковтаєте слину… і миттєво опиняєтеся біля прилавку зі свіжою випічкою. А якщо вас пригостили, тобто дали можливість продегустувати продукт, вам незручно не купити його.

Пам’ятайте, це маркетинговий хід. Куштувати можете все, купувати необов’язково.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


8. Вони примушують покупця обходити увесь магазин

Ви думаєте, що самі обираєте маршрут? Помиляєтеся! Щоб знайти найнеобхідніше хліб, молоко, яйця, масло, вам доведеться чимало походити по магазину. По дорозі вас спокушають різні "цікавинки" і ви здійснюєте не дуже обдумані покупки.

Якби ж молоко з хлібом стояло біля каси, ви б здійснили покупки швидко і пішли додому без зайвого товару!



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


9. Вони розробили формулу "праворуч-ліворуч"


У більшості супермаркетів працює закон правої руки, це коли рух покупців організовано проти годинникової стрілки. У такому разі покупець, рухаючись по магазину, весь час повертає ліворуч і його погляд падає на середину правої від нього стіни. Якраз там розташовані "золоті полиці" з найдорожчим товаром, або з терміном придатності, що закінчується.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


10. Вони морочать голову покупцю складними цінами


Старий, як світ, трюк 0,99 завжди менше 1,0. Підсвідомість диктує: о, так дешево! Треба купити. Добре працює цінник з жирно закресленою старою ціною і виділеною новою! Мозок покупця обробляє цінник, як картинку, а не як задачку з арифметики. Ви берете непотрібну річ, щоб "зекономити".

Порада до часу: рахуйте. Іноді результат вас здивує незначною різницею між старою і новою ціною.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


11. Вони використовують ваших дітей


Мабуть, цього не уникнути. Батьки повинні через це пройти: сходити з дитиною до супермаркету, витримати всі її забаганки. Дітям важко проходити повз яскраві вітрини. Добре, якщо цей похід закінчиться тільки сльозами…



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати

12. Вони ховають від вас дешеві товари


Ви помічали, що дорогі товари, як правило, викладаються на полиці на рівні ваших очей. Це теж маленька хитрість. Ви повинні спочатку побачити дорогі товари і купити саме їх. Розрахунок на те, що ви подумаєте: те, що внизу, або нагорі не таке якісне.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати

13. Вони пропонують покупцю "пари товарів"

Поряд з пивом чіпси, з печивом сок, з сорочкою краватка, один миючий засіб з іншим і т.д. Всі люблять пару. Так і в супермаркеті. Все зроблено для того, щоб ви купили більше.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


14. Вони продають м’ясо і рибу на фоні білих стін


На білому фоні риба і м’ясо виглядають свіжіше. А на додаток приємне освітлення, дерев’яні полиці примушують вас купувати більше. Візуальний трюк!



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


15. Вони провокують вашу жадібність


Акціям немає кінця! Купи один шампунь, а другий отримай у якості подарунка. Чи й не угода! А для чого вам два шампуні сьогодні? Правильно, щоб супермаркет збільшив свій товарообіг!

Слід пам’ятати, що за зниженими цінами продають товар, що залежався на складі і термін придатності його добігає кінця.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


16. Вони фарбують стіни у теплі кольори, щоб ви затрималися в магазині якомога довше

Теплі кольори приваблюють і примушують споглядати…



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


17. Вони розташовують полиці з всіляким дріб’язковим товаром, щоб ви робили спонтанні покупки


Останній шанс супер-маркета примусити вас залишити ще трохи грошей. Батончики, журнали, жувальна гумка, цукерки, шоколад. Ви розглядаєте ці товари однозначно, бо стоїте в черзі. Чому б не купити шоколадку, як маленький подарунок собі за тривалий шоппинг! На це і розрахунок.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


19. Вони змушують вас думати, що ви йдете швидко, коли насправді це не так


Вони викладають підлогу дрібною плиткою в дорожчих відділах, щоб ваш візок гучно торохтів. Так ви думаєте, що ви йдете дуже швидко, тому підсвідомо сповільнюєте хід і проводите більше часу в дорогому відділі.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


18. Вони включають музику, щоб ви більше витрачали


Музика також грає не останню роль у спробі "розкрутити" вас на покупки. Наступного разу, коли опинитеся в торговому центрі, закрийте очі і прислухайтеся. Ви, напевне, почуєте мелодійну музику, яка також є частиною стратегії. Під таку музику ви підсвідомо уповільнюєте крок, зупиняєтеся перед прилавками і розглядаєте товар. Супермаркети крутять легкі хіти, поліпшують настрій для того, щоб спонукати вас зробити "імпульсивну покупку", якої не було у вашому списку.



Маленькі хитрощі великих магазинів, які примушують покупця купувати


20. Вони прив’язують вас до себе за допомогою дисконта


Невеличка знижка, дисконт назавжди прив’яже вас до магазину. А постіний клієнт це просто золота жила! Наступного разу ви залишите тут ще більше грошей!

За матеріалами сайту bigpicture.ru
  • Нравится
  • 5




^ Реклама ^

Партнери:


Top