Обласного чиновника Володимира Тоцького вразило знущання перевізників над світловодськими "пільговиками"

Розпочинаючи засідання, головуюча Мальцева закликала присутніх до чемної та спокійної поведінки, а перед Тоцьким — окреслила коло питань, на які би громада хотіла почути відповіді.
Почали із того, що у Світловодську на зупинках відсутній розклад руху пасажирського автотранспорту. Сей "гріх" чиновник не назвав порушенням. Адже, сказав він, по нашому місту пасажири возяться у режимі маршрутного таксі, а не у звичайному режимі — саме для нього розклад руху є обов’язковим.
"Маршрутки" ж зобов’язані дотримуватися інтервалу руху. Тобто, автобус такого-то маршруту має під’їжджати до кожної зупинки, наприклад, кожні 10 хвилин. А от коли цей проміжок складає 15 і більше хвилин, то це вже порушення, за яке порушник (перевізник) ризикує бути оштрафованим.
Ще парочку таких-сяких питань обговорились більш-менш помірковано. А от коли дійшла черга до пільгових перевезень, сталося те, чого навіть Мальцева, як сказала вона опісля засідання вашому кореспондентові, аж ніяк не очікувала…

Тоцький, коли довідався, що у Світловодську є так звані пільгові автобуси, а на інших — пільговиків возять в обмеженій кількості (не більше двох), вибухнув праведним гнівом. Та передав від себе та від голови облдержадміністрації присутнім на засіданні представникам місцевих влади і перевізників "аґромний прівєт", що у перекладі з чиновницького сленгу означає щось на кшталт "я вам пакажу кузькіну мать".
Затямте, наголосив він, обласна влада строго дотримується чинного законодавства і вимагає цього від усіх інших. А згідно цього законодавства, існує чітко визначений перелік пільгових категорій громадян, яких перевізник зобов’язаний перевозити у пільговому режимі. Без обмежень їхньої кількості!
А якщо його наказ не буде виконано — назвав присутнім телефонний номер свого департаменту з проханням повідомляти його про подібні порушення особисто. Покарання такому перевізникові, запевнив Тоцький, буде найсуворішим — аж до позбавлення ліцензії.
А щодо аргументів перевізників про те, що вони возять пільговиків собі у збиток через відсутність належної компенсації за ці самі перевезення з боку держави, зазначив, що це не є приводом для порушення закону. У такому випадку, підказав він, перевізникам і місцевій владі треба тісніше співпрацювати. Наприклад, так, як робиться у сусідній Олександрії, де, завдяки старанням тамтешнього мера, знайшли можливість компенсувати пільгові перевезення із міського бюджету.
Також Тоцький відкинув ймовірний колапс системи пасажирських автоперевезень у Світловодську через зняття "ліміту" на перевезення пільговиків. Наприклад, у обласному центрі, де стараннями його департаменту, не те, що по місту пільговиків возять без кількісного обмеження — в села Кіровоградського району пільговиків повезуть хоч повний автобус, жоден перевізник не збанкрутував і не відмовився бути перевізником…
Але і перевізники, які на засіданні у безпорадності лиш скреготали зубами, вже опісля "кулуарно" навели свої аргументи. Основним був той, що у складі населення Світловодська налічується 60% (!) громадян, що мають ту чи іншу пільгу. Якщо врахувати ментальне жлобство наших "гомо-совєтікусів", цілком ймовірно, що ці пільгові категорії будуть їздити "на халяву" просто так, або "по дєлу" — наприклад, купити в АТБ коробку сірничків, де вони на п’ять копійок дешевше, ніж у інших магазинах.
Чи прорветься через такий натовп у автобус якийсь дідок на милицях доїхати до лікарні, або мамочка з дітками, причому, за свої кревні?.. Розв’язати ситуацію могла би адресна доплата пільговикам до пенсії саме на поїздки міським транспортом — питання, яке також порушувалось на засіданні. Тут Тоцький погодився, що подібне нововведення має право на життя. Але його механізм він вважає складним. Основна складність, за його словами, полягає у тому, що буде важко визначитись з кількістю поїздок, на які пільговикові треба доплачувати.

Зліва направо: віце-мер Юрій Лукинський; Володимир Тоцький; Надія Мальцева; начальник управління економіки Наталія Гаврилюк; начальник управління праці і соцзахисту Олена Балюк.
Після чого на-коротко торкнулися потягу "Бурти-Недогарки" — громада цікавиться: чи не можна подовжити сей маршрут до Кременчука, створивши таким чином альтернативу дорогому автобусу. На що чиновник відповів, що це було би непогано і він зі свого боку, хоча це "парафія" "Укрзалізниці", готовий цьому поступу всіляко сприяти...
А щодо посилення безпеки перетину власівського залізничного переїзду, встановленням там шлагбауму, Тоцький зазначив, що це питання лежить скоріше у площині нашої ментальності. Там хоч бетонний паркан виставляй перед проїздом поїзда — все одно лихачі намагатимуться його проскочити, надіючись "на авось".
А закінчилось засідання тим, що директор департаменту "залізно" пообіцяв світловодським перевізникам комплексну перевірку Трансінспекцією — наскільки його вразило "знущання" над тутешніми пільговиками.
Віталій Асауленко
Фото автора
Почали із того, що у Світловодську на зупинках відсутній розклад руху пасажирського автотранспорту. Сей "гріх" чиновник не назвав порушенням. Адже, сказав він, по нашому місту пасажири возяться у режимі маршрутного таксі, а не у звичайному режимі — саме для нього розклад руху є обов’язковим.
"Маршрутки" ж зобов’язані дотримуватися інтервалу руху. Тобто, автобус такого-то маршруту має під’їжджати до кожної зупинки, наприклад, кожні 10 хвилин. А от коли цей проміжок складає 15 і більше хвилин, то це вже порушення, за яке порушник (перевізник) ризикує бути оштрафованим.
Ще парочку таких-сяких питань обговорились більш-менш помірковано. А от коли дійшла черга до пільгових перевезень, сталося те, чого навіть Мальцева, як сказала вона опісля засідання вашому кореспондентові, аж ніяк не очікувала…

Тоцький, коли довідався, що у Світловодську є так звані пільгові автобуси, а на інших — пільговиків возять в обмеженій кількості (не більше двох), вибухнув праведним гнівом. Та передав від себе та від голови облдержадміністрації присутнім на засіданні представникам місцевих влади і перевізників "аґромний прівєт", що у перекладі з чиновницького сленгу означає щось на кшталт "я вам пакажу кузькіну мать".
Затямте, наголосив він, обласна влада строго дотримується чинного законодавства і вимагає цього від усіх інших. А згідно цього законодавства, існує чітко визначений перелік пільгових категорій громадян, яких перевізник зобов’язаний перевозити у пільговому режимі. Без обмежень їхньої кількості!
А якщо його наказ не буде виконано — назвав присутнім телефонний номер свого департаменту з проханням повідомляти його про подібні порушення особисто. Покарання такому перевізникові, запевнив Тоцький, буде найсуворішим — аж до позбавлення ліцензії.
А щодо аргументів перевізників про те, що вони возять пільговиків собі у збиток через відсутність належної компенсації за ці самі перевезення з боку держави, зазначив, що це не є приводом для порушення закону. У такому випадку, підказав він, перевізникам і місцевій владі треба тісніше співпрацювати. Наприклад, так, як робиться у сусідній Олександрії, де, завдяки старанням тамтешнього мера, знайшли можливість компенсувати пільгові перевезення із міського бюджету.
Також Тоцький відкинув ймовірний колапс системи пасажирських автоперевезень у Світловодську через зняття "ліміту" на перевезення пільговиків. Наприклад, у обласному центрі, де стараннями його департаменту, не те, що по місту пільговиків возять без кількісного обмеження — в села Кіровоградського району пільговиків повезуть хоч повний автобус, жоден перевізник не збанкрутував і не відмовився бути перевізником…
Але і перевізники, які на засіданні у безпорадності лиш скреготали зубами, вже опісля "кулуарно" навели свої аргументи. Основним був той, що у складі населення Світловодська налічується 60% (!) громадян, що мають ту чи іншу пільгу. Якщо врахувати ментальне жлобство наших "гомо-совєтікусів", цілком ймовірно, що ці пільгові категорії будуть їздити "на халяву" просто так, або "по дєлу" — наприклад, купити в АТБ коробку сірничків, де вони на п’ять копійок дешевше, ніж у інших магазинах.
Чи прорветься через такий натовп у автобус якийсь дідок на милицях доїхати до лікарні, або мамочка з дітками, причому, за свої кревні?.. Розв’язати ситуацію могла би адресна доплата пільговикам до пенсії саме на поїздки міським транспортом — питання, яке також порушувалось на засіданні. Тут Тоцький погодився, що подібне нововведення має право на життя. Але його механізм він вважає складним. Основна складність, за його словами, полягає у тому, що буде важко визначитись з кількістю поїздок, на які пільговикові треба доплачувати.

Зліва направо: віце-мер Юрій Лукинський; Володимир Тоцький; Надія Мальцева; начальник управління економіки Наталія Гаврилюк; начальник управління праці і соцзахисту Олена Балюк.
Після чого на-коротко торкнулися потягу "Бурти-Недогарки" — громада цікавиться: чи не можна подовжити сей маршрут до Кременчука, створивши таким чином альтернативу дорогому автобусу. На що чиновник відповів, що це було би непогано і він зі свого боку, хоча це "парафія" "Укрзалізниці", готовий цьому поступу всіляко сприяти...
А щодо посилення безпеки перетину власівського залізничного переїзду, встановленням там шлагбауму, Тоцький зазначив, що це питання лежить скоріше у площині нашої ментальності. Там хоч бетонний паркан виставляй перед проїздом поїзда — все одно лихачі намагатимуться його проскочити, надіючись "на авось".
А закінчилось засідання тим, що директор департаменту "залізно" пообіцяв світловодським перевізникам комплексну перевірку Трансінспекцією — наскільки його вразило "знущання" над тутешніми пільговиками.
Віталій Асауленко
Фото автора