Управлінням освіти, культури, молоді та спорту не вистачає коштів на заробітну плату. Виконком пише листи і відправляє людей у неоплачувані відпустки
На черговому засіданні виконавчого комітету Світловодської міської ради, що відбулося 24 жовтня, було розглянуто понад 30 питань.
^ Реклама ^Бюджетникам бракує коштів
Перед розглядом порядку денного перший заступник міського голови Юрій Лукинський повідомив присутнім про те, що стан фінансування у поточному році установ бюджетної сфери є недостатнім, особливо в управліннях освіти, культури та туризму, молоді та спорту. За його словами, виконкомом опрацьовуються усі можливі заходи щодо покращення ситуації, підготовлено листи до облдержадміністрації, проводяться заходи в напрямку оптимізації витрат тощо. Інформацію взяли до відома.
Питання сесійні
Чимала складова порядку денного стосувалася проектів рішень, які виносяться на розгляд сесії. Здебільшого це питання пов’язані з відведенням земельних ділянок як фізичним, так і юридичним особам. Крім того, на розгляд депутатам виноситиметься проект рішення про структуру та штати виконавчого комітету. Зокрема, до штату виконкому пропонується ввести додаткову посаду спеціаліста-еколога. Остаточне рішення за місцевими обранцями.
На сьомому маршруті знову обиратимуть перевізника
Поки що маршрут загального користування № 7 "Бульвар К. Маркса — смт. Власівка" обслуговує тимчасовий перевізник — підприємець Віктор Макаров. 24 жовтня представники виконкому дали згоду на підготовку та проведення конкурсу з визначення нового перевізника, який і буде обслуговувати вищезазначений маршрут. Зараз всі охочі можуть подати заявки на участь у конкурсі. По закінченні всіх організаційних та процедурних питань й стане відомо ім’я переможця.
Аби жителі Хмельницького мікрорайону не потерпали від підтоплення
Директор КП "Карат" Павло Бобко прозвітував про роботу свого підприємства, яке обслуговує шість насосних станцій загальною потужністю 284 кВт/год., довжина поверхневого водовідведення складає 17,5 км. За словами керівника, цього року підприємство виконало робіт на суму 304,9 тисяч грн., ( в тому числі прочищено 120 метрів канав поверхневого водовідведення в районі 3-ої об’їзної дороги) профінансовано — 233,3 тис. грн.
Головні витрати підприємства складають витрати на електроенергію (126, 775 тисяч кВт/ год.) — 68 тиcяч грн., зарплату — 167,9 тисяч грн., податки — 110,7 тисяч грн. Аби належним чином підтримувати проектний рівень ґрунтових вод в нижній частині міста підприємству потрібно 590 тисяч гривень на рік, наголосив Павло Бобко. На думку керівника, забезпечити необхідні умови проживання мешканців Таборища дозволить реалізація в наступному році проекту "Першочергові заходи з ліквідації підтоплення", кошторисною вартістю 4718, 887 тисяч грн., періодична прочистка канав поверхневого водовідведення і, головне, своєчасне фінансування робіт з відкачки ґрунтових вод.
Більше мільйона гривень заборгували мешканці гуртожитків за комунальні послуги
Наступним перед членами виконкому звітував Олександр Коротич, директор КП "Добробут". Дане підприємство обслуговує три гуртожитки у Світловодську, що знаходяться за адресами: вул. Леніна, 67, вул. Приморська,74 та 38. Зараз у цих гуртожитках проживає 397 родин загальною кількістю 549 осіб. Як повідомив керівник, мешканці отримують повний спектр послуг: послуга з утримання будинків надається силами робітників підприємства, інші — придбаються у відповідних виробників. Всі послуги надаються згідно з затвердженими тарифами. Діючі тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкової території були затверджені ще у 2009 році, коли мінімальна заробітна плата складала 635,00 грн., тож вони лише частково покривають витрати, необхідні для належного надання цієї послуги, підкреслив Олександр Коротич.
За дев’ять місяців поточного року підприємством було надано комунальних послуг на 538,0 тис. грн., з них — утримання будинків та прибудинкової території на 160,5 тис. грн.
Основною проблемою на сьогоднішній день є дебіторська заборгованість (станом на 01.10.2013 - 1198,1 тис. грн.), яка складається з боргів мешканців гуртожитків за надані їм комунальні послуги. Тож, керівництво підприємства здійснює ряд заходів, спрямованих на підвищення рівня проплат, а саме: проводить роз’яснювальну роботу, вирішує питання у судовому порядку. Всього у 2012 році до суду подано 14 позовів на загальну суму 184,8 тис. грн. В результаті проведеної роботи рівень оплати комунальних послуг збільшився з 77,6% у 2012 році до 88,1% у 2013 році. Найближчим часом планується укласти договір з колекторською компанією з надання послуг щодо стягнення боргів. Отримані кошти будуть спрямовані на проведення ремонтних робіт у гуртожитках, повідомив О. Коротич.
Тетяна Шаповалова
Перед розглядом порядку денного перший заступник міського голови Юрій Лукинський повідомив присутнім про те, що стан фінансування у поточному році установ бюджетної сфери є недостатнім, особливо в управліннях освіти, культури та туризму, молоді та спорту. За його словами, виконкомом опрацьовуються усі можливі заходи щодо покращення ситуації, підготовлено листи до облдержадміністрації, проводяться заходи в напрямку оптимізації витрат тощо. Інформацію взяли до відома.
Питання сесійні
Чимала складова порядку денного стосувалася проектів рішень, які виносяться на розгляд сесії. Здебільшого це питання пов’язані з відведенням земельних ділянок як фізичним, так і юридичним особам. Крім того, на розгляд депутатам виноситиметься проект рішення про структуру та штати виконавчого комітету. Зокрема, до штату виконкому пропонується ввести додаткову посаду спеціаліста-еколога. Остаточне рішення за місцевими обранцями.
На сьомому маршруті знову обиратимуть перевізника
Поки що маршрут загального користування № 7 "Бульвар К. Маркса — смт. Власівка" обслуговує тимчасовий перевізник — підприємець Віктор Макаров. 24 жовтня представники виконкому дали згоду на підготовку та проведення конкурсу з визначення нового перевізника, який і буде обслуговувати вищезазначений маршрут. Зараз всі охочі можуть подати заявки на участь у конкурсі. По закінченні всіх організаційних та процедурних питань й стане відомо ім’я переможця.
Аби жителі Хмельницького мікрорайону не потерпали від підтоплення
Директор КП "Карат" Павло Бобко прозвітував про роботу свого підприємства, яке обслуговує шість насосних станцій загальною потужністю 284 кВт/год., довжина поверхневого водовідведення складає 17,5 км. За словами керівника, цього року підприємство виконало робіт на суму 304,9 тисяч грн., ( в тому числі прочищено 120 метрів канав поверхневого водовідведення в районі 3-ої об’їзної дороги) профінансовано — 233,3 тис. грн.
Головні витрати підприємства складають витрати на електроенергію (126, 775 тисяч кВт/ год.) — 68 тиcяч грн., зарплату — 167,9 тисяч грн., податки — 110,7 тисяч грн. Аби належним чином підтримувати проектний рівень ґрунтових вод в нижній частині міста підприємству потрібно 590 тисяч гривень на рік, наголосив Павло Бобко. На думку керівника, забезпечити необхідні умови проживання мешканців Таборища дозволить реалізація в наступному році проекту "Першочергові заходи з ліквідації підтоплення", кошторисною вартістю 4718, 887 тисяч грн., періодична прочистка канав поверхневого водовідведення і, головне, своєчасне фінансування робіт з відкачки ґрунтових вод.
Більше мільйона гривень заборгували мешканці гуртожитків за комунальні послуги
Наступним перед членами виконкому звітував Олександр Коротич, директор КП "Добробут". Дане підприємство обслуговує три гуртожитки у Світловодську, що знаходяться за адресами: вул. Леніна, 67, вул. Приморська,74 та 38. Зараз у цих гуртожитках проживає 397 родин загальною кількістю 549 осіб. Як повідомив керівник, мешканці отримують повний спектр послуг: послуга з утримання будинків надається силами робітників підприємства, інші — придбаються у відповідних виробників. Всі послуги надаються згідно з затвердженими тарифами. Діючі тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкової території були затверджені ще у 2009 році, коли мінімальна заробітна плата складала 635,00 грн., тож вони лише частково покривають витрати, необхідні для належного надання цієї послуги, підкреслив Олександр Коротич.
За дев’ять місяців поточного року підприємством було надано комунальних послуг на 538,0 тис. грн., з них — утримання будинків та прибудинкової території на 160,5 тис. грн.
Основною проблемою на сьогоднішній день є дебіторська заборгованість (станом на 01.10.2013 - 1198,1 тис. грн.), яка складається з боргів мешканців гуртожитків за надані їм комунальні послуги. Тож, керівництво підприємства здійснює ряд заходів, спрямованих на підвищення рівня проплат, а саме: проводить роз’яснювальну роботу, вирішує питання у судовому порядку. Всього у 2012 році до суду подано 14 позовів на загальну суму 184,8 тис. грн. В результаті проведеної роботи рівень оплати комунальних послуг збільшився з 77,6% у 2012 році до 88,1% у 2013 році. Найближчим часом планується укласти договір з колекторською компанією з надання послуг щодо стягнення боргів. Отримані кошти будуть спрямовані на проведення ремонтних робіт у гуртожитках, повідомив О. Коротич.
Тетяна Шаповалова