Керівники відділів звітують, а управління освіти уточнює площі та санітарні норми дошкільних закладів
Нові санітарні вимоги до садочків на чергах у дошкільні заклади не позначаться
Влітку Міністерство охорони здоров’я України видало наказ про затвердження нових Державних санітарних норм і правил "Облаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організація життєдіяльності дітей", які вступили в дію з вересня 2013 року.
^ Реклама ^Влітку Міністерство охорони здоров’я України видало наказ про затвердження нових Державних санітарних норм і правил "Облаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організація життєдіяльності дітей", які вступили в дію з вересня 2013 року.
На засіданні виконкому Геннадій Френкель, начальник управління освіти, повідомив, що у зв’язку з новаціями довелося переміряти площі дошкільних навчальних закладів, уточнити санітарні норми та попросив затвердити показники проектної потужності та загальної площі територій світловодських дошкільних навчальних закладів. Отож, проектна потужність усіх 14 ДНЗ міста — 2050 дітей, загальна площа територій ДНЗ — 11,689 га (в документі ці показники розписані по кожному закладу).
На квартирному обліку — більше 700 світловодців
Сергій Сологуб, начальник відділу з питань житла та ОСББ, коротко прозвітував про роботу свого відділу з травня по жовтень цього року. Отож, відділ здійснює квартирний облік, слідкує за додержанням житлового законодавства на підприємствах, в установах, організаціях. Станом на сьогодні на квартирному обліку перебуває 741 особа, в тому числі 56 осіб претендують на позачергове забезпечення, 202 — на першочергове забезпечення, 483 — перебувають у черзі на загальних підставах.
Також у відділі протягом вказаного періоду перевірили більше 400 облікових справ, підготували 11 матеріалів на засідання громадської комісії з житлових питань, більше 200 рішень виконавчого комітету; 43 громадян поставили на квартирний облік, 46 — зняли; видали 37 ордерів (9 — службових, 12 — на житлові приміщення в будинках державного житлового фонду, 16 — на приміщення в гуртожитках комунальної власності); перевірили та зареєстрували 57 документів з питань приватизації житла громадянами квартир, кімнат в гуртожитку; видали 14 довідок про включення до списку на отримання приватизаційних паперів тощо.
Зараз відділ активно працює над формуванням Єдиного Державного Реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і станом на сьогодні підготовлено більше 300 документів на подання інформації до реєстру за новою формою, встановленою Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.
Дерева та кущі дозволили прибрати
На попередньому засіданні виконавчого комітету кілька питань, у яких йшлося про знесення зелених насаджень на розі вулиць Калініна—Будівельників, а також за кіоском "Хлібодар", члени виконкому відхилили, бо претенденти — приватні підприємці — не візуалізували свої наміри, і представникам виконавчої влади було тяжко зрозуміти: заважають ті дерева та кущі чи ні? Цього разу відповідні документи та ескізи були надані, переглянувши їх, члени виконкому надали свій дозвіл.
За майже два роки роботи звітував відділ архітектури та містобудування
Цього дня звітував не лише житловий відділ, а й відділ архітектури та містобудування. Про роботу за період з початку 2012 та за 2013 рік звітував його начальник Сергій Батяшов. Отож, відділом розроблено (а міською радою — затверджено) правила розміщення тимчасових споруд, комплексна схема розміщення ТС для здійснення підприємницької діяльності та їх архітипи; розроблена нова редакція правил розміщень зовнішньої реклами з новою методикою розрахунку в м. Світловодську за тимчасове користування місцем рекламних засобів, яка після доопрацювання буде виноситись на розгляд чергової сесії; розроблене Положення про порядок врегулювання питань самочинного будівництва у м. Світловодську, а також Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Світловодська. Триває робота з Київським Державним науково-дослідним інститутом проектування міст "Діпромісто" ім. Ю.М. Білоконя щодо оновлення топогеодезичної основи для корегування містобудівної документації тощо.
Звіт містить чимало цифр, але зупинимося на основних. За вказаний вище період на розгляд виконкому винесено 145 рішень стосовно надання дозволу на будівництво (реконструкція, капітальний ремонт, перепланування), присвоєння окремих поштових адрес (66 — 2012 року та 79 — 201З); підготовлено 24 архітектурно-планувальних завдань та містобудівних умов і обмежень на проектування об’єктів містобудування (13 — 2012 року та 11 — 2013); видано 79 будівельних паспортів (39 — 2012 року та 40 — 201З); видано 30 паспортів тимчасової споруди (З — 2012 року та 27 — 201З); розглянуто 680 звернень (327 — 2012 року та 353 —2013).
Також зареєстровано 188 заяв щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, та для ведення особистого селянського господарства; зареєстровано 368 повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт (196 — 2012 року, 172 — 2013), із них введено в експлуатацію 2012 року — 38 індивідуальних житлових будинків та 162 (54) квартирний житловий будинок з вбудовано-прибудованими приміщеннями по вул. 9-го Січня; 2013 року — 23 індивідуальні житлові будинки.
Крім названого вище, відділ виконав і виконує ще чимало обов’язків, але працювати заважає відсутність містобудівної документації, відповідальної за сучасний розвиток міста, брак матеріально-технічної бази, дефіцит кадрів.
Тетяна Зима
Вони (показники) мають враховуватися, коли дітей направлятимуть в той чи інших дитячий заклад, але це негативно не вплине на можливість потрапити до садочка, — підсумував Г. Френкель.
На квартирному обліку — більше 700 світловодців
Сергій Сологуб, начальник відділу з питань житла та ОСББ, коротко прозвітував про роботу свого відділу з травня по жовтень цього року. Отож, відділ здійснює квартирний облік, слідкує за додержанням житлового законодавства на підприємствах, в установах, організаціях. Станом на сьогодні на квартирному обліку перебуває 741 особа, в тому числі 56 осіб претендують на позачергове забезпечення, 202 — на першочергове забезпечення, 483 — перебувають у черзі на загальних підставах.
Також у відділі протягом вказаного періоду перевірили більше 400 облікових справ, підготували 11 матеріалів на засідання громадської комісії з житлових питань, більше 200 рішень виконавчого комітету; 43 громадян поставили на квартирний облік, 46 — зняли; видали 37 ордерів (9 — службових, 12 — на житлові приміщення в будинках державного житлового фонду, 16 — на приміщення в гуртожитках комунальної власності); перевірили та зареєстрували 57 документів з питань приватизації житла громадянами квартир, кімнат в гуртожитку; видали 14 довідок про включення до списку на отримання приватизаційних паперів тощо.
Зараз відділ активно працює над формуванням Єдиного Державного Реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і станом на сьогодні підготовлено більше 300 документів на подання інформації до реєстру за новою формою, встановленою Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.
Дерева та кущі дозволили прибрати
На попередньому засіданні виконавчого комітету кілька питань, у яких йшлося про знесення зелених насаджень на розі вулиць Калініна—Будівельників, а також за кіоском "Хлібодар", члени виконкому відхилили, бо претенденти — приватні підприємці — не візуалізували свої наміри, і представникам виконавчої влади було тяжко зрозуміти: заважають ті дерева та кущі чи ні? Цього разу відповідні документи та ескізи були надані, переглянувши їх, члени виконкому надали свій дозвіл.
За майже два роки роботи звітував відділ архітектури та містобудування
Цього дня звітував не лише житловий відділ, а й відділ архітектури та містобудування. Про роботу за період з початку 2012 та за 2013 рік звітував його начальник Сергій Батяшов. Отож, відділом розроблено (а міською радою — затверджено) правила розміщення тимчасових споруд, комплексна схема розміщення ТС для здійснення підприємницької діяльності та їх архітипи; розроблена нова редакція правил розміщень зовнішньої реклами з новою методикою розрахунку в м. Світловодську за тимчасове користування місцем рекламних засобів, яка після доопрацювання буде виноситись на розгляд чергової сесії; розроблене Положення про порядок врегулювання питань самочинного будівництва у м. Світловодську, а також Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Світловодська. Триває робота з Київським Державним науково-дослідним інститутом проектування міст "Діпромісто" ім. Ю.М. Білоконя щодо оновлення топогеодезичної основи для корегування містобудівної документації тощо.
Звіт містить чимало цифр, але зупинимося на основних. За вказаний вище період на розгляд виконкому винесено 145 рішень стосовно надання дозволу на будівництво (реконструкція, капітальний ремонт, перепланування), присвоєння окремих поштових адрес (66 — 2012 року та 79 — 201З); підготовлено 24 архітектурно-планувальних завдань та містобудівних умов і обмежень на проектування об’єктів містобудування (13 — 2012 року та 11 — 2013); видано 79 будівельних паспортів (39 — 2012 року та 40 — 201З); видано 30 паспортів тимчасової споруди (З — 2012 року та 27 — 201З); розглянуто 680 звернень (327 — 2012 року та 353 —2013).
Також зареєстровано 188 заяв щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, та для ведення особистого селянського господарства; зареєстровано 368 повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт (196 — 2012 року, 172 — 2013), із них введено в експлуатацію 2012 року — 38 індивідуальних житлових будинків та 162 (54) квартирний житловий будинок з вбудовано-прибудованими приміщеннями по вул. 9-го Січня; 2013 року — 23 індивідуальні житлові будинки.
Крім названого вище, відділ виконав і виконує ще чимало обов’язків, але працювати заважає відсутність містобудівної документації, відповідальної за сучасний розвиток міста, брак матеріально-технічної бази, дефіцит кадрів.
Тетяна Зима