Понеділок, 23 грудня 2024

^ Реклама ^
Події

Дорогі світловодські дороги Новина з відео

Дорогі світловодські дорогиІнтернет-видання "Світловодськ" наразі є одним з найпопулярніших засобів масової інформації. Наш сайт відвідує щодня понад 1000 людей. Отже у нас є всі підстави допомогти місцевій владі почути голос народу.
Мова не йде про голос лідерів громадських організацій (ГО), для яких наближення до "імператора" є найголовнішим у їхній бурхливій діяльності. На пальцях однієї руки можна перерахувати ефективних керівників ГО, які насправді відстоюють громадську думку. Решта "крутиться" біля мера, засідає у владних кабінетах і, як наслідок, ніяких міських проблем не помічає. А їх чимало!
^ Реклама ^

Найболючіша для великої армії автолюбителів, професійних водіїв, пасажирів міських маршруток — дороги.

"На 44-й сесії міськради обранці поцікавилися "бордюровим" питанням на Леніна від Парку культури до центральної площі — мов, навіщо старі (але ще нівроку) бордюри повидовбували? Щоб вулицю розширити?

Ні, відповів головний міський комунальник Сич, — бордюри там вирішено замінити на новенькі у контексті капітального ремонту цієї центральної магістралі від згадуваної Паркової аж до шлюзу. Вартість цих робіт складає 1,4 мільйона гривень…"

З матеріалу В.Асауленко "Ситуація щодо ремонту доріг у Світловодську" за 27 липня 2013

Ось як! 1, 4 мільйона гривень у "контекcт" капітального ремонту, а скільки ж на шляхове покриття, яке тривалий час нагадувало поле після бомбардування? Ми побачили на власні очі: у ямку, вщент заповнену дощовою водою, закидається асфальтова суміші вельми сумнівної якості, розрівнюється, придавлюється котком. Готово! Слабкі спроби висушити ямку результатів не дають. Але це нікого не турбує! Майстер абсолютно впевнений, що діє правильно і навіть про репутацію заводить розмову з кореспондентом ТРК "Веселка".


Відео: ТРК "Веселка"

Далі представники замовника і виконавця підписують акт виконаних робіт, де обов’язково визначають задовільну якість роботи!

Цікаво б дізнатися прізвище того фахівця, який здійснював нагляд за виконанням робіт і поставив схвальну оцінку за незадовільну роботу! Скільки грошей цей фахівець отримує щомісяця за місцем роботи? Які гонорари отримує за те, що працює з заплющеними очима?

Дехто намагався пояснити громаді міста, що виконавець робіт на свій страх і ризик закопував асфальт у наші дороги, без грошей, майже за спасибі! Ми ж дякувати повинні, а не обурюватися і псувати стосунки з "вірменбудом"! Але ж ми розуміємо: прийде час і ці "бракодєли" отримають 100% оплати за виконані роботи! Вони ще не встигнуть проїсти отримане, як асфальт попливе…

Деякі підприємці, розбиваючи власні автомашини на міських дорогах, виступати в голос проти такої безгосподарності не поспішають. Бо ж треба підтримувати добрі стосунки з чиновниками, щоб і надалі розвивати свій власний бізнес!

Є відомі люди, які впевнені у цілком справедливій ситуації: хто зміг залучити державні кошти на ремонт світловодських доріг за допомогою депутатського статусу, той і повинен їх отримати у власну кишеню чи на рахунок свого підприємства за допомогою, скажімо, бордюрів… Так і заявляють:
"А що ви хочете, якби не він, нічого б не було!"

Отже, чиновники, які міцно тримаються за свої крісла; підприємці, які небезпідставно хвилюються за свій бізнес, "кишенькові" лідери громадських організацій — однозначно, не допоможуть владі почути що ж думає пересічний громадянин з приводу її (влади) діяльності. Та і не треба!

Запрошуємо до дискусії усіх небайдужих людей, перш за все, автомобілістів, які не в змозі міняти авто так часто, як багатії. Відкриваємо дискусію під умовною назвою: "Дорогі світловодські дороги".

Давайте спробуємо відповісти на кілька запитань:
1. Яку оцінку (від 1 до 5) ви би поставили міській владі за якість наших доріг.
2. Чи може громада впливати на ремонт міських доріг ?
3. Чи готові ви особисто висловити власну точку зору на сторінках нашого інтернет-видання з обговорюваної теми?
4. Чи готові ви поставити власний підпис під зверненням до міської, обласної, державної влади, яке буде складено на основі ваших дописів та коментарів?
5. Як ви ставитеся до акцій протесту?


Отже дискусія розпочинається! Після неї — активні дії!

Дорогі світловодські дорогиТетяна Дроздова,
член Національної Спілки журналістів,
автолюбитель.
  • Нравится
  • 35

Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.


Партнери:


Top