Субота, 28 березня 2020
Фоторепортаж Економіка

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння
Місцеві теплопостачальники, дотримуючись сталої традиції прозорості своєї діяльності, провели минулого тижня прес-конференцію.
Перед тим, як розповісти світловодським журналістам про свої здобутки і проблеми, в.о. гендиректора підприємства Роман Петров повідомив про кадрові перестановки серед керівної ланки СП ТОВ "Світловодськпобут".


Так, після того, як головний інженер підприємства Олександр Сич перейшов працювати до "білого дому" заступником міського голови з комунальних питань, на його місце заступив начальник теплової інспекції Руслан Реут, а начальник юридичного відділу теплопостачальників Володимир Михайлик став першим заступником очільника "Світловодськпобуту"…

Чимось специфічним, окрім надзвичайно низьких зимових температур, продовжив Петров, опалювальний період 2011-12 років не позначився. Але вже традиційно "Світловодськпобут" надійно забезпечив своїх споживачів якісним теплом в необхідних для комфортного проживання обсягах. Та, на жаль, так само традиційно населення продовжує накопичувати заборгованість за спожиті теплові гігакалорії — на сьогодні вона сягнула 9 мільйонів гривень, з яких мільйон належить мешканцям трьох гуртожитків комунального підприємства "Добробут". Відповідно і "Світловодськпобут" завинив перед "Нафтогазом України" майже 12 мільйонів гривень. Що, безумовно, ускладнює взаємини між нашими теплоенергетиками і газівниками, які вимагають аби розрахунки за газ були підкріплені передоплатою.

Як показав аналіз, питому частку боржників (а це — понад півмільйона гривень) складають працівники бюджетних установ і організацій, які фінансуються з місцевого бюджету, та яким, як відомо, зарплата виплачується вчасно і у повному обсязі. Окрім того, зазначив в.о. гендиректора, не зайвим було б сплатити особисті борги і працівникам фіскальних та контролюючих органів, які, у той же час, аж надто багато уваги приділяють самому теплопостачальному підприємству…

Більш детально "боргову" тему розкрив заступник гендиректора. За словами Михайлика, з понад 90-та договорів про реструктуризацію належним чином виконуються лиш 58%, решта — чи то забулася, чи то відверто ігнорує їхнє виконання. Це спонукало "Світловодськпобут" у 2011 році 595 разів звертатися до суду (цьогоріч — 138) за примусовим стягненням боргів. І жодного разу, підкреслив інтерв’юер, підприємство у суді не програло.
"До того ж слід пам’ятати, що за таких умов боржник, окрім прямого свого боргу, сплачує додаткових три відсотки та ще й "інфляційні" плюс судові та виконавчі витрати. А не так давно у законодавстві набула чинності норма, яка вражає у правах таких боржників — у них виникають складнощі під час виїзду за кордон, при реєстрації житла або транспортних засобів і таке інше", — застеріг Михайлик.
"Це так. Адже у подібних ситуаціях ми просто вимушені більш жорсткіше ставитись до боржників", — продовжив застерігати Петров, одночасно закликавши недисциплінованих споживачів "не будити лихо, поки воно тихо", а звертатись по житлові субсидії до управління соцзахисту та до них — за реструктуризацією.
Адже через занизьку платіжну дисципліну населення, окрім напружених стосунків із газівниками, і самі теплопостачальники зарплату отримують із затримкою, а влітку, й поготів, значна частина їхнього трудового колективу, замість більш належної підготовки котелень та тепломереж до наступного опалювального сезону, відправляється у вимушені відпуски.

Разом з цим та попри не вельми сприятливі обставини, упродовж теми, мовив Реут, теплопостачальники вже розпочали таку підготовку, що можна спостерігати наразі на вулицях міста. На самих же котельнях, за словами головного інженера, були проведені тестові випробування. Між іншим, наголосив він, світловодські теплоенергетики здійснили їх першими серед інших споріднених підприємств області. А суть випробувань полягала у подачі на мережі нагрітої майже до сотні градусів води та ще й під максимальним її тиском, що у звичайних умовах не робиться. Мета — перевірити витривалість обладнання і мереж з ціллю виявлення "слабких місць" та послідуючим профілактичним ремонтом. На щастя, зазначив Реут, випробування показало високий запас стійкості і обладнання, і мереж. Що власне і стало вагомим показником готовності підприємства до наступного опалювального сезону.

…Звісно, на пресовій конференції не обійшлося без обговорення ситуації, пов’язаної із індивідуальним опаленням квартир, яка, за словами в.о. гендиректора неабияк загострилася на тлі місцевих виборів 2010 року, коли міськдепи минулої каденції, заграючи із своїми виборцями задля повторного свого обрання, прийняли щодо "індивідуальників" ряд рішень не місцевого рівня компетенції, які в тій чи іншій мірі пішли у розріз із більш "старшинським" українським законодавством, що недвозначно наголошує: перехід від централізованого до індивідуального опалення можливий лише усім будинком. Тому-то, зазначив Петров, "Світловодськпобут", діючи в абсолютно правовому полі, продовжує нараховувати плату за централізоване опалення близько двом сотням квартир, які відключились від нього, перейшовши на індивідуальне самовільно. І жоден суд, наголосив інтерв’юер, не визнав дії теплопостачальників неправомірними. Ось чому "самовільники", заздалегідь знаючи реакцію суду, намагаються розчулити здебільшого більш високі владні інстанції — облдержадміністрацію, Верховну Раду тощо. Але, повторив Петров, закон обов’язковий для всіх. І жоден високий чиновник не має повноважень "крутити" ним як кому заманеться.
"Врешті, — підсумував в.о. гендиректора, — громадянам, що самовільно від нас відключилися, нехай потурає, хто завгодно. Нам же треба дбати про 13 тисяч квартир, які ми обслуговуємо. А ті, хто таки вирішив відключатися, нехай замисляться та ще раз добре все прорахують. До того ж — щонайпізніше, з наступного року — вартість газу для користувачів індивідуального опалення у квартирах буде однаковою з вартістю газу для підприємств теплокомуненерго. Тобто, фінансову привабливість таких прожектів, як своя котельня в окремій квартирі багатоповерхівки буде зведено нанівець".

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння
В.о. гендиректора СП ТОВ "Світловодськпобут" Роман Петров

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння
Начальник теплової інспекції Руслан Реут

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння
Перший заступник очільника "Світловодськпобуту" Володимир Михайлик

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння

"Світловодськпобут". Міжсезоння

Віталій АСАУЛЕНКО
Фото Богдана Дроздова



Для того, щоб залишити коментар, увійдіть на сайт через свій профіль у одній з соціальних мереж:

    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
А че это за спецтехника там у журналистов? Неуж то Фонограф? wassat
  • Нравится
  • 0
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
Але, повторив Петров, закон обов’язковий для всіх. І жоден високий чиновник не має повноважень "крутити" ним як кому заманеться.
Если ЗАКОН против народа, то надо менять закон!
  • Нравится
  • 0
  • admin Користувач offline

  • 28 травня 2012 16:39
    Група: Шеф-редактор
    Реєстрація: 4.03.2007 | 1692 комментарів | 8411 публікацій
Цитата: Кулинар
А че это за спецтехника там у журналистов?
Местное радиовещание до сих пользуется такой техникой. Специально акцентирую на этом внимание. А вдруг местные власти расщедрятся и помогут своему же радиовещанию обзавестись современной, цифровой аппаратурой.
  • Нравится
  • 0
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
A почему не сказал Петров про проигрыш Теплосети в Апелляционном Днепропетровском хозяйственном суде Антимоопольному комитету и выплате штрафа в размере 7000 грн. в Госбюджет за незаконные начисления за неоказанные услуги по отоплению. Или такие судебные решения не для всеобщей огласки. Вдруг ситуация с автономками выйдет из под контроля.Ведь сейчс она держится только на регулярном запугивании населения г.Светловодска.А как же быть с горячей водой или это уже не проблема для города? Или каждый житель для себя эту проблему уже решил, без медвежьей услуги Теплосети.
  • Нравится
  • 0
    Група: Гості
    Реєстрація: -- | 0 комментарів | 0 публікацій
До того ж — щонайпізніше, з наступного року — вартість газу для користувачів індивідуального опалення у квартирах буде однаковою з вартістю газу для підприємств теплокомуненерго.
Да как сильно этого хотелось-бы Петрову и Ярёменко, но "Світловодськпобут" покупает газ чтобы зарабатывать деньги на жителях города, а "користувачі" покупают газ чтобы сварить борщ, обогреть квартиру,помыть детей. Поэтому разница есть и она и будет всегда в цене на газ.
Да(вопрос к модератору) - что это за цензура появилась на этом сайте после незаконного прихода во власть бизнес-элиты из "Світловодськпобут"?
  • Нравится
  • 0
  • admin Користувач offline

  • 15 червня 2012 23:15
    Група: Шеф-редактор
    Реєстрація: 4.03.2007 | 1692 комментарів | 8411 публікацій
Цитата: Дата Туташхия
Да(вопрос к модератору) - что это за цензура появилась на этом сайте после незаконного прихода во власть бизнес-элиты из "Світловодськпобут"?
Туташхия, модераторов у нас нет. За комментариями слежу я. Какие-то претензии есть? Пишите на почту svetlovodsk@gmail.com - обсудим. А лучше сразу на мобильный в рабочее время: 097 715 53 57
  • Нравится
  • 0


Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.
Booking.com

Top