Водії-віртуози на автошляхах Світловодська
Світловодськ навесні — чарівне місто! Природа пробуджується… Якомога частіше я намагаюся не користуватися громадським транспортом, а пройтися пішки, чи проїхатися на власному авто. Але сьогодні через дощову погоду був змушений скористатися послугами маршрутного таксі №11.
Від самої зупинки біля другої школи до перехрестя вулиць Богдана Хмельницького та Комсомольської (близько 3 км) водій маршрутки вів світську бесіду з приятелями по мобільному, що є прямим порушенням Правил дорожнього руху.
^ Реклама ^Від самої зупинки біля другої школи до перехрестя вулиць Богдана Хмельницького та Комсомольської (близько 3 км) водій маршрутки вів світську бесіду з приятелями по мобільному, що є прямим порушенням Правил дорожнього руху.
Мікроавтобус був заповнений пасажирами, але жоден з них не зробив зауваження водію щодо розмови по телефону, хоча кожен з них на якийсь час довірив цьому "телефоністу" своє життя. Наш "герой" у свою чергу встигав робити все і відразу: брати гроші за проїзд, давати здачу, маневрувати між величезними ямами на дорозі та розмовляти про щось "дуже важливе" і "термінове" телефоном... Звісно, я розумію, що у наших маршрутних таксі немає кондукторів, котрі повинні брати гроші за проїзд, давати здачу, видавати квиток, тим самим полегшуючи роботу водіям. Але сам водій повинен усвідомлювавати, що під час розмов по мобільному його реакція знижується втричі і так само зростає ймовірність аварії!
Загалом, водії маршруток у Світловодську справжні віртуози! Вони мають взяти гроші за проїзд, видати здачу, квиток (чого, насправді, не роблять дуже давно!), впевнитися що всі пасажири на своїх місцях і жоден з них не травмується під час руху, що салон маршрутки не переповнений (!!!), подивитися у дзеркало заднього виду, увімкнути поворот, дотримуватися графіку маршруту, маневрувати на "автошляхах" (точніше направленнях) Світловодська, рахувати гроші, спілкуватися по мобільному телефону та ще й не порушувати Правила дорожнього руху! Як це можливо?! Сьогоднішній випадок доводить — можливо, ще й як можливо!
Чи можна це залишити це без уваги? Вважаю, що ні, бо дуже хочу користуватися якісними послугами громадського транспорту. Маю право?
Яскравим прикладом організації роботи громадського транспорту можуть бути країни Європи. Наприклад, у Німеччині у громадському транспорті є напівавтоматична каса видачі квитків з точно зазначеним місцем посадки та висадки пасажирів. Або спеціальний пристрій для перевірки та зчитування проїзних документів. Водій же лише керує транспортним засобом, дотримується правил дорожнього руху і контролює наявність у пасажира квитка. "Зайців" за кордоном карають чималими штрафами, тому люди добросовісно купують проїзні документи на місяць, півроку... і не мають із цим проблем.
За статистикою, до 10% відсотків аварій на українських автошляхах стаються через те, що водії під час руху розмовляють по мобільному телефону. З листопада минулого року набули чинності нові штрафи і нові доповнення до Правил дорожнього руху, а саме штрафи за розмови по мобільному телефону під час руху — від 425 до 510 гривень, залежно від того, перебував водій в автомобілі сам чи перевозив пасажирів. Українські штрафи за розмови по телефону, порівняно з іншими країнами світу, помірні. Так, у Росії водію доведеться сплатити майже 70 гривень, у Ізраїлі — 750, у Великобританії — 25 000 гривень, інколи громадяни Королівства можуть позбутися волі строком від двох до чотирнадцяти років.
Я глибоко переконаний, що кожен з нас повинен займатися своєю справою. І якщо вона не подобається, чи дається важко, то треба пошукати щось інше.
Якщо ви стали свідком порушень Правил дорожнього руху водіями маршрутного таксі та зняли це на камеру, будь ласка, надсилайте свої матеріали до редакції: svetlovodsk@gmail.com з інформацією про те, де сталася подія, коли, ваші особисті думки з приводу цього, та ваш контактний телефон. Усі надіслані матеріали будуть розміщені на сторінках нашого видання.
Богдан Дроздов
P.S. Статтю було відкореговано. Подробиці читайте у матеріалі "Наше місто часто нагадує велике село".
Загалом, водії маршруток у Світловодську справжні віртуози! Вони мають взяти гроші за проїзд, видати здачу, квиток (чого, насправді, не роблять дуже давно!), впевнитися що всі пасажири на своїх місцях і жоден з них не травмується під час руху, що салон маршрутки не переповнений (!!!), подивитися у дзеркало заднього виду, увімкнути поворот, дотримуватися графіку маршруту, маневрувати на "автошляхах" (точніше направленнях) Світловодська, рахувати гроші, спілкуватися по мобільному телефону та ще й не порушувати Правила дорожнього руху! Як це можливо?! Сьогоднішній випадок доводить — можливо, ще й як можливо!
Чи можна це залишити це без уваги? Вважаю, що ні, бо дуже хочу користуватися якісними послугами громадського транспорту. Маю право?
Яскравим прикладом організації роботи громадського транспорту можуть бути країни Європи. Наприклад, у Німеччині у громадському транспорті є напівавтоматична каса видачі квитків з точно зазначеним місцем посадки та висадки пасажирів. Або спеціальний пристрій для перевірки та зчитування проїзних документів. Водій же лише керує транспортним засобом, дотримується правил дорожнього руху і контролює наявність у пасажира квитка. "Зайців" за кордоном карають чималими штрафами, тому люди добросовісно купують проїзні документи на місяць, півроку... і не мають із цим проблем.
За статистикою, до 10% відсотків аварій на українських автошляхах стаються через те, що водії під час руху розмовляють по мобільному телефону. З листопада минулого року набули чинності нові штрафи і нові доповнення до Правил дорожнього руху, а саме штрафи за розмови по мобільному телефону під час руху — від 425 до 510 гривень, залежно від того, перебував водій в автомобілі сам чи перевозив пасажирів. Українські штрафи за розмови по телефону, порівняно з іншими країнами світу, помірні. Так, у Росії водію доведеться сплатити майже 70 гривень, у Ізраїлі — 750, у Великобританії — 25 000 гривень, інколи громадяни Королівства можуть позбутися волі строком від двох до чотирнадцяти років.
Я глибоко переконаний, що кожен з нас повинен займатися своєю справою. І якщо вона не подобається, чи дається важко, то треба пошукати щось інше.
Якщо ви стали свідком порушень Правил дорожнього руху водіями маршрутного таксі та зняли це на камеру, будь ласка, надсилайте свої матеріали до редакції: svetlovodsk@gmail.com з інформацією про те, де сталася подія, коли, ваші особисті думки з приводу цього, та ваш контактний телефон. Усі надіслані матеріали будуть розміщені на сторінках нашого видання.
Богдан Дроздов
P.S. Статтю було відкореговано. Подробиці читайте у матеріалі "Наше місто часто нагадує велике село".