Спортсмени радують досягненнями, а реформування житлово-комунальної сфери повільно рухається уперед
Вдруге за останній час засідання виконкому розпочинається відзначенням спортсменів та їхніх досягнень.
2 березня на адресу команди юних волейболістів та тренерів КДЮСШ №1 пролунало чимало теплих та приємних слів, кожен член команди отримав Подяку виконавчого комітету.
^ Реклама ^2 березня на адресу команди юних волейболістів та тренерів КДЮСШ №1 пролунало чимало теплих та приємних слів, кожен член команди отримав Подяку виконавчого комітету.
Цього дня вітали М. Морозову, Д. Задорожню, Р. Салабутіну, Ю. Соцьку, А. Суятіну, К. Давтян, І. Владико, К. Маменко, Т. Рождественську, Є. Лоб за зайняте 4-е місце в Чемпіонаті України — Дитячій Волейбольній Лізі України з волейболу серед найсильніших команд України з волейболу (дівчата 1999 р.н. і молодші), що є найкращим результатом за останні 20 років у дівочому волейболі міста, а також з присвоєнням 1-го юнацького спортивного розряду.
Нагородили також і хлопців: Д. Михайлика та А. Спашибу за зайняте 5-е місце в Зимовому Чемпіонаті України з пляжного волейболу в залі серед юнаків 1999р.н. і молодші в м. Гола Пристань Херсонської області та за присвоєння 1-го юнацького спортивного розряду.
Зінаїда Климчук також подякувала тренерському складу, адже саме вони вселяють у спортсменах впевненість у перемозі, підбадьорюють та підтримують, розвивають силу волі. Саме тому сьогодні вони — кращі з кращих.
Реформа ЖКГ: крок за кроком
Про наступні кроки у реформуванні ЖКГ присутнім доповіла заступник міського голови Людмила Гетманець. У зв'язку з проведенням реформування та наступними необхідними змінами в організації роботи ЖЕКів виникла необхідність скорочення чисельності штату адміністративно-управлінського та обслуговуючого персоналу. Отож, виконком міської ради вирішив: попередити керівників ЖЕК №1, 2, 3, 4, 5 А.Петрова, С. Кармаліту, Л. Букшу, В. Зубкову, А. Сепіашвілі про наступне звільнення їх з посади у зв'язку із скороченням штату працівників. Ці керівники, у свою чергу, повинні попередити своїх підлеглих з адміністративно-управлінського та обслуговуючого персоналу про наступне звільнення їхніх з посад.
Головне — ліквідували аварію
Про необхідність виділення коштів з резервного фонду міського бюджету членам виконкому повідомила Вікторія Оніщенко, начальник управління економіки, ресурсів та розвитку міста. З'ясувалося, що під час сильних морозів у ДНЗ №14 виникли проблеми з водопостачанням. Отож, згідно з кошторисом на невідкладні роботи з ліквідації надзвичайної ситуації з резервного фонду необхідно ви-ділити 7801,0 грн. Члени виконкому — "за".
Жодне звернення не залишається без уваги
Про стан розгляду звернень громадян та орга-нізацію особистого прийому керівництвом виконавчого комітету Світловодської міської ради у 2011 році доповіла начальник загального відділу Валентина Цуканова.
За січень-грудень 2011 р. до виконавчого комітету Світловодської міської ради надійшло 2908 заяв, з них: кількість звернень — 1762. У порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян зменшилась на 10,3% (з 1965 до 1762), із них кількість письмових звернень зменшилась на 12,2% (з 1893 до 1662), а кількість усних — збільшилась на 38,9% (з 72 до 100 звернень).
Серед порушених звернень (1762) найбільша кількість стосується комунального і дорожнього господарства. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року їх кількість зменшилась на 15,8% (з 764 до 643). Зокрема, це питання ремонту покрівель будинків, прибудинкових територій, доріг, відновлення вуличного освітлення. Досить актуальним було і залишається питання надання дозволу на влаштування індивідуального опалення, зняття нарахувань за послуги з теплопостачання абонентів, які відключились від мереж центрального опалення. На сьогодні відпрацьована позиція обумовлена вимогами діючого законодавства щодо врегулювання питань стосовно індивідуального опалення.
Сьогодні для багатьох світловодців, особливо для молоді, є важливими та актуальними житлові питання. Програма "Доступне житло" стала можливістю забезпечення молодих сімей житлом. Програмою передбачено добудову незавершеного будівництва житла. У порівнянні з минулим роком кількість житлових питань також зменшилась на 44,5% (з 416 до 231).
Зросла кількість питань транспорту і зв'язку 41,2% (з 85 до 120). Це питання порушень правил пасажирських перевезень, а саме: відмови у перевезенні пільговиків; обмежена кількість маршрутних таксі у вечірній час, нечемне поводження водіїв. Питання пасажирських перевезень контролюються, розглядаються на нарадах за участю перевізників.
Збільшилась кількість питань соціального захисту (з 60 до 100) на 66,6%. На жаль, задовольнити потреби всіх верств населення немає фінансової можливості, але при зверненні до виконавчого комітету надається консультація щодо отримання допомоги з фондів матеріальної підтримки громадян обласних та міських депутатів.
Збільшилась і кількість питань освіти, науки — з 10 до 32 звернень. Проблемними були питання забезпечення продуктами харчування дошкільних закладів освіти. Вперше за останні кілька років було винайдено кошти міською владою для фінансування відряджень та навчання учителів. Це має позитивний вплив на якість наданих освітніх послуг.
Зменшилась кількість колективних звернень на 17,3% (з 253 до 209) завдяки вирішенню (на 80%) питань вуличного освітлення вулиць Підлісної, Котовського, Нахімова, Свердлова, Комарова, Дружби, Б.Хмельницького та ін.
Згідно з інформацією про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету Світловодської міської ради у січні-грудні 2011 р. через облдержадміністрацію, порушено 500 питань.
Слід зазначити, що виконавчим комітетом вживаються заходи, що викликають звернення громадян до Уряду, але, на жаль, задовольнити потреби всіх верств населення немає фінансової можливості.
Забезпечено розгляд звернень громадян, що надходять через Урядову телефонну "гарячу лінію" та "гарячу лінію" голови Кіровоградської обласної державної адміністрації.
Тетяна Зима,
Ігор Котляров (фото).
Нагородили також і хлопців: Д. Михайлика та А. Спашибу за зайняте 5-е місце в Зимовому Чемпіонаті України з пляжного волейболу в залі серед юнаків 1999р.н. і молодші в м. Гола Пристань Херсонської області та за присвоєння 1-го юнацького спортивного розряду.
Зінаїда Климчук також подякувала тренерському складу, адже саме вони вселяють у спортсменах впевненість у перемозі, підбадьорюють та підтримують, розвивають силу волі. Саме тому сьогодні вони — кращі з кращих.
Реформа ЖКГ: крок за кроком
Про наступні кроки у реформуванні ЖКГ присутнім доповіла заступник міського голови Людмила Гетманець. У зв'язку з проведенням реформування та наступними необхідними змінами в організації роботи ЖЕКів виникла необхідність скорочення чисельності штату адміністративно-управлінського та обслуговуючого персоналу. Отож, виконком міської ради вирішив: попередити керівників ЖЕК №1, 2, 3, 4, 5 А.Петрова, С. Кармаліту, Л. Букшу, В. Зубкову, А. Сепіашвілі про наступне звільнення їх з посади у зв'язку із скороченням штату працівників. Ці керівники, у свою чергу, повинні попередити своїх підлеглих з адміністративно-управлінського та обслуговуючого персоналу про наступне звільнення їхніх з посад.
Головне — ліквідували аварію
Про необхідність виділення коштів з резервного фонду міського бюджету членам виконкому повідомила Вікторія Оніщенко, начальник управління економіки, ресурсів та розвитку міста. З'ясувалося, що під час сильних морозів у ДНЗ №14 виникли проблеми з водопостачанням. Отож, згідно з кошторисом на невідкладні роботи з ліквідації надзвичайної ситуації з резервного фонду необхідно ви-ділити 7801,0 грн. Члени виконкому — "за".
Жодне звернення не залишається без уваги
Про стан розгляду звернень громадян та орга-нізацію особистого прийому керівництвом виконавчого комітету Світловодської міської ради у 2011 році доповіла начальник загального відділу Валентина Цуканова.
За січень-грудень 2011 р. до виконавчого комітету Світловодської міської ради надійшло 2908 заяв, з них: кількість звернень — 1762. У порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян зменшилась на 10,3% (з 1965 до 1762), із них кількість письмових звернень зменшилась на 12,2% (з 1893 до 1662), а кількість усних — збільшилась на 38,9% (з 72 до 100 звернень).
Серед порушених звернень (1762) найбільша кількість стосується комунального і дорожнього господарства. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року їх кількість зменшилась на 15,8% (з 764 до 643). Зокрема, це питання ремонту покрівель будинків, прибудинкових територій, доріг, відновлення вуличного освітлення. Досить актуальним було і залишається питання надання дозволу на влаштування індивідуального опалення, зняття нарахувань за послуги з теплопостачання абонентів, які відключились від мереж центрального опалення. На сьогодні відпрацьована позиція обумовлена вимогами діючого законодавства щодо врегулювання питань стосовно індивідуального опалення.
Сьогодні для багатьох світловодців, особливо для молоді, є важливими та актуальними житлові питання. Програма "Доступне житло" стала можливістю забезпечення молодих сімей житлом. Програмою передбачено добудову незавершеного будівництва житла. У порівнянні з минулим роком кількість житлових питань також зменшилась на 44,5% (з 416 до 231).
Зросла кількість питань транспорту і зв'язку 41,2% (з 85 до 120). Це питання порушень правил пасажирських перевезень, а саме: відмови у перевезенні пільговиків; обмежена кількість маршрутних таксі у вечірній час, нечемне поводження водіїв. Питання пасажирських перевезень контролюються, розглядаються на нарадах за участю перевізників.
Збільшилась кількість питань соціального захисту (з 60 до 100) на 66,6%. На жаль, задовольнити потреби всіх верств населення немає фінансової можливості, але при зверненні до виконавчого комітету надається консультація щодо отримання допомоги з фондів матеріальної підтримки громадян обласних та міських депутатів.
Збільшилась і кількість питань освіти, науки — з 10 до 32 звернень. Проблемними були питання забезпечення продуктами харчування дошкільних закладів освіти. Вперше за останні кілька років було винайдено кошти міською владою для фінансування відряджень та навчання учителів. Це має позитивний вплив на якість наданих освітніх послуг.
Зменшилась кількість колективних звернень на 17,3% (з 253 до 209) завдяки вирішенню (на 80%) питань вуличного освітлення вулиць Підлісної, Котовського, Нахімова, Свердлова, Комарова, Дружби, Б.Хмельницького та ін.
Згідно з інформацією про звернення громадян, що надійшли до виконавчого комітету Світловодської міської ради у січні-грудні 2011 р. через облдержадміністрацію, порушено 500 питань.
Слід зазначити, що виконавчим комітетом вживаються заходи, що викликають звернення громадян до Уряду, але, на жаль, задовольнити потреби всіх верств населення немає фінансової можливості.
Забезпечено розгляд звернень громадян, що надходять через Урядову телефонну "гарячу лінію" та "гарячу лінію" голови Кіровоградської обласної державної адміністрації.
Тетяна Зима,
Ігор Котляров (фото).