Натовський автобус для антинатовського населення
У такий автобус можна зайти, ледь піднявши ногу.
Отримавши "гарбуза" від вдумливого та мудрого нашого народу щодо вступу України до НАТО, підступні палії війни, які сплять і бачать як вони своїм НАТОвським чоботом топчуть нашу священну землю, вирішили діяти хитріше. Тепер вони замість танків, літаків та ракет і перетворення наших хлопців на "гарматне м'ясо" для своїх загарбницьких воїн, підсунули нам свого… автобуса — німецький "Неоплан".
^ Реклама ^Отримавши "гарбуза" від вдумливого та мудрого нашого народу щодо вступу України до НАТО, підступні палії війни, які сплять і бачать як вони своїм НАТОвським чоботом топчуть нашу священну землю, вирішили діяти хитріше. Тепер вони замість танків, літаків та ракет і перетворення наших хлопців на "гарматне м'ясо" для своїх загарбницьких воїн, підсунули нам свого… автобуса — німецький "Неоплан".
Ясна річ, на що направлений їхній єзуїтський розрахунок — приспати пильність нашого народу і таки втягти (як не миттям, так катанням) до свого мілітаристського воєнного блоку…
А якщо без іронії та сарказму, то такі автобуси, як і рівень турботи взагалі про простих людей у країнах, які не знали що таке "совєтская власть", серйозно підривають світоглядні підвалини наших дідусів і бабусь, які, начепивши на себе портрети ката Сталіна, розмахують кривавим ганчір’ям під пам’ятниками його вчителеві — Лєніну.
Ще б пак, у такий автобус можна зайти, ледь піднявши ногу — на відміну від совєтських ЛАЗів, ПАЗів тощо, коли у чоловіків, від задирання ноги на східці, репались штани між ніг (а у жінок — щось інше). Більш того, ці автобуси обладнані такими собі підйомниками, що до салону (ви тільки уявіть!) може безперешкодно в’їхати інвалід-візочник або мама вкотити коляску з дитятком…
Ну, то де затертий до дірок совєтський лозунг "Все для блага люди, все і ім’я людини!" було насправді втілено у життя? І такі (та подібні) автобуси в країнах, від яких українців хочуть відтягти тутешні вітрєнкі-сіманєнкі та їхні кремлівські хазяї, служать для блага людини щонайменше півстоліття…
Ну, та Бог з ними, з нашим ветеранами — нічого корить людей, чиє життя минуло в умовах ізоляції від навколишнього світу, страху та тотальної брехні. (Не випадково ж, американці та європейці, приїжджаючи в СССР, говорили "строітєлям комунізма": "які ви щасливі, що ви не знаєте, які ви нещасні"). Інша річ — молоді люди. Вони подеколи потрапляють до тенет різних лівацьких організацій, в яких колишня совєтська "камса", втокмачує у їхні юні голови затхлі байки про "щастьє жить в Странє Савєтов" і сіє ворожість до всього українського. А це вже — злочин! І лицемірство! Адже їхні старші "партайгеноссе", розікравши на початку 90-х країну, сьогодні сидять в Уряді та Верховній Раді. А їхні діти, дружини та коханки вже давно там — в країнах, де роблять такі красені-автобуси, прокладають дороги, якими залізний долар може котитись, не спотикаючись, кілька десятків метрів і таке інше, і тому подібне. І смородом комуністичним від них там не тхне — цей дурман, для забезпечення голосів електорату, їм тут потрібен, щоби жити "припєваючі" і там, і тут.
Отже, "Неоплан"
Цей красень — поки що, у єдиному "примірнику" — почав курсувати за 23 маршрутом від 28 жовтня. Як повідомив нам голова правління ПАТ АТП №13507, депутат міськради Юрій Богдан, наш "Неоплан", придбаний в Голландії, 1999 року випуску. Звісно, не новий. Бо новий, за словами голови, коштує щонайменше 40 тисяч єврів. Та й цей виглядає наче новенький. Тут тобі і бортовий комп’ютер, і клімат-контроль, і навіть підігрів сидінь. І перевезти за раз він може 28 сидячих пасажирів і 100 стоячих. І не лише — ходячих, про що написано вище.
Ян ДРОБОВИК
А якщо без іронії та сарказму, то такі автобуси, як і рівень турботи взагалі про простих людей у країнах, які не знали що таке "совєтская власть", серйозно підривають світоглядні підвалини наших дідусів і бабусь, які, начепивши на себе портрети ката Сталіна, розмахують кривавим ганчір’ям під пам’ятниками його вчителеві — Лєніну.
Ще б пак, у такий автобус можна зайти, ледь піднявши ногу — на відміну від совєтських ЛАЗів, ПАЗів тощо, коли у чоловіків, від задирання ноги на східці, репались штани між ніг (а у жінок — щось інше). Більш того, ці автобуси обладнані такими собі підйомниками, що до салону (ви тільки уявіть!) може безперешкодно в’їхати інвалід-візочник або мама вкотити коляску з дитятком…
Ну, то де затертий до дірок совєтський лозунг "Все для блага люди, все і ім’я людини!" було насправді втілено у життя? І такі (та подібні) автобуси в країнах, від яких українців хочуть відтягти тутешні вітрєнкі-сіманєнкі та їхні кремлівські хазяї, служать для блага людини щонайменше півстоліття…
Ну, та Бог з ними, з нашим ветеранами — нічого корить людей, чиє життя минуло в умовах ізоляції від навколишнього світу, страху та тотальної брехні. (Не випадково ж, американці та європейці, приїжджаючи в СССР, говорили "строітєлям комунізма": "які ви щасливі, що ви не знаєте, які ви нещасні"). Інша річ — молоді люди. Вони подеколи потрапляють до тенет різних лівацьких організацій, в яких колишня совєтська "камса", втокмачує у їхні юні голови затхлі байки про "щастьє жить в Странє Савєтов" і сіє ворожість до всього українського. А це вже — злочин! І лицемірство! Адже їхні старші "партайгеноссе", розікравши на початку 90-х країну, сьогодні сидять в Уряді та Верховній Раді. А їхні діти, дружини та коханки вже давно там — в країнах, де роблять такі красені-автобуси, прокладають дороги, якими залізний долар може котитись, не спотикаючись, кілька десятків метрів і таке інше, і тому подібне. І смородом комуністичним від них там не тхне — цей дурман, для забезпечення голосів електорату, їм тут потрібен, щоби жити "припєваючі" і там, і тут.
Отже, "Неоплан"
Цей красень — поки що, у єдиному "примірнику" — почав курсувати за 23 маршрутом від 28 жовтня. Як повідомив нам голова правління ПАТ АТП №13507, депутат міськради Юрій Богдан, наш "Неоплан", придбаний в Голландії, 1999 року випуску. Звісно, не новий. Бо новий, за словами голови, коштує щонайменше 40 тисяч єврів. Та й цей виглядає наче новенький. Тут тобі і бортовий комп’ютер, і клімат-контроль, і навіть підігрів сидінь. І перевезти за раз він може 28 сидячих пасажирів і 100 стоячих. І не лише — ходячих, про що написано вище.
Ян ДРОБОВИК