Початок відліку опалювального сезону-2011-12
"Світловодськпобут" і надалі залишатиметься лагідним до сумлінних споживачів, а от для злісних неплатників жодна копійка не минеться.
І тижня не минуло зі старту нового опалювального сезону, як керівництво СП ТОВ "Світловодськпобут" покликало до себе тутешні ЗМІ аби прозвітувати про цю важливу для Світловодська подію, поділитися своїми враженнями та окреслити коло питань на поточний момент…
^ Реклама ^І тижня не минуло зі старту нового опалювального сезону, як керівництво СП ТОВ "Світловодськпобут" покликало до себе тутешні ЗМІ аби прозвітувати про цю важливу для Світловодська подію, поділитися своїми враженнями та окреслити коло питань на поточний момент…
Технічної сторони більш-менш розлого торкнувся головний інженер підприємства Олександр Сич. Практично всі наші споживачі, сказав він, отримали тепло згідно визначених строків та з дотриманням відповідного температурного режиму. Згідно нормативів, на наладку гідравлічно-теплового режиму відводиться від п’яти днів до двох тижнів. "Світловодськпобут" усунув всі виявлені недоліки протягом тижня до пуску котелень. Тут головний інженер віддав належне тісній взаємодії з експлуатаційними організаціями, що безпосередньо переймаються житловим фондом. Аварійна служба теплопостачальників (тел. 2-42-47) оперативно реагує на бодай незначні нарікання і вчасно усуває всі негаразди, додав Сич.
Нинішній стан взаємовідносин підприємства із безпосередньо споживачами окреслив заступник гендиректора Володимир Михайлик. На жаль, сказав він, далеко не всі споживачі квапляться із розрахунками за вже спожите тепло. Але й "Світловодськпобут" налаштований рішуче — його юридичний відділ вимушений працювати на повну "потужність" аби захистити інтереси сумлінних споживачів їхньої теплової енергії. Так, за 10 місяців поточного року до Світловодського міськрайсуду передано 573 звернення на злісних боржників, сукупна сума боргу яких дорівнює мільйону 719 тисячам гривень.
Але в.о. генерального директора Роман Петров особливого зиску для свого підприємства від такого дозованого погашення заборгованості не вбачає. Адже, сказав він, це ті гроші, які йдуть не на закупівлю газу, а на сплату штрафних санкцій за несвоєчасний розрахунок за придбання газу, за несвоєчасну сплату податків і таке інше.
Не оминули журналісти поцікавитись і "опалювальною" долею трьох гуртожитків, якими опікується КП "Добробут" — там і досі немає тепла і невідомо, чи буде…
Аби не завершувати пресову конференцію на такому мінорі, наша газета поцікавилась у теплопостачального начальства прогнозом щодо перебігу та завершення опалювального сезону-2011-12. Відповідаючи, в.о. гендиректора висловив оптимістичні переконання щодо заданої теми. Запорукою цьому він вважає високу кваліфікацію працівників "Світловодськпобуту", позитивну репутацію підприємства у постачальників блакитного палива і зразкову свідомість переважної більшості світловодців — споживачів їхнього тепла.
Віталій АСАУЛЕНКО
Нинішній стан взаємовідносин підприємства із безпосередньо споживачами окреслив заступник гендиректора Володимир Михайлик. На жаль, сказав він, далеко не всі споживачі квапляться із розрахунками за вже спожите тепло. Але й "Світловодськпобут" налаштований рішуче — його юридичний відділ вимушений працювати на повну "потужність" аби захистити інтереси сумлінних споживачів їхньої теплової енергії. Так, за 10 місяців поточного року до Світловодського міськрайсуду передано 573 звернення на злісних боржників, сукупна сума боргу яких дорівнює мільйону 719 тисячам гривень.
"Це ті люди, — нагадав Михайлик, — які не вважали за потрібне реагувати на наші наполегливі звернення погасити заборгованість або з’явитись до юрвідділу задля укладання договору про реструктуризацію заборгованості. Тож, нагадаю, що тепер боржник, окрім основної суми боргу буде вимушений сплатити ще й 3% річних від суми боргу та стягнення індексу інфляції за прострочену суму. Що загалом складає 212 тисяч гривень. Тобто, в середньому борг кожного автоматично збільшується на 370 гривень".
"Не злим, тихим словом" згадав заступник гендиректора й боржників попередніх років — разом із ними борг перед теплопостачальниками складає 3 мільйона 427 тисяч гривень. І тут він запевнив, що протягом трьох років юрвідділ підприємства "вийде" на кожного з них. Тому Михайлик в черговий раз закликав боржників шукати взаємоприйнятних шляхів виходу із ситуації, що склалася. "За цей рік укладено 265 договорів на реструктуризацію заборгованості. Переважна більшість яких виконується. Що дозволяє говорити, хоч і про незначне, але таки скорочення суми боргу за вже спожите тепло", — констатував заступник гендиректора.
Але в.о. генерального директора Роман Петров особливого зиску для свого підприємства від такого дозованого погашення заборгованості не вбачає. Адже, сказав він, це ті гроші, які йдуть не на закупівлю газу, а на сплату штрафних санкцій за несвоєчасний розрахунок за придбання газу, за несвоєчасну сплату податків і таке інше.
"Треба нарешті усвідомити, що за таких обставин програють всі", — наголосив Петров.
Він же, відповідаючи на наступне запитання щодо цьогорічних тарифів на опалення, запевнив: для населення вони залишились незмінними. А от для бюджетних та госпрозрахункових організацій, через збільшення ціни за тисячу кубометрів газу до 4,5 тисяч гривень, значно зросла вартість однієї гігакалорії тепла — до 897 гривень. "Може тішитись тут немає з чого, але зазначу, що цей тариф, встановлений Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України, є найнижчий в Кіровоградській області", — підкреслив в.о. гендиректора.
Не оминули журналісти поцікавитись і "опалювальною" долею трьох гуртожитків, якими опікується КП "Добробут" — там і досі немає тепла і невідомо, чи буде…
"Це болісне питання, — погодився Петров, — але, попри наші регулярні, ще від 2008 року, зауваження, воно не вирішувалося. І це призвело до того, що борг "Добробуту" перед нами сягає сьогодні 883 тисячі гривень — стільки, скільки завинили мешканці гуртожитків самому "Добробуту". Для нас же ця сума, яку ми, у свою чергу не можемо сплатити газівникам за вже отриманий газ. Тому, на сьогоднішній день без погашення всієї суми боргу про подачу тепла в ці гуртожитки — не може бути й мови. Врешті, ми не можемо нехтувати інтересами тисяч сумлінних наших споживачів", — сказав Петров.
Але з іншого боку, не можна говорити про повну байдужість до сотень людей, що мешкають у цих "общагах" — за словами в.о. гендиректора, зацікавлені сторони вже двічі збиралися у кабінеті міського голови задля пошуку консенсусного рішення. Але, на жаль, зазначив інтерв’юер, відсоток мешканців гуртожитків, які регулярно сплачували за тепло у попередні роки не дотягував і до десяти. Можливо, запропонував Петров, було б доцільно розселити цих людей у секторах, на які "Світловодськпобут" без збитків для себе через решту неплатників безперешкодно подавав тепло. А неплатники нехай залишаться у неопалювальних секторах. Але це, наголосив Петров, питання компетенції міської влади… Аби не завершувати пресову конференцію на такому мінорі, наша газета поцікавилась у теплопостачального начальства прогнозом щодо перебігу та завершення опалювального сезону-2011-12. Відповідаючи, в.о. гендиректора висловив оптимістичні переконання щодо заданої теми. Запорукою цьому він вважає високу кваліфікацію працівників "Світловодськпобуту", позитивну репутацію підприємства у постачальників блакитного палива і зразкову свідомість переважної більшості світловодців — споживачів їхнього тепла.
Віталій АСАУЛЕНКО