Головне — злагодженість в роботі та висока відповідальність кожного

З якими ж показниками та настроєм зустрічає управління цьогорічне професійне свято та над якими основними завданнями сьогодні працює? На ці та інші запитання на сторінках нашої газети відповідає начальник Світловодського УЕГГ Володимир Шаповал.
— Володимире Вікторовичу, яким був цей рік для Світловодського УЕГГ? Над якими напрямками довелось працювати?
— Рік був напруженим. В принципі, робота управління газового господарства — завжди напружена, адже ми відповідаємо за безпечне газопостачання споживачів Світловодська, Світловодського та Онуфріївського районів, а це 31 тисяча абонентів. Це дуже висока відповідальність, причому кожної ланки підприємства — від слюсаря до начальника управління, адже природній газ — це серйозно і небезпечно, а наша задача — щоб абоненти отримували його, в першу чергу, безпечно. І це завдання всього колективу без виключення, адже від відповідальної роботи кожного залежить кінцевий результат — відповідність нашої діяльності існуючим вимогам та правилам.
Важливою є робота і слюсарів, які відпо-відають за роботу обладнання, і контролерів, які проводять роз'яснювальну роботу серед населення, і всіх інших служб, які обслуговують газові мережі та працюють зі споживачами. Взагалі, в управлінні працює понад 200 чоловік — це працівники економічного, юридичного відділу, бухгалтерії, а також працівники служб, задіяних в технологічному процесі: аварійно-диспетчерської, автотранспортної, служби обліку, мереж, внутрішньо-будинкового обладнання, електрохімзахисту, скрапленого газу, монтажної дільниці та планово-технічного відділу. Всі ці служби повинні працювати чітко, якісно, злагоджено та у повній взаємодії, причому, цілодобово.
Останній випадок на Ревівці, як на мою думку, показав, що колектив Світловодського УЕГГ дійсно працює злагоджено. Є взаємодія та взаємодопомога між службами управління. Не зважаючи на те, що аварія сталась у вихідний день, вже через 20 хвилин на місце пригоди прибули всі необхідні спе-ціалісти — не було жодних відмов. Вже до кінця дня ми відновили газ середнього тиску на мікрорайоні, а далі — цілий тиждень працювали над відновленням газопостачання у багатоповерхівках. Погодьтесь, підключити 1500 споживачів — задача непроста, тим більше у багатоквартирних будинках, адже необхідно було перевірити всі квартири на відсутність порушень правил техніки безпеки. В результаті — відключено більше 250 незареєстрованих газових приладів, так званих безвитяжних колонок.
— Яка подальша доля цих газових приладів?
— Усі незареєстровані газові прилади, які порушують техніку безпеки, повинні бути відключені.
— Як триває підготовка до нового опалювального періоду?
— Фактично, ці роботи наближаються до закінчення. Вони проводились одразу по кількох напрямках, і перш за все, УЕГГ готувало власне господарство. Наразі до нового опалювального сезону ми готові, а тепер проводимо роботи, спрямовані на підвищення пропускної здатності наших газових мереж, враховуючи кількість встановлення нашими абонентами нових газових приладів. Разом з тим, ми проводили роз'яснювальну роботу з нашими приватними споживачами та комунальними підприємствами, зокрема ЖЕКами, аби вони вчасно провели необхідні підготовчі роботи, в т. ч. перевірили стан димоходів, аби підготувати житлові будинки до опалювального сезону.
— Чи впорався колектив з поставленими завданнями і з якими показниками завершуєте рік?
— Я вважаю, що колектив спрацював чітко, злагоджено, з хорошими показниками, втрат у нас не має, ті завдання, які ставило перед нами наше керівництво, ми виконуємо, тобто, нам є чим пишатись.
— Отже, є привід для привітання! Що хотіли б побажати в переддень профе-сійного свята?
— Хочу побажати, в першу чергу, всім працівникам підприємства та їх родинам — тепла, затишку вдома, і щоб від праці вони отримували і матеріальну віддачу, і з задоволенням працювали. А нашим абонентам, я хочу побажати, щоб наш блакитний вогник їх обігрівав та давав затишок, а вони щоб не порушували правила та не наражали себе на небезпеку.
Олена ЄРУНОВА,
Богдан Дроздов (фото).
— Рік був напруженим. В принципі, робота управління газового господарства — завжди напружена, адже ми відповідаємо за безпечне газопостачання споживачів Світловодська, Світловодського та Онуфріївського районів, а це 31 тисяча абонентів. Це дуже висока відповідальність, причому кожної ланки підприємства — від слюсаря до начальника управління, адже природній газ — це серйозно і небезпечно, а наша задача — щоб абоненти отримували його, в першу чергу, безпечно. І це завдання всього колективу без виключення, адже від відповідальної роботи кожного залежить кінцевий результат — відповідність нашої діяльності існуючим вимогам та правилам.
Важливою є робота і слюсарів, які відпо-відають за роботу обладнання, і контролерів, які проводять роз'яснювальну роботу серед населення, і всіх інших служб, які обслуговують газові мережі та працюють зі споживачами. Взагалі, в управлінні працює понад 200 чоловік — це працівники економічного, юридичного відділу, бухгалтерії, а також працівники служб, задіяних в технологічному процесі: аварійно-диспетчерської, автотранспортної, служби обліку, мереж, внутрішньо-будинкового обладнання, електрохімзахисту, скрапленого газу, монтажної дільниці та планово-технічного відділу. Всі ці служби повинні працювати чітко, якісно, злагоджено та у повній взаємодії, причому, цілодобово.
Останній випадок на Ревівці, як на мою думку, показав, що колектив Світловодського УЕГГ дійсно працює злагоджено. Є взаємодія та взаємодопомога між службами управління. Не зважаючи на те, що аварія сталась у вихідний день, вже через 20 хвилин на місце пригоди прибули всі необхідні спе-ціалісти — не було жодних відмов. Вже до кінця дня ми відновили газ середнього тиску на мікрорайоні, а далі — цілий тиждень працювали над відновленням газопостачання у багатоповерхівках. Погодьтесь, підключити 1500 споживачів — задача непроста, тим більше у багатоквартирних будинках, адже необхідно було перевірити всі квартири на відсутність порушень правил техніки безпеки. В результаті — відключено більше 250 незареєстрованих газових приладів, так званих безвитяжних колонок.
— Яка подальша доля цих газових приладів?
— Усі незареєстровані газові прилади, які порушують техніку безпеки, повинні бути відключені.
— Як триває підготовка до нового опалювального періоду?
— Фактично, ці роботи наближаються до закінчення. Вони проводились одразу по кількох напрямках, і перш за все, УЕГГ готувало власне господарство. Наразі до нового опалювального сезону ми готові, а тепер проводимо роботи, спрямовані на підвищення пропускної здатності наших газових мереж, враховуючи кількість встановлення нашими абонентами нових газових приладів. Разом з тим, ми проводили роз'яснювальну роботу з нашими приватними споживачами та комунальними підприємствами, зокрема ЖЕКами, аби вони вчасно провели необхідні підготовчі роботи, в т. ч. перевірили стан димоходів, аби підготувати житлові будинки до опалювального сезону.
— Чи впорався колектив з поставленими завданнями і з якими показниками завершуєте рік?
— Я вважаю, що колектив спрацював чітко, злагоджено, з хорошими показниками, втрат у нас не має, ті завдання, які ставило перед нами наше керівництво, ми виконуємо, тобто, нам є чим пишатись.
— Отже, є привід для привітання! Що хотіли б побажати в переддень профе-сійного свята?
— Хочу побажати, в першу чергу, всім працівникам підприємства та їх родинам — тепла, затишку вдома, і щоб від праці вони отримували і матеріальну віддачу, і з задоволенням працювали. А нашим абонентам, я хочу побажати, щоб наш блакитний вогник їх обігрівав та давав затишок, а вони щоб не порушували правила та не наражали себе на небезпеку.
Олена ЄРУНОВА,
Богдан Дроздов (фото).