Четвер, 25 квітня 2024

^ Реклама ^
Економіка

На перше місце ми ставимо якість наших послуг

Заступник генерального директора СП ТОВ "Світловодськпобут" Роман Петров та головний інженер підприємства Олександр СичЗаступник генерального директора СП ТОВ "Світловодськпобут" Роман Петров та головний інженер підприємства Олександр Сич25 січня ДК "Газ України" повідомила про необхідність відключення від газопостачання 12 підприємств комунальної теплоенергетики (ТКЕ) через значну заборгованість перед компанією. У числі ТКЕ-боржників фігурують і Кіровоградські теплопостачальники. Чи не загрожує подібне відключення і світловодським виробникам тепла? Які заходи вживають теплопостачальники Світловодська, аби стабілізувати ситуацію, а разом з тим надавати якісні послуги споживачам?
Вже 27 січня, під час прес-конференції, на запитання стурбованих журналістів відповідали: генеральний директор СП ТОВ "Світловодськпобут" Сергій Яременко, його заступник Роман Петров та головний інженер підприємства Олександр Сич.
^ Реклама ^

Заступник генерального директора СП ТОВ "Світловодськпобут" Роман Петров
Заступник генерального директора СП ТОВ "Світловодськпобут" Роман Петров

Роман ПЕТРОВ:
– Дійсно, сьогодні ситуація на теплопостачальних підприємствах країни доволі складна. Вона пов'язана із заборгованістю споживачів перед теплопостачальниками, які в свою чергу не можуть розрахуватись із газопостачальною організацією. Питання про відключення від газу СП ТОВ "Світловодськпобут" настільки категорично поки що не стоїть, однак і ми маємо велику заборгованість наших споживачів, а значить, і борги перед ДК "Газ України". Лише з початку опалювального періоду вона становить 11,5 млн. грн., при цьому населення заборгувало нашому підприємству вже 7 млн. 435 тис. грн. Велику частину цієї суми (800 тис. грн.) становить заборгованість КП "Добробут", що обслуговує гуртожитки за адресами: вул. Леніна, 67, Приморська, 74 та 38. Проблема по цих будинках не вирішується вже три роки поспіль, тож сьогодні ми змушені говорити про можливість відключення цих об'єктів від тепла, і цьому заважають лише морози останніх днів. Щодо інших споживачів теплової енергії, варто відзначити, що наприкінці минулого року ситуація з оплати населенням спожитої теплової енергії покращилась. Збереглась ця позитивна тенденція і з початком нового року. Можливо, це пов'язано із оприлюдненням в ЗМІ інформації про нарахування пені за невчасну сплату за спожите тепло. І хоча цей механізм наразі не відпрацьовано, абсолютно правильно діють споживачі, які не накопичують борги, адже під час розрахунків за спожиті послуги минулих років, їх сума значно зростає. Рахуйте самі: 3% річних нараховує підприємство, додайте ще індекс інфляції (приміром, у минулому році, він склав 10,5%), і сума боргу зростає майже на 14%. А якщо споживач самостійно не хоче погасити борги, то до суми додаються ще й стягнення з боку виконавчої служби, які становлять 10% від заборгованої суми, а також витрати підприємства на судові позови. От і виходить, що невчасно погашені борги значно зростають, тож не варто їх і накопичувати, а в разі матеріальної скрути – раджу оформити субсидію. Тим більше, що планку призначення субсидії знижено: для пенсіонерів з 15% до 10%, для працюючих – з 20% до 15%. До речі, в цьому опалювальному періоді подібною допомогою держави скористались понад 6 тис. світловодців, а це майже вдвічі більше, ніж торік.

Завершуючи тему розрахунків, хочу зазначити, що нами, як і іншими комунальними підприємствами, було зроблено перерахунки за ненадані послуги теплопостачання на початку опалювального періоду. Ці перерахунки пов'язані з затримкою подачі тепла в окремі будинки, однак у Світловодську, на відміну від інших міст області, вони незначні і становлять 48 тис. грн., що свідчить про належну підготовку до опалювального періоду як СП ТОВ "Світловодськпобут", так і інших комунальних підприємств, які обслуговують житловий фонд міста. До речі, 90% наших споживачів отримали тепло вже за 2-3 дні після його подачі в мережу, в той час як в інших містах країни цей процес затягнувся на кілька тижнів.

Заступник генерального директора СП ТОВ "Світловодськпобут" Роман Петров та головний інженер підприємства Олександр Сич
Заступник генерального директора СП ТОВ "Світловодськпобут" Роман Петров та головний інженер підприємства Олександр Сич

Окремо хочу зупинитись на питанні встановлення індивідуального опалення. Сьогодні у Світловодську нараховується 1500 абонентів, які відключились від централізованої системи теплопостачання.

Олена Єрунова ("Світловодськ вечірній") та Валентина Саєнко (ТРК "Веселка")
Олена Єрунова ("Світловодськ вечірній") та Валентина Саєнко (ТРК "Веселка")

Як результат – зросла собівартість нашої продукції, що не могло не позначитись на тарифі. Через це – кожен абонент нашого підприємства сплачує на 49 коп. більше за обігрів 1м2 житлової площі свого помешкання, помноживши на 6 місяців опалювального періоду, отримаємо чималеньку суму. До того ж, більшість абонентів відокремились від централізованої мережі незаконно. Нагадаю, що рішення про встановлення індивідуального опалення приймає Міжвідомча комісія. Минулого року, під час передвиборчих перегонів, такі рішення було прийнято на користь 308 та 169 світловодців, що зафіксовано у Протоколах за №№ 6 та 7 відповідно. Решта абонентів не мають підстав для відокремлення від централізованої мережі, тож, на законних підставах, ми продовжуємо здійснювати їм нарахування за теплову енергію, а виграні нами суди у Світловодську, Дніпропетровську та Києві підтверджують законність наших дій. Ми й надалі діятимемо лише в правовому полі, відстоюючи інтереси нашого підприємства та наших споживачів. До речі, абоненти, які отримали дозвіл Міжвідомчої комісії, також мають погасити попередні борги, накопичені перед "Світловодськпобутом". Деякі з них вже зрозуміли слушність наших вимог.

Головний інженер СП ТОВ "Світловодськпобут" Олександр Сич
Головний інженер СП ТОВ "Світловодськпобут" Олександр Сич

Олександр СИЧ:
– Незважаючи на заборгованість споживачів, ми виконуємо усі наші зобов'язання щодо забезпечення мешканців міста теплом, адже головне наше завдання – надати в помешкання споживачів щонайменше +18 о С. Для цього наше підприємство постійно вживає заходів, що спрямовані на підвищення якості наших послуг. Як результат – зменшення скарг від жителів міста. Так, наприклад, нещодавно нами було встановлено нове обладнання в будинках по вул. Калініна, 18 та 20. Йдеться про циркуляційні насоси, використання яких має вирішити проблеми, які були тут донедавна. Проводимо ми і низку інших комплексних робіт, спрямованих на покращення наших послуг. Та не завжди проблеми із забезпеченням якісного теплопостачання пов'язані лише з роботою нашого підприємства. Доволі часто причиною скарг споживачів стають проблеми внутрішньо-будинкових мереж, до яких ми, на жаль, не маємо відношення, адже подаємо тепло лише до входу в будинок, а далі – справа обслуговуючого комунального підприємства. Однак, ми готові взяти на себе обслуговування усієї системи теплопостачання, що, на мою думку, покращить якість подачі тепла в помешкання наших споживачів. Готове наше підприємство і до збільшення обсягу послуг, наприклад за рахунок подачі світловодцям гарячої води. Певні кроки в цьому напрямку вже були зроблені: наразі відновлено систему гарячого водопостачання по вул. Індустріальна, 1, Богуна, 17 та Приморська, 38 "а", а також в ДНЗ №18. Тривають подібні роботи і в ДНЗ №№7, 3. Певен, подача гарячої води СП ТОВ "Світловодськпобут" вигідна як підприємству, так і споживачам, адже коштує вона дешевше, аніж підігріта за допомогою електричних бойлерів. Враховуючи підвищення тарифів на електроенергію з 01.02.2011 року, 1 м. куб. води, зігрітий за допомогою бойлера, для населення коштуватиме 25 грн., а для бюджетних організацій – 66 грн. Ми ж пропонуємо гарячу воду за ціною 20 грн. за 1м3. для населення і 42 грн. для бюджетних організацій. Економія – очевидна. Звісно, з газовими приладами ми поки що не можемо конкурувати, але я певен, що і в цьому питанні ситуація найближчим часом зміниться. Все стане зрозумілим після оприлюднення ціни на газ для населення, однак, існуюча світова практика вже сьогодні свідчить, що централізоване опалення є більш дешевим і вигідним.

На перше місце ми ставимо якість наших послуг

На перше місце ми ставимо якість наших послуг

Генеральний директор СП ТОВ "Світловодськпобут" Сергій Яременко
Генеральний директор СП ТОВ "Світловодськпобут" Сергій Яременко

Сергій ЯРЕМЕНКО:
– На перше місце ми ставимо якість наших послуг, адже розуміємо, що ціна на них – одна з найдорожчих у переліку житлово-комунальних послуг, відповідною має бути і її якість. З цією метою наше підприємство постійно впроваджує нові технології, проводить комплекс заходів, спрямованих на забезпечення світловодців якісним теплом, розробляє нові проекти. Зокрема, йдеться про співпрацю з КП "Міський водоканал", яке на сьогодні є збитковим. Ми маємо конкретні пропозиції щодо об'єднання наших зусиль для забезпечення міста якісним водопостачанням та гарячою водою, і готові найближчим часом оприлюднити наші напрацювання й винести їх на розгляд громадськості та депутатського корпусу.

Генеральний директор СП ТОВ "Світловодськпобут" Сергій Яременко
Генеральний директор СП ТОВ "Світловодськпобут" Сергій Яременко

Отже, ми маємо конкретні плани та перспективи, а головне – ресурси для їх втілення, адже на підприємстві "Світловодськпобут" працюють досвідчені, кваліфіковані спеціалісти, високий рівень яких підтверджується можливістю встановлення та обслуговування новітнього обладнання, яке наразі є на нашому підприємстві. Хочу зазначити, що наші напрацювання не залишились поза увагою керівництва міста та області. Як результат – СП ТОВ "Світловодськпобут" доручено організацію та підготовку на обласному рівні розширеного семінару з питань впровадження нових технологій та організації праці, що відбудеться за участю представників АН України. Цей масштабний захід сприятиме обміну передовим досвідом теплопостачальних підприємств різних регіонів країни в плані впровадження енергозберігаючих технологій. На жаль, досить часто енергозбереження вбачають у тому, щоб сидіти у темних і холодних приміщеннях без води. У нашого підприємства – інший підхід. Ми певні, що енергозбереження – це отримання якісних послуг і забезпечення комфортних умов за вигідними цінами.

На перше місце ми ставимо якість наших послуг

Олена ЄРУНОВА,
Богдан ДРОЗДОВ (фото).

Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.
^ Реклама ^
^ Соціальна реклама ^

Партнери:


Top