Туалет на автостанції не допоміг "Галнафтогазові". Поки що…
Питання злиття трьох міських комунальних підприємств в одне, давати чи не давати дозвіл на будівництво автозаправки та авто сервісного центру на світловодському автовокзалі та скорочення виконкомівських клерків були на означеній сесії найбільш резонансними...
Об'єднання КП "Комбінат комунальних послуг" (основному "відає" сміттям), "Шляховика" (ремонтує дороги) і "Міськсвітла" (назва говорить сама за себе), за словами пані Климчук, є одним із перших кроків нової влади у місті на тлі всеукраїнського курсу на реформування ЖКГ. Ідея об’єднання (чи злиття) належить, зазначила наша співрозмовниця, заступникові міського голови з комунальних питань Людмилі Гетьманець. Мета — більш ефективне використання фінансових та людських ресурсів за умов жорсткого фінансування. Адже, сказала пані Климчук, не від "жиру" у міському бюджеті на "комуналку" передбачено всього 73 тисячі гривень. Причому, на розвиток і підтримку життєдіяльності комунальних підприємств піде всього 4% від запланованої суми, решта ж — на зарплатню комунальникам. Безумовно, з сумом у голосі констатувала секретарка, без штатного скорочення тут не обійтися. Але головно воно торкнеться керівного та адміністративного складу на цих трьох КП, робочий клас не чіпатимуть. Очолить же нове об’єднане підприємство нинішній директор "Шляховика", депутат міськради Олександр Плахотній.
...Думки обранців щодо АТ "Концерн "Галнафтогаз" розподілилися під час голосування майже порівну. Але з незначною перевагою — у бік "не-дозволу" йому будуватись на вулиці Єгорова (на території автостанції). Але за словами нашої співрозмовниці, для концерну ще нічого на втрачено — у подальшому обранці ще можуть змінити свою думку. Адже, на тлі нашого безгрошів’я, такими потужними інвесторами, як "Галтофтогаз", "розкидатися" недоцільно. А він, у свою чергу, пропонує наступне: будівництво в районі "заднього двору" автовокзалу європейського зразку заправної станції та сервісного центру з обслуговування авт, у тому числі й іноземного виробництва (наразі найближчим містом, де можна відремонтувати іномарки є Кременчук) — на що ним буде закладено 18 мільйонів гривень. Десять відсотків від цієї суми буде спрямовано на так званий соціальний пакет, тобто, на підтримку забезпечення життєдіяльності міста. Потім, не треба відкидати й певну кількість нових робочих місць після введення означеного об’єкту в експлуатацію. А те, що наміри концерну серйозні, говорить той факт, що він "пробиває" це питання у Світловодську вже третій рік поспіль. У якості закріплення на бажаній території концерн навіть встиг придбати "автостанційний" вуличний туалет та естакаду поряд, точніше, землю під ними... Чи переважать аргументи протилежної сторони — місто оживе, оживе й мобільність його жителів, а їм, бідолашним, через "урізання" автовокзалу, не буде звідки від’їжджати та куди приїжджати — покаже найближчий час. Хоча, на думку багатьох інших депутатів, за цими аргументами маскується тутешнє "автозаправне" лобі (на кшталт "супермаркетовому") аби чужаки не відбирали у них їхній "хліб"...
Скорочення штату міськвиконкому секретар міськради також, як і об’єднання трьох КП в одне, назвала велінням часу — реалізацією на місцях покликаної нещодавно до життя центральною владою адміністративної реформи. "Я депутат вже третю каденцію, — сказала пані Климчук. — Коли я була обрана вперше (за головування у місті Володимира Волкова, прим. авт.), у штаті міськвиконкому працювало 73 людини. Зараз його штат складає 157 осіб. Чи відчули городяни покращення від цього?". У якості найбільш яскравого прикладу вона назвала приватизаційні процеси у місті. Так, за минулу каденцію через викуп було приватизовано аж... один об’єкт. А цим питанням при управлінні економіки займається цілий відділ... Не лише у нас — у всій країні, продовжила секретар міськради, — кількість держслужбовців досягла своєї критичної маси, що лягає непосильним тягарем на Пенсійний та інші соціальні фонди й служби. Також на рішення щодо скорочення вплинув і цьогорічний бюджетний кодекс, згідно якого Світловодськ — знов таки з огляду на впровадження на місцях "постулатів" адміністративної реформи — отримав коштів на 30% менше минулорічної суми... Всього, включаючи ще й вакантні посади, скороченню підлягає 39 посад, або 23,2%. Найбільше людей буде "викошено" у штаті Управління праці та соцзахисту населення — 30,4%... Тут пані Климчук зробила схвальну ремарку у бік мера Юрія Котенка. Він, сказала вона, розуміючи, яке навантаження мають спеціалісти УПСЗН, відмовся заради них від дозволеної згідно його статусу посади радника і передав цю одиницю в розпорядження УПСЗН. Міра, підкреслила пані Климчук, завдяки якій буде заощаджено 634 тисячі гривень, є болісною (жаль скорочених), але, за даних обставин, вимушеною. Та й вона (міра), за її словами, не вирішить на сто відсотків даної проблеми — навіть після очікуваного скорочення бюджет міста по зарплаті "дотягує" лише до листопада.
На завершення нашої бесіди ми не могли поцікавитись у Зінаїди Климчук, як у одного з найвагоміших за посадою градоначальника, питанням життєдіяльності міста у час нелегкої зимової пори... "Знаєте, — спитала вона, відповідаючи, — чим відрізняється Світловодськ від інших міст? Тим, що зазвичай інші міста зводились віками. А Світловодськ постав майже водночас. А це означає, що майже водночас у ньому наступає зношеність житла, доріг, комунікацій, які, щоб все було гаразд, також, треба водночас ремонтувати та відновлювати. На що, звісно, потрібні кошти й кошти. Але попри ці виклики ми готові належним чином забезпечити життєдіяльність міста і його інфраструктур".
Віталій АСАУЛЕНКО,
Богдан ДРОЗДОВ (фото).
...Думки обранців щодо АТ "Концерн "Галнафтогаз" розподілилися під час голосування майже порівну. Але з незначною перевагою — у бік "не-дозволу" йому будуватись на вулиці Єгорова (на території автостанції). Але за словами нашої співрозмовниці, для концерну ще нічого на втрачено — у подальшому обранці ще можуть змінити свою думку. Адже, на тлі нашого безгрошів’я, такими потужними інвесторами, як "Галтофтогаз", "розкидатися" недоцільно. А він, у свою чергу, пропонує наступне: будівництво в районі "заднього двору" автовокзалу європейського зразку заправної станції та сервісного центру з обслуговування авт, у тому числі й іноземного виробництва (наразі найближчим містом, де можна відремонтувати іномарки є Кременчук) — на що ним буде закладено 18 мільйонів гривень. Десять відсотків від цієї суми буде спрямовано на так званий соціальний пакет, тобто, на підтримку забезпечення життєдіяльності міста. Потім, не треба відкидати й певну кількість нових робочих місць після введення означеного об’єкту в експлуатацію. А те, що наміри концерну серйозні, говорить той факт, що він "пробиває" це питання у Світловодську вже третій рік поспіль. У якості закріплення на бажаній території концерн навіть встиг придбати "автостанційний" вуличний туалет та естакаду поряд, точніше, землю під ними... Чи переважать аргументи протилежної сторони — місто оживе, оживе й мобільність його жителів, а їм, бідолашним, через "урізання" автовокзалу, не буде звідки від’їжджати та куди приїжджати — покаже найближчий час. Хоча, на думку багатьох інших депутатів, за цими аргументами маскується тутешнє "автозаправне" лобі (на кшталт "супермаркетовому") аби чужаки не відбирали у них їхній "хліб"...
Скорочення штату міськвиконкому секретар міськради також, як і об’єднання трьох КП в одне, назвала велінням часу — реалізацією на місцях покликаної нещодавно до життя центральною владою адміністративної реформи. "Я депутат вже третю каденцію, — сказала пані Климчук. — Коли я була обрана вперше (за головування у місті Володимира Волкова, прим. авт.), у штаті міськвиконкому працювало 73 людини. Зараз його штат складає 157 осіб. Чи відчули городяни покращення від цього?". У якості найбільш яскравого прикладу вона назвала приватизаційні процеси у місті. Так, за минулу каденцію через викуп було приватизовано аж... один об’єкт. А цим питанням при управлінні економіки займається цілий відділ... Не лише у нас — у всій країні, продовжила секретар міськради, — кількість держслужбовців досягла своєї критичної маси, що лягає непосильним тягарем на Пенсійний та інші соціальні фонди й служби. Також на рішення щодо скорочення вплинув і цьогорічний бюджетний кодекс, згідно якого Світловодськ — знов таки з огляду на впровадження на місцях "постулатів" адміністративної реформи — отримав коштів на 30% менше минулорічної суми... Всього, включаючи ще й вакантні посади, скороченню підлягає 39 посад, або 23,2%. Найбільше людей буде "викошено" у штаті Управління праці та соцзахисту населення — 30,4%... Тут пані Климчук зробила схвальну ремарку у бік мера Юрія Котенка. Він, сказала вона, розуміючи, яке навантаження мають спеціалісти УПСЗН, відмовся заради них від дозволеної згідно його статусу посади радника і передав цю одиницю в розпорядження УПСЗН. Міра, підкреслила пані Климчук, завдяки якій буде заощаджено 634 тисячі гривень, є болісною (жаль скорочених), але, за даних обставин, вимушеною. Та й вона (міра), за її словами, не вирішить на сто відсотків даної проблеми — навіть після очікуваного скорочення бюджет міста по зарплаті "дотягує" лише до листопада.
На завершення нашої бесіди ми не могли поцікавитись у Зінаїди Климчук, як у одного з найвагоміших за посадою градоначальника, питанням життєдіяльності міста у час нелегкої зимової пори... "Знаєте, — спитала вона, відповідаючи, — чим відрізняється Світловодськ від інших міст? Тим, що зазвичай інші міста зводились віками. А Світловодськ постав майже водночас. А це означає, що майже водночас у ньому наступає зношеність житла, доріг, комунікацій, які, щоб все було гаразд, також, треба водночас ремонтувати та відновлювати. На що, звісно, потрібні кошти й кошти. Але попри ці виклики ми готові належним чином забезпечити життєдіяльність міста і його інфраструктур".
Віталій АСАУЛЕНКО,
Богдан ДРОЗДОВ (фото).