Субота, 23 листопада 2024

^ Реклама ^
Економіка

Затягувати оплату послуги за спожите тепло – отримати додаткові збитки

Затягувати оплату послуги за спожите тепло – отримати додаткові збитки14 грудня відбулася чергова прес-конференція на СП ТОВ "Світловодськпобут". Основна думка, яку культивували ініціатори спілкування з журналістами: за послугу треба платити і платити вчасно. І не лише через те, що теплопостачальне підприємство страждає від невчасних проплат, а ще й задля спокою, комфорту самих споживачів: з літа почала працювати спрощена процедура стягнення заборгованості за комунальні послуги, з нового року - стягнення пені стає законним тощо.
Чому світловодцям краще платити вчасно, що їх чекає у разі недобросовісного ставлення до надавачів послуг, розповідають Роман Петров, заступник генерального директора СП ТОВ "Світловодськпобут", Володимир Михайлик, начальник юридичного відділу цього підприємства та Віктор Цвігун, начальник відділу державної виконавчої служби.
^ Реклама ^

Роман Петров, заступник генерального директора СП ТОВ "Світловодськпобут"Роман Петров, заступник генерального директора СП ТОВ "Світловодськпобут"Роман ПЕТРОВ:
– Опалювальний сезон цього року почався вчасно, дякуючи злагодженій роботі з житлово-експлуатаційними організаціями міста, добре пройшов пусковий період, адже нами заздалегідь було проведено всі регламенті роботи. Сьогодні теплова мережа надає послугу згідно з тепловими графіками. Так як нашій системі більше 50 років, то, звісно, бувають певні збої, аварійні ситуації, як, скажімо, вчора по вул. Будівельників, 20. Але наші люди працюють і вдень, і вночі, аби тепло надавалося безперебійно.

Ми і надалі працюємо над поліпшенням якості своїх послуг: минулого тижня ввели в експлуатацію на котельні №5 нову установку по деаерації підживлювальної води (цього раніше у нас не було). Отож, ми продовжуємо удосконалювати та модернізувати міську систему централізованого теплопостачання.

Але, на жаль, не можна сказати, що у нас все добре і безхмарно. Сьогодні найболючіше питання – стан проплат. Ця проблема є найбільш гострою, саме вона заважає нам нормально працювати.

Сьогодні споживачі усіх рівнів – бюджетні організації, державні (місцеві, районні), населення та інші споживачі – винні нам більше 8 мільйонів гривень, безпосередньо борг населення – 6 мільйонів 300 тисяч гривень. Не зібравши цих грошей, ми не можемо вчасно розраховуватися з постачальниками газу.

Звертаємося до мешканців Світловодська з такими просьбами: по-перше, якщо десь є проблеми з теплопостачанням, ми готові їх оперативно вирішувати: негайно телефонуйте до свого ЖЕКу, і до нас – проблему буде вирішено якнайшвидше.

По-друге: велике прохання розраховуватися за послугу вчасно. Якщо хтось має проблеми з цим, він може підійти до наших спеціалістів та скласти договір реструктуризації боргу. Якщо ваша фінансова ситуація геть складана, можна оформити субсидію. Сьогодні у місті близько 6 тисяч світловодців скористалися цим видом державної допомоги. Також хочу нагадати, що процедура її оформлення спрощена. Є дуже складні випадки коли комісійно, у виняткових випадках, допомога призначається тому, кому закон не дозволяє це робити.

Дисциплінованих платників хочу заспокоїти: вони будуть забезпечені послугою з теплопостачання якісно і вчасно.

Володимир Михайлик, начальник юридичного відділу цього підприємстваВолодимир Михайлик, начальник юридичного відділу цього підприємстваВолодимир МИХАЙЛИК:
– Я вже неодноразово повторяв, що підприємство вимушене подавати на неплатників до суду.

З літа, а саме з 7 червня 2010 року, спрощена процедура стягнення заборгованості за комунальні послуги, в тому числі й за послугу з теплопостачання. Діє так зване наказове провадження. Хотілося б наголосити, що зараз, із внесенням змін до цивільно-процесуального кодексу, одночасно з заборгованістю стягується додатково 3% річних та індекс інфляції.

Зрозуміло, що з кожним боржником – розрахунок індивідуальний, але, як приклад, сума заборгованості збільшується на 12-20%! Після дотримання всієї процедури виконавчий лист передається до виконавчої служби. Ще раз нагадую: з окремими боржниками ми заключаємо договори реструктуризації і працюємо індивідуально. Єдине, про що треба пам'ятати: треба приходити завчасно, а не чекати рішення суду. Отож, варто себе убезпечити від зайвих витрат і звернутися до наших спеціалістів, аби вони розібралися з вашою проблемою індивідуально і підказали, як краще вийти зі скрутного становища.

Лише цього року відділом було подано 400 заяв до місцевого суду на стягнення заборгованості, всі вони задоволені. Через ЗМІ вже неодноразово повідомлялося, і я принагідно повторю: з нового року буде нараховуватися пеня за несвоєчасні проплати за комунальні послуги.

Отож, подано, як я сказав, 400 позовів на суму близько 700 тисяч гривень, з них 207 матеріалів оформлено за спрощеною схемою, і вони вже передані на виконання до виконавчої служби.

Віктор Цвігун, начальник відділу державної виконавчої служби.Віктор Цвігун, начальник відділу державної виконавчої служби.Віктор ЦВІГУН:
– Сплата за комунальні послуги дійсно є проблемною у Світловодську.

Отримавши виконавчий документ про стягнення коштів на користь у даному випадку СП ТОВ "Світловодськпобут", державний виконавець відкриває державне провадження і надає боржнику строк для добровільного виконання рішення суду до 7 днів з дати відкриття виконавчого провадження. У разі несплати у зазначений термін, починається примусове виконання рішення суду.

Є дві альтернативи: оформляється або звернення стягнення на доходи боржника (пенсія, заробітна плата, стипендія) або ж звернення стягнення на майно, що полягає у його виявленні, опису та примусовій реалізації. Якщо боржник не йде на контакт, державний виконавець заарештовує майно і проводить його опис вилучення та примусову реалізацію.

Дуже не хочеться, щоб відбувалася примусова реалізація майна чи примусове стягнення заробітної плати та інших доходів, будь ласка, співпрацюйте зі стягувачами боргу, робіть це вчасно і ви уникнете маси проблем.

Затягувати оплату послуги за спожите тепло – отримати додаткові збитки

Тетяна ЗИМА,
Богдан ДРОЗДОВ (фото).
  • Нравится
  • 5

Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.


Партнери:


Top