Члени виконкому й претензії світловодців не залишили поза увагою, і до просьб перевізників прислухалися
9 грудня 2010
Цього разу засідання виконавчого комітету відбулося не у четвер, як було раніше, а в середу, 1 грудня. Згідно з новим регламентом роботи виконавчого комітету, його засідання відтепер проводитимуться саме щосереди. 10 питань порядку денного цього дня були традиційними – робочими, крім одного, яке обговорювали найдовше: це – «Про погодження вартості проїзду на міських маршрутах». Доповідач Ірина РАДЧЕНКО, начальник управління економіки, ресурсів та розвитку міста зауважила, що питання надто відповідальне, адже стосується чи не кожного світловодця. Воно – непопулярне і важке, адже йтиметься про збільшення вартості, але зволікати з його вирішенням більше не можна.
^ Реклама ^
Вартість проїзду, яку запропоноувало управління, така: міські маршрути – 2 гривні, Власівка – три гривні; пропозиція перевізників: 2,25 грн. та 3,25 грн. відповідно, громадськість вирішила, що проїзд має коштувати 1,85 та 3 гривні відповідно. Зауважимо, що ці розрахунки було зроблено станом на 3 вересня 2010 року. Часу на вивчення та обговорення питання було більш, ніж достатньо, адже проект регуляторного акта був оприлюднений ще наприкінці липня. Востаннє тариф змінювався у липні 2008 року, з тих пір, безперечно, змінилася вартість паливно-мастильних матеріалів, запчастин, збільшилася мінімальна зарплата тощо.
Обговорюючи питання, члени виконкому з одного боку обурювалися технічним станом транспорту деяких перевізників і говорили, що за таку послугу більше й платити не варто, а з іншого боку розуміли: не змінивши вартість проїзду перевізники не тільки не зможуть замінювати морально та технічно застарілі «маршрутки» на нові та сучасні, а й надавати елементарну послугу. Члени виконкому з жалем засвідчили, що саме Світловодськ (не таке вже й багате місто у порівнянні з сусідніми містами (Кременчук, Олександрія), де рівень зарплати набагато вищий, ніж у світловодців) по росту вартості послуг часто тримає першість: по воді, а ось тепер і по вартості проїзду... До того ж, на думку членів виконкому, вже ніде немає ситуації, коли пасажири їдуть у «маршрутці», зігнувшись чи не навпіл та висячи на східцях. Отож, одна з вимог до перевізників: вони мають поліпшувати свої послуги, якщо вже цей бізнес такий неприбутковий, то чому ж тоді перевізники так борються за кожен маршрут!? На що перевізники, які мають морально застарілу техніку, пообіцяли привселюдно: до проведення наступного тендера (він відбудеться майже через рік, наприкінці 2011 року), мікроавтобуси, в яких неможливо стояти на повний зріст, зникнуть з маршрутів міста. Що ж, поживемо – побачимо!
Обговорення питання було досить тривалим, пропонувалося чимало різних варіантів, зрештою зійшлися та такому: з 9 грудня вартість проїзду містом становитиме 1,85 грн., на Власівку – 2.50, але у лютому доведеться знову повернутися до цього питання. Як бачимо, тариф по місту відповідає розрахункам громадськості, а на Власівку – навіть нижчий, отож, члени виконкому виступили проти різкого збільшення тарифу, але й прохання перевізників не залишили поза увагою.
Ірина Яблуновська – новий директор ЗОШ №3 Члени виконавчого комітету розглянули подання та клопотання управління освіти виконавчого комітету Світловодської міської ради, та погодили призначення Ірини Олексіївни ЯБЛУНОВСЬКОЇ на посаду директора спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3.
І. Яблуновська має вищу освіту (закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет імені В.Винниченка за спеціальністю: педагогіка і методика середньої освіти, англійська мова та література). 2000-2001 р.р. працювала вчителем ан-глійської мови в загальноосвітній школі №2, з 2001 року – вчителем англійської мови у ЗОШ №3.
Її попередниця, нині секретар міської ради Зінаїда Климчук, додала: Ірина Олексіївна певний період працювала на посаді заступника директора з навчально-виховної роботи, зарекомендувала себе як хороший організатор та здібний керівник, а головне, що ця людина вміє знайти взаємопорозуміння не лише з учнями, а й їхніми батьками.
Здійснено за підтримки Асоціації "Незалежні регіональні видавці України" в рамках реалізації грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів.