Субота, 18 травня 2024

^ Реклама ^
Авто

Вічна проблема Світловодська – дороги

Вічна проблема Світловодська – дорогиОдин з наших читачів з великим обуренням розповів, як нещодавно по дорозі на автозаправну станцію, мало не втопив свою автомашину в калюжі біля школи №1; на перехресті вулиць Єгорова та Бойка на всі 100% зрозумів, що таке ожеледиця; на повороті до «заправки» біля рекламної стели з оновленими цінами на бензин, його добряче занесло на справжній ковзанці.
Хто має відповідати за калюжу біля першої школи, за ожеледицю на перехресті, за під’їзд до автозаправної станції? З такими запитаннями ми звернулися до начальника управління житлово-комунального господарства Володимира Семенова. Ось що він розповів...
^ Реклама ^

«За стан міських доріг відповідають комунальні служби, слідкувати за безпечним під’їздом до заправних станцій повинні власники, калюжа біля школи №1 – це проблема водозниження.

У нас є договір з комунальним підприємством «Шляховик», яким передбачено, що воно підтримує у належному стані міські дороги, ремонтує їх, очищає від снігу та сміття, а ми ці роботи оплачуємо. На жаль, за довгі роки незалежності України ми не придбали жодної одиниці техніки. На сьогодні «Шляховик» має всього два автомобіля ЗІЛ - «посипальщик». У старі часи таких автомашин було п’ять на місто і ті не справлялися зі сніговими заметами, доводилося звертатися по допомогу до потужних промислових підприємств. Я добре це пам’ятаю, бо мені доводилося такими проблемами займатися. Крім того, ми не маємо серйозної тракторної техніки і запозичити її у скрутний час ніде. До цих проблем додається ще одна: ті незначні кошти, які виділяються з бюджету, не «пропускає» казначейство, платіжні доручення лежать там по 2-3 тижня. А підприємству гроші потрібні щодня для придбання паливно-мастильних матеріалів, на електроенергію, заробітну плату тощо.

Всім зрозуміло, що за таких умов бездоганно виконувати свої договірні зобов’язання важко. Микола Іванович Шалаєвський збирав комісію з питань надзвичайних ситуацій, звертався до міських підприємств по допомогу. Нам ідуть назустріч Кременчуцька ГЕС, Світловодська філія ВАТ «Кіровоградобленерго», СП ТОВ "Світловодськпобут", ПП Літвінов, КП Міський водоканал та інші підприємства.

Сьогодні КП «Шляховик» працює. Ранок починається з очищення автобусних маршрутів: кладовище, Ревівка, Власівка, лісозавод, №2, 2-а, 11,24. Вулиці, по яких немає руху міського автотранспорту, очищаються після основних доріг та за заявками громадян.

Хочу звернути вашу увагу на такий момент. У житлових масивах очищені від снігу тротуари, двори, під’їздні дороги. Працюють двірники з ЖЕКів. Починається паркан школи – замети. Я переконаний, що освітяни також мають технічних працівників, які могли б іноді брати в руки лопати. У приватному секторі теж відразу видно у якому помешканні живе справжній хазяїн. Це ж зауваження стосується і власників магазинів, кафе, ресторанів, офісів, підприємств. Ми регулярно видаємо приписи щодо неналежного утримання прилеглої території, але вони малоефективні.

Щодо калюжі біля школи №1. На цій ділянці дороги вода збирається постійно, бо ливневі стоки направляються згори, переповнюють ливневі канали і дітися воді нікуди, бо каналізаційна насосна станція не справляється з таким навантаженням. Це глобальна проблема водозниження, яку можна розв’язати лише за рахунок значних коштів з державного бюджету. Я маю на увазі, звичайно, не тільки цю ділянку дороги. Протягом 2007-го та 2008-го років держава фінансувала роботи з ремонту системи водозниження. Минулого року грошей не було зовсім. Ми подали свої пропозиції до державного бюджету 2010 року, але результат нам невідомий, бюджет ще не затверджено.»

Тетяна ДРОЗДОВА,
Богдан ДРОЗДОВ (фото).

Інформація
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.
^ Реклама ^
^ Реклама ^
^ Соціальна реклама ^

Партнери:


Top