П’ятниця, 18 липня 2025



^ Реклама ^
Новини компаній

Як збільшити ефективність маркетингової кампанії? Рекламний матеріал

Як збільшити ефективність маркетингової кампанії?

Маркетингова компанія кожного бренду, чи то виробника металопластикових вікон, чи харчових продуктів, має бути унікальною, відповідати бізнес-цілям та аудиторії. Щоби поліпшити ефективність реклами варто скористатися спеціальними прийомами.

Проведіть аудит бренду

 

Якщо компанія не робить брендинг взагалі або він загальний, то позиції на ринку точно буде втрачено. Варто переконатися, що в компанії:

  • продуманий портрет цільової аудиторії;
  • визначені унікальні властивості продукту;
  • зрозуміла географія роботи;
  • є поетапний план розвитку бренду;
  • розроблені основи стратегічного планування на 1 рік і далі;
  • є конкретні ідеї рекламних кампаній.

Також має бути налагоджена комунікація між учасниками процесу, виділений достатній бюджет тощо.


Комунікація дуже важлива


Зручність комунікації з клієнтами дуже важлива. На сайті має бути вказаний не лише телефон, обов’язковими є месенджери, кнопка зворотного зв’язку, онлайн-чат та чат-бот. Варто також налаштувати RCS-повідомлення — це можна зробити за допомогою компанії AlphaSMS.


Наявність різних каналів зв’язку та зручність комунікації будуть дуже важливими та збільшать ймовірність конверсії.


Глибоке розуміння цільової аудиторії


Без розуміння цільової аудиторії всі рекламні дії компанії будуть марними. Результат і чек покупки будуть залежати від умінь менеджера як виявляти потреби клієнта, так і виправдовувати очікування та закривати заперечення.


Пам’ятайте, що українські споживачі найчастіше звертають увагу на ціну, тож ефективною буде стратегія з використанням знижок, акцій та цікавих пропозицій. Також варто враховувати український культурний контекст.


Аналіз пропозиції


Не варто думати, що якщо ви вже колись зробили аналіз пропозиції, то більше цього робити не потрібно. Рекомендується періодично переоцінювати продукти, щоб зрозуміти, чи ці пропозиції ще актуальні для цільової аудиторії.


Збільшити ефективність рекламної кампанії можна за допомогою комплексного підходу та врахування місцевих реалій, головне — точно визначити, чого саме ви плануєте досягти.

^ Реклама ^

Партнери:


Top